alisha Skrevet 24. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2012 Nydelig hund du har!! Vi har også langhåret dachshund 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 8. Mai 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 8. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2012 Gratulerer med dagen til Zara! Haha, deilig å være bortskjemt ja Fikk lyst på donut jeg nå! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 8. Mai 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2012 Gratulerer med dagen til Zara! Haha, deilig å være bortskjemt ja Fikk lyst på donut jeg nå! Zara sier takk,og at det smakte kjempegodt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bikkjene Skrevet 8. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2012 nydelig voff herlige bilder 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 8. Mai 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2012 nydelig voff herlige bilder Takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 15. Juni 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2012 En liten update! Vi har fått resultatene på røntgen av ryggen til Zara. Resultat: K-2,noe som vil si at hun har to forkalkninger. Håpet på K-0 selvfølgelig,men K-2 er et bra resultat Litt forklaring på "systemet": 1.Anvendelse av avelshunder med 0,1 eller 2 forkalkninger anbefales (til avl) 2.Hunder med 3-4 forkalkninger bør kun anvendes i begreset omfang(1-2kull) og avelspartner bør ha færre forkalkninger dvs.0-1 forkalkninger. 3.Anvendelse av hunder med 5 eller flere forkalkninger frarådes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 4. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. August 2012 Vi er nå begynt på vår 3. løpetid (woopwoop! ) Passer egentlig fint at hun fikk det nå,for da er hun ferdig omtrent når båndtvangen er over Litt bilder fra de siste månedene: Kyss fra jenta mi Dette ble tatt rett etter "oh,noes,sand i øyet!" *dele opp* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 4. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. August 2012 Ah.. Ah.. Ah.. ..tsjoh!! Bading i Valle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 4. August 2012 Rapporter Share Skrevet 4. August 2012 Hun er så søt Grattis med 3.løpetid Dachser er tøffe altså! Dachsen til søsteren min elsker å bade, gir seg aldri, ser ut som jenta di også er glad i vann! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 4. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. August 2012 Hun er så søt Grattis med 3.løpetid Dachser er tøffe altså! Dachsen til søsteren min elsker å bade, gir seg aldri, ser ut som jenta di også er glad i vann! Takk! Hun er glad i vann ja,spesielt når det er en pinne i det Dachser er tøffe ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 19. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. November 2012 (endret) Et par videoer av den rare lille jenta mi :)/> (Overse rar snakking og rot i stuen) Endret 19. November 2012 av LilleZara Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 19. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. November 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 19. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. November 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 6. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2013 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 6. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2013 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2013 Pen, liten jente du har Dachs er faktisk en av favorittene mine når det gjelder små hunder, rett og slett fordi de aller fleste jeg kjenner har hatt så utrolig kul personlighet (og jeg har kjent en del av dem etter hvert) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2013 Hun er så søt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 7. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2013 Pen, liten jente du har Dachs er faktisk en av favorittene mine når det gjelder små hunder, rett og slett fordi de aller fleste jeg kjenner har hatt så utrolig kul personlighet (og jeg har kjent en del av dem etter hvert) Takk! Ja,det er morsomme hunder,med masse humor og mye personlighet Hun er så søt Takk! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shira Skrevet 10. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2013 så søt, flink hun er med katta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 11. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2013 så søt, flink hun er med katta Takk! Ja,hun er det! Er heldige som har hatt snille hundevante katter i nabolaget,så hun har fått lov å lukte å undersøke dem nøye Hun er veldig glad i Sjakk (katten på bildet),og er veldig forsiktig,da han er voldsom til å daske til henne sånn plutselig Han går å stryker seg inntil Zara å så *DASK!* :lol: Har ikke klørne ute når han gjør det,så hun tåler det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 23. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2013 ♡ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 23. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2013 Zara er pen! Elsker ansiktet til langhårdachser, minner meg litt om en Saluki, haha. Har du god erfaring med det flåtthalsbåndet forresten? Vurdert lenge å bestille selv, men tenker det er litt for godt til å være sant (selvom mange jo hevder det har effekt). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 23. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2013 Zara er pen! Elsker ansiktet til langhårdachser, minner meg litt om en Saluki, haha. Har du god erfaring med det flåtthalsbåndet forresten? Vurdert lenge å bestille selv, men tenker det er litt for godt til å være sant (selvom mange jo hevder det har effekt). Ja,hun er! Samme her,tar meg selv i å tro at hodebilder av salukier er dachser før jeg får sett litt nærmere Jeg er suuuperfornøyd med flåtthalsbåndet! Jeg hadde selv ikke helt troen,men tenkte at jeg måtte prøve,da hun ikke tålte det der hvite man får kjøpt hos dyrlegen. Jeg anbefaler det ihvertfall Mitt ligger klart til å brukes igjen i år,veldig praktisk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bikkjene Skrevet 23. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2013 Herlige hunder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts