Gå til innhold
Hundesonen.no

IQ sperre på kasseroller?


MarieR

Recommended Posts

herregud :) hehe, skulle lære ask og ta av lokket på en kasserolle får å få godbit..han skjønte nada! så bare dumt på meg, la hodet på skakke og logret med halen. :roll: hehe, ga opp etter en halvtime uten noe resultat, da var vi passe lei begge to.

skal trur om det er IQ sperre på kasseroller jeg :D:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HaHa..DIGGBART marie..:)

Trukke vi skal prøve det her i gården neio...:)

næi, det er egentlig ikke diggbart..bikkja trenger hjernebry..!! men han er jo så steine dum, at man skulle nesten ikke tru jeg trenger og mate hjernen hans! skal ut i skogen og la han søke etterpå, så kanskje han roer seg ned et hakk..leker superman, sonic x og batman samtidig her nå..!! ting går unna kan man si :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg la godbiten ned i kasserolle mens han satt en liten meter fra meg, og så på alt. så la jeg lokket på. de første gangene la jeg det halveis på, og da var det jo enkelt, men etter en stund, da jeg trudde han skjønte hva han skulle gjøre, så la jeg lokket helt på. og da datt han av lasset gitt :D stirra dumt på meg.. :P

prøver igjenn i morgen vi :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Balder lærte grytetrikset nå nettopp :P  Nå er han skikkelig sliten, tunga henger en halvmeter utfor munnen :D  Lurer nå på om det var så lurt å lære han dette han som er en stor mattyv, nå blir det vanskeligere å holde han unna maten vår :D

:P etterpå-klokskap er en fin ting! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

toya har ikke matlyst i dag hu... :D

ikke ask heller..gjorde noe eg ikke burde gjort, og fora han fra hånda.. :P det er så koselig det synns jeg..:D men jeg må slutte med det, visst ikke er det ikke rart han ikke vil ha mat, da krever han vel at jeg skal håndfore hele tiden..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke ask heller..gjorde noe eg ikke burde gjort, og fora han fra hånda.. :) det er så koselig det synns jeg..:) men jeg må slutte med det, visst ikke er det ikke rart han ikke vil ha mat, da krever han vel at jeg skal håndfore hele tiden..!

Hehehe, veit at det er et problem for enkelte, men for meg er det bare så utenkelig. Hunden har ikke matlyst liksom - kan aldri se for meg at jeg er i den situasjonen med Tinka. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkar' date=' redd for høye lyder så det var så vidt at hun turde ta av lokket, og når jeg tok lokket helt på skjønte hun ingen ting.... Noen tips? :roll:[/quote']

kan nok ikke hjelpe deg, fikk det ikke til selv:P skal se tjorven og ask har likt anntall hjerneceller! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Litt av problemet er at om man avler renrasede hunder så får man konsekvenser i det at man ikke får registrert valpene, mens med blandingshunder så er det litt mer "fritt frem". Dessverre. Og det er lite man kan gjøre så lenge hundene har tilgang til mat, vann og ly, og får det tilsynet de har behov for helsemessig.
    • Hei.. Jeg blir så frustrert.. Noen jeg så hadde valper liggende ute på finn i starten av året (valpene født i Desember), har nå parret tispa igjen på første løpetid etter forrige kull, dette skjer så ofte og jeg blir kvalm! Er det virkelig ingen lov som skjermer de stakkars tipsene for sånt? De blir jo brukt som pengemaskiner. "Oppdretter" får søte små valper og itillegg så tjener de GODT på det, vinn vinn tenker de..  Ikke bare skal de ha nytt kull, men rett etter å solgt valpene fra forrige kull så ble både mor og far (de eier begge selv) lagt ut for omplassering på finn, dette ett eller annet vås om at de skulle bruke tid på Gud og hadde blitt frelst og blabla. Jeg blir helt paff.. Men viser seg jo at hundene aldri ble omplassert allikevel for nå har de lagt ut ny annonse om at de venter valper i August, fra samme tispe og hannhund... Har forresten screenshot fra annonsen til forrige kull. Er det lov å holde på sånn? Rådrift på tispa for at de har funnet ut at de tjener gode penger på det?!  Gjelder forresten Malamute/husky blanding, hvite hunder, du finner de på finn 🤪
    • Takk for tipset, fikk plass så nå får vi testet ut<3
    • Hei! ☺️ Er det noen her som forer med Dyrisk? Er dere fornøyde?
    • Nei, hu har i grunn spist det samme i en stund nå, og er vant til å spise variert. Jeg får ta meg en tur til veterinæren og snakke med de. Takk for svar 😊
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...