Gå til innhold
Hundesonen.no

Skambitt av politihund

eple

Recommended Posts

- Hvis en holder seg i ro, går det stort sett bra. Når en ikke gjør det, og hunden må skifte tak, kan en bli skadet, sier han.

Faktaopplysninger på høyt nivå, rett og slett :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn går det når man ikke klarer å holde seg på banen.. Ikke noe synd i det hele tatt spør du meg. Og når de i tillegg fikk beskjed om at hunden kom til å bli sluppet hvis de løp sin vei, så kan de bare takke seg selv.. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg syns virkelig synd på røveren her altså... :ahappy: Han andre blir omtalt som gjerningsmann, men jeg tror nok han var en rakkerfant :ahappy:

:blink:

De var jo ytlendinger, så kanskje stakkarne ikke forsto norsk? De trodde kanskje politiet truet med å kaste hunden etter dem?

Jeg håper du tuller nå??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off da.. Utolig at det er lov å holde politihunder når de er opplært til å bite! De er jo livsfarlige! Burde blitt avlivet sporenstreks og eieren burde blitt fratatt retten til å ha dyr på livstid. For en forferdelig tragedie!

:ahappy::ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer litt på IQ'en til de røverne der - finnes det virkelig folk som tror så høyt om seg selv at de mener de er så kjappe at de greier å løpe fra en politihund (eller hvilken som helst hund)? Politihunder er ikke akkurat tause der de står i båndet og nesten "eter opp lufta foran seg" ved synet av kjelt...nei, røvere, mener jeg! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...