eple Skrevet 9. Desember 2010 Rapporter Skrevet 9. Desember 2010 http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Roever-skambitt-av-politihund-1210116.html
Guest 2ne Skrevet 9. Desember 2010 Rapporter Skrevet 9. Desember 2010 - Hvis en holder seg i ro, går det stort sett bra. Når en ikke gjør det, og hunden må skifte tak, kan en bli skadet, sier han. Faktaopplysninger på høyt nivå, rett og slett
Mika Skrevet 9. Desember 2010 Rapporter Skrevet 9. Desember 2010 En røver, faktisk En sånn rakker er vel til og med verre enn en banditt, er det ikke. Jo så absolutt! Tror ikke man finner værre.
Siri Skrevet 9. Desember 2010 Rapporter Skrevet 9. Desember 2010 En røver, faktisk En sånn rakker er vel til og med verre enn en banditt, er det ikke. De snakket sikkert røverspråk også - og da skjønte de nok ikke hva politiet sa til dem...
pippin Skrevet 9. Desember 2010 Rapporter Skrevet 9. Desember 2010 Sånn går det når man ikke klarer å holde seg på banen.. Ikke noe synd i det hele tatt spør du meg. Og når de i tillegg fikk beskjed om at hunden kom til å bli sluppet hvis de løp sin vei, så kan de bare takke seg selv..
patricia Skrevet 9. Desember 2010 Rapporter Skrevet 9. Desember 2010 De var jo ytlendinger, så kanskje stakkarne ikke forsto norsk? De trodde kanskje politiet truet med å kaste hunden etter dem?
Marianne&Java Skrevet 9. Desember 2010 Rapporter Skrevet 9. Desember 2010 Ja jeg syns virkelig synd på røveren her altså... Han andre blir omtalt som gjerningsmann, men jeg tror nok han var en rakkerfant De var jo ytlendinger, så kanskje stakkarne ikke forsto norsk? De trodde kanskje politiet truet med å kaste hunden etter dem? Jeg håper du tuller nå??
Heidihj Skrevet 9. Desember 2010 Rapporter Skrevet 9. Desember 2010 Off da.. Utolig at det er lov å holde politihunder når de er opplært til å bite! De er jo livsfarlige! Burde blitt avlivet sporenstreks og eieren burde blitt fratatt retten til å ha dyr på livstid. For en forferdelig tragedie!
HeleneFS Skrevet 10. Desember 2010 Rapporter Skrevet 10. Desember 2010 Trist? Ikke akkurat, til pass for "røveren" ( ) Kunne sendt denne hunden på alle kriminelle, kanskje de lærer til slutt Null sympati, what so ever!
Nirm Skrevet 10. Desember 2010 Rapporter Skrevet 10. Desember 2010 Enda et par som mest sannsynelig kommer til å være meget medgjørlige neste gang de får hundepatruljen etter seg.
Marianne&Java Skrevet 10. Desember 2010 Rapporter Skrevet 10. Desember 2010 Ble litt skremt der et lite øyeblikk
MiO Skrevet 10. Desember 2010 Rapporter Skrevet 10. Desember 2010 Lurer litt på IQ'en til de røverne der - finnes det virkelig folk som tror så høyt om seg selv at de mener de er så kjappe at de greier å løpe fra en politihund (eller hvilken som helst hund)? Politihunder er ikke akkurat tause der de står i båndet og nesten "eter opp lufta foran seg" ved synet av kjelt...nei, røvere, mener jeg!
Guest Gråtass Skrevet 10. Desember 2010 Rapporter Skrevet 10. Desember 2010 Den som er med på leken må tåle steken..
Aya Skrevet 10. Desember 2010 Rapporter Skrevet 10. Desember 2010 Den som er med på leken må tåle steken.. Eller må tåle å, eh, bli steken
Reefer Skrevet 11. Desember 2010 Rapporter Skrevet 11. Desember 2010 Neimen, ikke noe? You'd be surprised
Malamuten Skrevet 12. Desember 2010 Rapporter Skrevet 12. Desember 2010 Nei, dette er ikke trist spør du meg. Absolutt fortjent.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar