MonicaT Skrevet 19. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. November 2013 Så fin han er! Hvis det er noen trøst så fikk Nevø gul da han var 9 mnd fordi dommeren ikke kunne bedømme bevegelsene hans skikkelig pga. hopp og sprett. Det går sikkert bedre neste gang! Takk Godt å høre at flere har vært i samme båt. Vi kommer sterkere tilbake, vet jo at han er en pen Breton. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 19. November 2013 Rapporter Share Skrevet 19. November 2013 Grattis med 3. plass i fasancupen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 3. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2014 På tide med en liten oppdatering igjen. Til onsdag blir Lio 1 år .....hvor er den tiden blitt av?? Har skrevet en liten oppsummering av 2013 på bloggen min. Den finner du her Vært et fint år og jeg håper 2014 blir et enda bedre år. Mye spennende som skjer, med barn i magen og Lio som er unghund hele året. Målet er å starte på noen jaktprøver med han (gubben altså). Ei vennine av meg skal ta med Amigo på fjellet og se om hun får han til. Det hadde vært gøy, for Amigo er nemlig knallflink Så kanskje det endelig lykkes å få han premiert også. Det hadde vært ubeskrivelig morsomt. Her er hele gjengen samlet i jula. Tatt med mobilen, så derfor litt dårlig kvalitet Dirk, Lio, Toya og Amigo 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 3. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2014 Jeg nå innrømme at Breton ikke helt faller i smak rent utseendemessig for meg, men fy søren så fin Lio er, spesielt på bildet fra D4A Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 4. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2014 Jeg nå innrømme at Breton ikke helt faller i smak rent utseendemessig for meg, men fy søren så fin Lio er, spesielt på bildet fra D4A Tusen takk. Lio er veldig fin Han kommer til å bli en stjerne, for han er veldig fin. Mangler litt masse men det kommer. Han er ikke gamle pjokken. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 9. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2014 I går ble lille nurket vårt 1 år Dagen ble feiret med tur i skogen og kake bestående av leverpostei og tørrfor 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AstridN Skrevet 9. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2014 Lio er utrolig vakker Gratulerer med dagen på etterskudd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 9. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2014 Fine og vakre Lio-gutten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 9. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2014 Grattis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 9. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2014 Lio er utrolig vakker Gratulerer med dagen på etterskudd! Fine og vakre Lio-gutten! Grattis Tusen takk I slutten av januar skal vi til Tromsø for treningssamling med Lio. Det blir utrolig spennende. Håper han finner masse fugl og får nyttig læring. Kamera skal bli flittig brukt I går gikk vi tur i skogen (som vanlig) og da leverte Amigo en flott fuglearbeid Aldri hatt fuglearbeid i mørket før, så det var moro 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 9. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2014 Hvor i tromsø og når? jeg et der oppe på den tiden hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 9. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2014 Hvor i tromsø og når? jeg et der oppe på den tiden hehe Sender deg en PM jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 20. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2014 Litt nye bilder etter helga Lio har stand, men ingen ryper (tomstand) Lio sin første tur på fjellet med snø, ski, potesokker og Kathlin dekken. Masse løssnø, men lille gutt jobbet på Toya er blitt 12,5 år og koste seg på tur rundt ved hytta Lio Jeg snørekjørte en tur med Amigo i går før vi reiste hjem. Det var deilig det 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 20. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2014 Så ut som en nydelig tur Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 20. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2014 Så helt herlig ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 20. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2014 Så ut som en nydelig tur Så helt herlig ut Tusen takk. Var en veldig fin tur. Deilig å være på fjellet igjen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skilpadde Skrevet 20. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2014 Vakker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 20. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2014 Vakker! Tusen takk. Vi synes også han er vakker Søtnosen vår Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 4. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2014 Treningssamling på Arnøya (4timer utenfor Tromsø) Vakkert Hvilken retning skal vi velge mon tro. Må alltid vurdere hvordan vi skal gripe ann terrenget med tanke på terreng, vind og sånt God kontakt er viktig Lio har sett ryper på bakken og i buskene, spennende. Hei hvor det går unna Flere bilder på hjemmesiden: www.jakthund.net under blogg 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 4. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2014 Flotte bilder!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 10. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2014 Flotte bilder! Tusen takk Utrolig deilig å være på fjellet og trene fuglehund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 10. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2014 Tusen takk Utrolig deilig å være på fjellet og trene fuglehund Deet tror jeg på! Gleder meg hinnsides Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 10. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2014 Dritstilige bilder; virkelig action over dem Nydelige hunder du har! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 26. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2014 Dritstilige bilder; virkelig action over dem Nydelige hunder du har! Tusen takk Vi er veldig fornøyd med dem vi også Forrige uke kom pakke fra Hundegodt og leke-Kong falt i god smak hos Lio 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 26. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2014 Mimre bilde april i fjor fra @Jankaa Så søte de var (og er) Alltid morsomt å se tilbake på bilder 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts