Gå til innhold
Hundesonen.no

Plush Puppy Norge


Anette
 Share

Recommended Posts

Da har jeg en liten oppdatering på PP.

Idag møtte Ørjan og fikk kjøpt blåseren som avtalt. Han kontaktet meg via telefon og alt gikk greit. Han har også fått linken til dette topicet og jeg har idag mottatt en utfyllende mail fra Plush Puppy Norge. Og ønsker å rette opp i en del av de ryktene som svirrer her som faktisk ikke er riktig.

Først nevner han leveransetiden på min forrige ordre som jeg startet topicet om, det ble litt forsinket og ble på rett over 1 mnd og ikke 2 som jeg skrev. Også nevner han problemet med leveranse på bord ifjor som Marianne&Java skrev de hadde problemer om. Hvor han skriver at det ble tomt på lager og M&J ventet. Varene ble veldig forsinket, men de opplyste alle om at de som hadde bestilt kunne få pengene tilbake om de ville det. For de som ville vente tilbød vi å sende med gratis galge til alle. De var åpen om forsinkelsen hele tiden.

At han ikke er å få tak i er også feil, som regel alltid tilgjengelig på tlf men kan ta et par dager på epost pga reising. Og f.ex idag fikk jeg sms og kontakt enkelt og greit.

Og til hampus, du behøver ikke bekymre deg. Bordet er i posten, men det tar lengre tid til Tromsø enn her i øst.

Så nevnte noen at det med at i Bergen var det butikker som ikke fikk varer og det var pga ubetalte fakturaer, da de ikke sender ut varer når butikkene ikke betaler, og hold tilbake bestillingene.

At de har problemer med kreditorer vil han ikke svare på men nevner at det er helt utrolig hvordan ting arter seg.

Han satte pris på rosen som faktisk kom fra noen.

Jeg håper dette retter litt opp i ryktene til PP Norge. Om noen føler for å få hele eposten så kontakt meg på PM. Men man ser jo hvordan rykter svirrer og ting kan være feil. Jeg er glad han sendte meg eposten og forklarte det hele fordi eneste jeg har hørt av mesteparten av sonen og hundefolk er at han ikke er til å stole på, men det er han. Avtalen om blåseren ble overholdt og jeg hentet den idag. Og jeg er glad ryktene ble rettet opp i fordi det er mer ting jeg har lyst på fra PP som ikke andre butikker selger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også nevner han problemet med leveranse på bord ifjor som Marianne&Java skrev de hadde problemer om. Hvor han skriver at det ble tomt på lager og M&J ventet. Varene ble veldig forsinket, men de opplyste alle om at de som hadde bestilt kunne få pengene tilbake om de ville det. For de som ville vente tilbød vi å sende med gratis galge til alle. De var åpen om forsinkelsen hele tiden.

Men han nevnte ikke det at alle ikke fikk den informasjonen han skal ha sendt ut? Jeg fikk aldri de mailene han forklarte at han hadde sendt... Jeg måtte ta kontakt og måtte ringe tilbake noen ganger enda han sa han skulle ringe tilbake. Men rett skal være rett, han ringte tilbake en gang eller to også.

Fra mitt ståsted - Jeg hadde betalt over 1000 kr for en vare som aldri dukket opp og som jeg ikke hørte noe om. Det var mye fram og tilbake, varene skulle komme og så kom de plutselig ikke alikevel og informasjonen uteble (ihvertfall i mitt tilfelle). Etter 1/2 år (!) med mye fram og tilbake turte jeg rett og slett ikke noe mer. Jeg hadde ikke hørt noe ryktet om at de hadde problemer med kreditorer eller noe sånt, men jeg begynte likevel å bli redd for at de var på vei til å gå konkurs siden varene uteble hele tiden. Det er mye drit ute og går og jeg har blitt svindlet før og ville ikke risikere det igjen. Det var veldig ubehagelig, for man kan faktisk ikke stole på folk og et halvt år er lenge...!

Men det skal også sies at da jeg tok kontakt igjen for å be om å få tilbake pengene fikk jeg de tilbake uten noe problemer. Og jeg skjønner jo at det er veldig kjipt for dem om de har så mye problemer. Men for noen som sitter å venter, så føles det fort veldig risky og man må respektere at folk blir litt obs etter no sånt.

Jeg skal ikke be folk la være å handle fra han, men jeg kommer til å la være selv fordi jeg ikke vil havne i den situasjonen igjen :ahappy:

Sorry hvis det ble litt klønete skrevet, jeg er trøtt i barten!

EDIT: Jeg må legge til at jeg i første omgang fikk beskjed om at varen var utsolgt og da sa jeg at ville vente. Men den beskjeden fikk jeg med en gang jeg hadde bestilt varen og da ble det sagt at de ventet å få inn varen om en måneds tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og til hampus, du behøver ikke bekymre deg. Bordet er i posten, men det tar lengre tid til Tromsø enn her i øst.

Jeg håper dette retter litt opp i ryktene til PP Norge. Om noen føler for å få hele eposten så kontakt meg på PM. Men man ser jo hvordan rykter svirrer og ting kan være feil. Jeg er glad han sendte meg eposten og forklarte det hele fordi eneste jeg har hørt av mesteparten av sonen og hundefolk er at han ikke er til å stole på, men det er han. Avtalen om blåseren ble overholdt og jeg hentet den idag. Og jeg er glad ryktene ble rettet opp i fordi det er mer ting jeg har lyst på fra PP som ikke andre butikker selger.

Hahahahaha...

Ja klart det tar lengre tid å sende varer fra sør til nord enn innenfor samme landsdel.

Men det forusetter vel at man faktisk får varene i posten når man skal gjør det ikke?

Jeg bestilte bordet mandag 31 januar.

Ei uke senere står ordren fortsatt som ubehandla på siden hans, selv om beløpet har gått ut av mastercard samme dag som bordet ble bestilt.

Sender da en forespørsel om når ordren vil bli behandlet og bordet sendt.

Får til svar at bordet er sendt, ingenting mer.

Så jeg etterlyser sporingsnr samme dag som første forespørsel, me hører ikke noe fra selger.

Torsdag kommer det en mail der han hevder å ha sporet pakken, som har blitt liggende på posten i Oslo i dagesvis.

Misstenkelig synes jeg, da dette aldri har hendt med ting jeg hverken har sendt eller mottatt.

Så jeg etterlyser nok en gang sporingsnr.

Fredag fikk jeg en mail som omsider ineholder et sporingsnr.

Og når jeg går inn på posten og sjekker detaljene får jeg bekreftet at det han har sagt er bare løgn.

Bordet ble først innlevert på posten torsdag, og videresendt fra Oslo fredag, i går altså.

Man får opp alle detaljer med klokkeslett, dato og hele pakka på postens side, så da blir det for meg direkte latterlig å hevde at bordet ble sendt mandag og at det er postens feil.

Dette vitner ikke om seriøs kundebehandling!

Har man problemer med å levere varer uavhengig av grunn, så beklager man dette og ordner opp.

Man lyger ikke til kundene!

Godt du er overbevist at dette er en seriøs butikk med gode rutiner og god kundeservice Anette & Amiga.

Snakk om å bli "snakket rundt" tenker bare jeg... :ahappy:

At du stoler mer på bortforklaringene hans og mindre på sonens upålitelige medlemmer, det kan vel fort bli en kjedelig erfaring for deg...

Så lykke til med framtidige nettkjøp fra Plush puppy!

Personlig kommer jeg ikke til å handle mer hos Plush Puppy, OG jeg kommer aldri til å anbefale butikken til noen andre.

Hadde selger vært ærlig hadde jeg kanskje blitt litt irritert over at ting tar tid liksom.

Men når jeg nå vet med sikkerhet at mannen lyver, da er jeg fint ferdig med den butikken der!

Da betaler jeg heller mer for god service og punktlig levering andre steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Jeg fikk vite i går at de gikk konkurs i mars, men jeg vet ikke 100% sikkert da jeg ikke har spurt dem selv. Bare til informasjon :)

Men var det ikke de som hadde Plush Puppy standen i Drammen nå? Sandra kjøpte stæsj, og jeg som får lønn på fredag måtte vente litt, men fikk beskjed om at nettsiden var nede for oppdatering ellerno men at man bare kan bestille via mail. (Ikke det at en nettside som er nede er et godt inntrykk altså, men tenker at de da kanskje ikke er konk allikevel?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men var det ikke de som hadde Plush Puppy standen i Drammen nå? Sandra kjøpte stæsj, og jeg som får lønn på fredag måtte vente litt, men fikk beskjed om at nettsiden var nede for oppdatering ellerno men at man bare kan bestille via mail. (Ikke det at en nettside som er nede er et godt inntrykk altså, men tenker at de da kanskje ikke er konk allikevel?)

Som sagt, jeg vet jo ikke, jeg hørte det av en av konkurrentene deres, men det er mye ugler i mosen der da, så det er vel ikke noe sjokk om det stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt, jeg vet jo ikke, jeg hørte det av en av konkurrentene deres, men det er mye ugler i mosen der da, så det er vel ikke noe sjokk om det stemmer.

De kjemper kanskje for å holde det gående, så det vakler sikker på kanten av stupet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du er overbevist at dette er en seriøs butikk med gode rutiner og god kundeservice Anette & Amiga.

Snakk om å bli "snakket rundt" tenker bare jeg... :ahappy:

At du stoler mer på bortforklaringene hans og mindre på sonens upålitelige medlemmer, det kan vel fort bli en kjedelig erfaring for deg...

Så lykke til med framtidige nettkjøp fra Plush puppy!

Personlig kommer jeg ikke til å handle mer hos Plush Puppy, OG jeg kommer aldri til å anbefale butikken til noen andre.

Hadde selger vært ærlig hadde jeg kanskje blitt litt irritert over at ting tar tid liksom.

Men når jeg nå vet med sikkerhet at mannen lyver, da er jeg fint ferdig med den butikken der!

Da betaler jeg heller mer for god service og punktlig levering andre steder.

Ja sier meg enig her.

Jeg ser løgner i mailen han har sendt, og jeg vil aldri anbefale han til noen. Trist siden produktene hans er bra, men det hjelper fint lite når personen ikke er til og stole på i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Jeg har desverre bare dårlig erfaring med nettbutikken i Norge. Jeg ble bla trekt 3 ganger for bestillingen min og selv om jeg gav beskjed dagen etter og purret på det ukentlig så tok det 2 mnd før pengen var tilbake på kontoen min. Også da fikk jeg svar på mail flere ganger om at NÅ var pengene overført...

Med utgangspunkt i den erfaringen min, og andre jeg hører, så jeg kommer bare til å kjøpe på stand og helst da i utlandet hvor de også selger PP produktene. Det blir nok påfyll i Danmark i år for mine del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 months later...

Beklager at jeg gjenoppliver en gammel tråd...

Jeg ser det er mye negativt om tidligere forhandler av Plush Puppy.

Jeg håper useriøse tidligere forhandlere ikke har skremt bort tidligere brukere av PP produktene.

Vi, som forhandler av Plush Puppy, vil gjøre vårt beste for at du som kunde blir fornøyd.

Det har i en tid vært begrenset tilgang på PP produkter, men det prøver vi nå å gjøre noe med.

Det er for tiden ingen distributør i Norge, men vi vil ved hjelp av den danske distributøren gjøre vårt beste for å ha de fleste produktene tilgjengelige i Norge.

Mvh

Waggytail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...