Sanne Skrevet 21. Desember 2010 Rapporter Skrevet 21. Desember 2010 Mihihi, har man nissedrakt og lue så må det jo taes i bruk. Synes de ble mektig søte da, bebisene mine Iiih, fineste dyra
HeleneFS Skrevet 21. Desember 2010 Rapporter Skrevet 21. Desember 2010 ååååå så nydelige sånn nissedrakt hadde jeg nok ALDRI fått på katta mi
Kristiin Skrevet 21. Desember 2010 Rapporter Skrevet 21. Desember 2010 Så søtt Var på hööks for å se etter en drakt til Milla, men de hadde bare mini-drakter igjen...
Sanne Skrevet 22. Desember 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Desember 2010 Åååå så fine de var Tusen takk^^ ååååå så nydelige sånn nissedrakt hadde jeg nok ALDRI fått på katta mi Tusen takk^^ Haha, han Calvin er en enkel sak, så han kan man gjøre hva man vil med Men han var ikke helt fornøyd nei... hehe! Så søtt Var på hööks for å se etter en drakt til Milla, men de hadde bare mini-drakter igjen... Ja de er supersøte^^ Ah, kjipt det da. Der er fordelen med å ha små hunder, man finner alltid noe til dem Pusen tok kaka Ikke sant. Han er superherlig! Jeg rett og slett digger den katta Så utrolig søte De er skjønne jah! ^^
Rocket Skrevet 22. Desember 2010 Rapporter Skrevet 22. Desember 2010 Nåmmin Pusenissen kan godt komme på besøk hit
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar