Gå til innhold
Hundesonen.no

Norsk Boxerklubb og Norsk Welsh Corgi Klubb

Anette

Recommended Posts

Det lurte vi også på... Men mtp at de har skrevet begge klokkeslettene så bør de følge det som er tidligst, altså 07.30.. :wub:

Husk at utstillingen begynner kl. 10.00, da - ikke 9.00 som normalt.. Så det å komme inn i hallen 2 timer før bedømmelsen starter er faktisk veldig tidlig og hyggelig gjort av arrangøren, da. (De må da også se til at alle stands'folkene' er på plass, så ikke standsene står ubevoktet, ha folk til vaksinasjonskontroll, parkering, etc.).

Men SÅ deilig at de starter så sent, da. Spennende å se om de greier å bli ferdig i tide til grupper kl. 15.00 som de annonserer med...

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Da ble det visst til at jeg skal skrive begge dager. Noen andre soniser som skal oppover og overnatte? Stine, Miriam, Soppen? :wub: Kjedelig å henge på hotellrom alene...

Wee! Ja, jeg skal! Da kan jeg glede meg til å treffe deg igjen, for NÅ erre lenge siden, nå! :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det visst til at jeg skal skrive begge dager. Noen andre soniser som skal oppover og overnatte? Stine, Miriam, Soppen? :wub: Kjedelig å henge på hotellrom alene...

Nei, dessverre, jeg skal være hundevakt og bor privat hele helga. Men vi må få tid til litt real skravling i løpet av helga for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så glad vi har sen oppmøtetid, for nå ser det ut til at bøtteballetten må ta toget opp til Leto. Og da er det jo en 40 min tur opp til hallen fra stasjonen (noe som tilsvarer 5 min med bil :/ ). Så da går det to veier: Enten blir knertis så lykkelig over å få komme inn i hallen til alle hundene at hun blir helt laks og hoppetroll i ringen, eller så blir hun litt sliten og løper slik hun skal. Vi går neppe til gruppe, så da kan vi bare spasere ned igjen. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wee! Ja, jeg skal! Da kan jeg glede meg til å treffe deg igjen, for NÅ erre lenge siden, nå! :D

Jeg skal på hotellet fra freddan til søndag. :P

Nei, dessverre, jeg skal være hundevakt og bor privat hele helga. Men vi må få tid til litt real skravling i løpet av helga for det!

Hurra!

Jeg skal bo på hotellet fra lørdag til søndag, men da gleder jeg meg til å treffe dere alle i løpet av helgen :huh: Miriam og Soppen; dere må bare innfinne dere i å være sosiale, altfor lenge siden jeg har truffet dere begge!

Oooog jeg gleder meg selvfølgelig til å treffe andre soniser ;)

På tide å sette seg inn i de nye reglene kanskje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så glad vi har sen oppmøtetid, for nå ser det ut til at bøtteballetten må ta toget opp til Leto. Og da er det jo en 40 min tur opp til hallen fra stasjonen (noe som tilsvarer 5 min med bil :/ ). Så da går det to veier: Enten blir knertis så lykkelig over å få komme inn i hallen til alle hundene at hun blir helt laks og hoppetroll i ringen, eller så blir hun litt sliten og løper slik hun skal. Vi går neppe til gruppe, så da kan vi bare spasere ned igjen. :aww:

Derfor jeg kvier meg til å melde på til leto, er så vanskelig å komme dit... i luftlinje ser det veldig kort ut å gå til hallen, men er visst ikke så lett nei.

Si fra hvordan det var å komme seg dit om du skal ta tog da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei. Ble så glad da jeg fant denne siden. Jeg er over gjennomsnittet interessert i hunder, og liker å lese om alle raser.  Har hatt flere hunder selv, men er nå delvis pensjonist, og ønsker ikke heltidsansvar for en hund. Samtidig kan jeg ikke tenke meg et liv uten hund, så store perioder av året har vi hund boende hos oss. Det finnes dessverre mange useriøse hundepassere der ute, så jeg oppfordrer hundeiere til å sjekke nøyde, be om referanser og avtale prøvepass, dersom ukjente skal passe hunden.    Ønsker alle på to- og fire ben en hyggelig og fredelig jul, og alt godt for det nye året. ❤️
    • Ja, hvorfor ikke? Bare å møte rasen og se om du liker egenskapene deres ☺️ Det ble plutselig ikke like moro å ta oppstillingsbilde hver måned når han ikke gikk igjennom slike store forandringer 😂 Så det falt litt fra.    Vi har fullført agilitykurset og Tempo var så flink ☺️ Vi gleder oss til å fortsette treningen på nyåret da vi skal på agility handling kurs. Ellers trener vi litt rally lydighet, og der har han også vært flink, gått baner hvor jeg har hatt han løs også med andre hunder på banen. Så flink ☺️  Nå har vi tatt juleferie og ønsker alle en god jul 🎅🎄  
    • Koselig oppdatering og så mange fine bilder 😍
    • Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
    • Noen som har tips til hundefører jakker med lomme bak til barn/junior, eventuelt noen som selger i mindre størrelser enn xs, eller har en kort modell, eller kan skreddersys? Vet Canelana sine jakker kan bestilles på mål, men noen andre? Pinewood sine er fine, men de har selger ingen hundeførerjakker til barn, og deres xs er veldig stor/lang. Trenger ikke være butikker i Norge, hvis noen vet om noen utenlands å, gjerne kommenter lenke😊    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...