Nirm Skrevet 23. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2010 Hva har skjedd med layouten?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraS Skrevet 23. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2010 Jo, det kan se ut som at layouten har tatt juleferie. :rolleyes2: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 23. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2010 Her er alt normalt. Men vi har fått chat som dere ser, kanskje det roter til layout for noen? Har dere sjekket nederst der man velger skin, eller hva det heter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraS Skrevet 23. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2010 Finner ikke noe chat jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 23. Desember 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2010 Er visst bare rar i SonenPro layouten, men den er jo den fineste! Så jeg vil ha både den og ikke rar layout! :rolleyes2: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 23. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2010 Er visst bare rar i SonenPro layouten, men den er jo den fineste! Så jeg vil ha både den og ikke rar layout! :rolleyes2: Jeg og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Skrevet 23. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2010 Skal være i orden nå. :rolleyes2: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar