Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundesonens Julekrim

Julenissen

Recommended Posts

Skrevet

Begynte å tenke på at Jeanette og Caroline muligens hadde vært ute ved midnatt og blitt forvandlet til vampyrer ! Hvem kunne vært offeret ? :whistle:

Aldri si aldri :wave:

Jeg VISSTE Willy var litt skummel! Nå er det bevist! :blink: Ellers er det bare Willy som melder fra at han har skremt vekk stormtrooperen/sithen som egentlig drepte henne, i ekte helte-wookie-stil!

• Svar 760
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Pøh! Willy er bare snill han. Man skal stole på magefølelsen sin når det gjelder hunder! Jeg tipper Willy redder labbis fra å bli nedkjølt jeg, ved å legge seg som en kjempestor bjørnefell oppå henne! :P

Ja for tenk *klemme veldig hardt på Pippin&Symra :whistle:* Folk blir reddET av Willy, ikke reddE :P

Uskyldig og uskyldig... :P*mumle noe om en tråd.... Willy har mista dyden... :P*

Historie :P

Jeg VISSTE Willy var litt skummel! Nå er det bevist! :) Ellers er det bare Willy som melder fra at han har skremt vekk stormtrooperen/sithen som egentlig drepte henne, i ekte helte-wookie-stil!

Selvsagt er det siste alternativ! :blink:

Hey, du har villig delt ut "bevismateriale" selv. :wave:

Pfffft.... :)

Skrevet

Uskyldig og uskyldig... :)

*mumle noe om en tråd.... Willy har mista dyden... :whistle:*

:blink:

... Vet ikke hva jeg skal tro, jeg! :wave: Jeg tror ikke Willy drepte meg, for jeg har da overlevd Willy før. Men kanskje jeg besvimte når jeg fikk overivrig sporhund rett i trynet? Kanskje jeg bare var på tur, sånn egentlig?

Og hva skjer med Ikke? Hun er jo så mammadalt, jeg kan ikke være borte fra henne så lenge :)

Skrevet
Er Willy egentlig en varulv? Som ikke skifter ham, og derfor oppfører seg som en hund til vanlig?....

Varwookie?

:blink::)

... Vet ikke hva jeg skal tro, jeg! :whistle: Jeg tror ikke Willy drepte meg, for jeg har da overlevd Willy før. Men kanskje jeg besvimte når jeg fikk overivrig sporhund rett i trynet? Kanskje jeg bare var på tur, sånn egentlig?

Og hva skjer med Ikke? Hun er jo så mammadalt, jeg kan ikke være borte fra henne så lenge :wave:

Bergensere tåler jo en trøkk, de, og Willy deler jo forøvrig bare ut litt harde, våte susser - iblandet noen tenner en gang i blant bare - tøffe labbis tåler sånt :). Ikke har jo oppdretter'n sin vøtt - eller kanskje noen har tenkt å kidnappe henne? :P

Skrevet

:P :P Ikke kan jeg snoke meg unna heller! Har med A da, kan voldtar nok Mocca så du får mer enn nok å gjøre. *Puste ut og synes tanken var genial*

Men det ble med tanken gitt. Var nok andre "ting" som skjedde på denne turen...

*det du trodde var kaffe osv*

Jeg tipper Willy redder labbis fra å bli nedkjølt jeg, ved å legge seg som en kjempestor bjørnefell oppå henne! :P

Aha, så istedenfor å angripe og drepe direkte tar han det cooli og langsomt kveler henne i sin misforståtte snillhet :P

Er Willy egentlig en varulv? Som ikke skifter ham, og derfor oppfører seg som en hund til vanlig?....

Tror han er en animagus jeg. Som når han forvandler seg tilbake brått har Labbishår i kjeften, det som til vanlig ser ut som egen pels.

... Vet ikke hva jeg skal tro, jeg! :P Jeg tror ikke Willy drepte meg, for jeg har da overlevd Willy før.

Nei, det er kanskje ikke du som ble offeret her. Noen som har "sett" Margrete etter playdaten vår idag :P

Skrevet

Nei, det er kanskje ikke du som ble offeret her. Noen som har "sett" Margrete etter playdaten vår idag :P

Ueee.. og jeg som frivillig foreslo en tur med deg :S

Kjenner jeg egentlig er litt glad at bikkja mi er passe aggressiv, på kommando that is! Og er mega flink på å henge seg fast i votter! :P

Skrevet

Ingvild prøvde også å få folk i litt bedre humør. "Vel.. Dagens høydepunkt er i det minste at vi fant ut hvem hjernen hørte til! Det er ihvertfall ikke TO lik der ute.."

:P:P

Elsker hvordan du har fått med sånne små detaljer!

Skrevet

Jeg viiiillll hjem,tror jeg.... :P

Hahahaha... såja det går bra *trösta på*

Jag ler högt av Lola hahaha som blandar in sin undulat för att distrahera oss andra :P

Skrevet

Ingvild prøvde også å få folk i litt bedre humør. "Vel.. Dagens høydepunkt er i det minste at vi fant ut hvem hjernen hørte til! Det er ihvertfall ikke TO lik der ute.."

Hahahahaha, jeg henger vel mer i akkurat nå-tråden enn jeg liker å innrømme, da! :P

Soppen skal gå og legge seg nå..... jaaaaada gjør nå endelig det med god samvittighet. Ikke tenk på oss andre sarte sjelene som nå ikke kommer til å få sove. :P Død og løse hjerner, fall ned en laaaaang trapp allerede 5. desember. :P Hva er dette for et mareritt? HÆH? :P Også blande inn den stakkars fuggern til Lola Pagola, a gitt... Nei, Soppen - hvor e r samvittigheten?? :P

HAHAAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHA! Skal jeg begynne å vente til morgenen etter, kanskje? :P

Skrevet

Den var jo bare hysterisk bra :P Ikke så galt at det ikke er godt for noe, liksom *ler*.

Hahahahaha, jeg henger vel mer i akkurat nå-tråden enn jeg liker å innrømme, da! :P

Næsj... er det ikke der vi bor da ?

Har jeg ikke lyst til å gå og legge meg... Får vel koke ei kanne kaffe og pakke meg inn her på stua og håper jeg overlever natta... :P

Skrevet

Prøv! :P:P

Hvis jeg ikke får det lagt ut rundt 00:00, så kommer folk til å mase, men hvis jeg FÅR lagt det ut før leggetid, så er ikke det bra nok heller, for folk får ikke sove! YOU PEOPLE ARE HARD TO PLEASE!

NATTA! :P

Skrevet

Den var jo bare hysterisk bra :P Ikke så galt at det ikke er godt for noe, liksom *ler*.

Næsj... er det ikke der vi bor da ?

Har jeg ikke lyst til å gå og legge meg... Får vel koke ei kanne kaffe og pakke meg inn her på stua og håper jeg overlever natta... :P

Det er min plan også...med lyset på i alle rom :P

Skrevet

:P

Jeg tror Willy er morderen :P:P

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Vi har hittil foret vår valp på 13 uker med fire måltider om dagen og har planer om å gå ned til tre måltider om dagen. Ved fire måltider ga vi frokost ca 07-07.30, lunsj 12, middag 16 og kveldsmat 19.30.  hvilke tidspunkter forer dere valpene deres og hva har fungert for dere?
    • Hei @Betan, min erfaring strekker seg fra 2002 da jeg fikk min første bull-hund. Min første ambull ble født i 2007 og jeg har hatt mange verv i det norske raseklubbens styre, nå sitter jeg i den svenske klubbens styre. Jeg har som oftest hunder i par og jeg er utdannet innefor atferd men også jobbet som hundetrener i mange år. Nå for tiden konkurerer jeg med min ambull-tispe. Vi er i kl 3 i RL f.eks og har flere sporprøver bak oss, tatt i Sverige. Så erfaringen strekker seg fra egne hunder til mange av norges og sveriges ambuller. Holder det?
    • Med denne innstillingen kommer du til å få mange overraskelser i hundeholdet ditt i årene som kommer:) 
    • Tenker at du først og fremst må stikke fingeren i jorda å innse hva slags gener valpen din har. Alle disse tre rasene har grunnleggende mye jaktinstinkt. Alt beror seg ikke på at du er flink til å trene hunden din i valpestadiet. Om du har valp etter foreldredyr/linjer med mye stress og lite impulskontroll har du mildt sagt en jobb foran deg Jeg hadde aldri, ALDRI stolt på min amerikanske bulldog alene rundt små dyr eller katter. Det ville høyst sannsynlig blitt blodbad. Ikke fordi han var slem, ond eller dårlig trent. Men fordi han hadde ett voldsomt jaktinstinkt. Jo før du innser at det mest sannsynlig kan være tilfelle med din hund og, dess bedre er det. Tilrettelegg for minimalt med triggere for hunden din og å holde dyra skilt når du ikke hjemme eller kan følge godt med på interaksjonen mellom dem er mitt beste tips til deg. Pluss, trene på impulskontroll og konsentrasjon. Atferden på hunden din kommer garantert til å forandre seg når den går igjennom de forskjellige kjønnsmodningsfasene - kanskje spesielt dersom du har hannhund.  Fortsett å trene gjennom hele livet til hunden din så minimerer du sjansen for at noe går galt. 
    • Jeg meldte en bekymring til mattilsynet i sommer. Hadde masse bevis på at dyrene ikke hadde det bra, hadde samtaler på telefon, SMS, mailkorrespondanse med saksbehandler fra Mattilsynet, pluss jeg lagde egen googledisk-folder med bilder og videoer av forholdene som hun/de fra Mattilsynet hadde fri tilgang til. Jeg vet også at Mattilsynet var der i hvert fall en gang på befaring. Det endte i at eieren fortsatt har dyrene, noe jeg syntes er heeelt hårreisende.  Hundene hadde tak over hodet, tilgang til mat og vann - så da var det ikke skjellig grunn til omplassering. På tross av at de konstant sto ute, sloss så blodet sprutet og ikke ble møkka for... Nå har jeg flytta, men da jeg fortsatt bodde i området stod det to voksne pluss fire/fem valper i samme hundegård. Alle utenom den ene var forholdsvis store driv- og jakthunder på rundt 25/30 kilo. Tror også at Mattilsynet har sykt mye å gjøre, med lite ressurser til å gjennomføre alt, at de kun har mulighet til å befare bekymringer der dyr er døende eller har veldig, veldig kummerlige livsforhold. Det du beskriver er selvfølgelig helt ******, men trolig ikke nok til at Mattilsynet kommer til gjøre noe.. Dessverre.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...