Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundesonens Julekrim

Julenissen

Recommended Posts

Og tenk nå.... At dette var DIN idè! Hæ?

:P:whistle:

Ps, jeg merker at du stadig er med på denne krimen, jeg, Siri. Hmmmm... *klø seg i skjegget*

:blink::):P Men det kan'ke værra meg ? Schizofren? :P

haha. willy drepte labbis.... :P

:P:wave:

Er du sikker på at "det" som er på bildet i del 3 er hunden Willy, Siri sin Willy? Snømonster eller noe, spør du meg. :) Fy fader, Labbis ble vel ikke mindre livløs av å plutselig ha "det der" over seg sånn helt plutselig. :P

"Det der" du liksom... men jeg heller til at DETTE ikke kan være Willy altså, for han er da BARE en uskyldig landsens gutt fra Holter? :P

Og at Willy skulle skremme noen til døde en dag har vi vel alle gått og ventet på? :P Om noen har vært i tvil ligger det ute en haug med bilder som er rimelig overbevisende. :P :P

Øyhhhhhh....

Hahahahaha! Utrolig kult bilde av Willy :P

Eller var det Willy????

*fundere på om man kanskje brått skal få utehund her i huset :P*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 787
  • Created
  • Siste svar

Jeg tror ikke det er Siri som er noe farlig her, men Willy er nok ikke en hund vi bør ta med inn på hytta igjen. Det er vel hundegårder ute, på denne fantastiske perfekte hytten!?

Nå begynner jeg å lure litt på om det var en dum idé å ta med alle disse hundene, det kan jo befinne seg varulver iblant dem.. men nå er det heldigvis lenge til fullmåne, vel 21. desember...

Hmm.. nå som jeg er inne på disse varulvtankene.. hva må til for at man forvandles? Kanskje Willy Varulv har bitt labbis.. isåfall bør vi sjekke henne for bittmerker, og evt. legge henne også inn i en av hundegårdene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte å tenke på at Jeanette og Caroline muligens hadde vært ute ved midnatt og blitt forvandlet til vampyrer ! Hvem kunne vært offeret ? :whistle:

Aldri si aldri :wave:

Jeg VISSTE Willy var litt skummel! Nå er det bevist! :blink: Ellers er det bare Willy som melder fra at han har skremt vekk stormtrooperen/sithen som egentlig drepte henne, i ekte helte-wookie-stil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøh! Willy er bare snill han. Man skal stole på magefølelsen sin når det gjelder hunder! Jeg tipper Willy redder labbis fra å bli nedkjølt jeg, ved å legge seg som en kjempestor bjørnefell oppå henne! :P

Ja for tenk *klemme veldig hardt på Pippin&Symra :whistle:* Folk blir reddET av Willy, ikke reddE :P

Uskyldig og uskyldig... :P*mumle noe om en tråd.... Willy har mista dyden... :P*

Historie :P

Jeg VISSTE Willy var litt skummel! Nå er det bevist! :) Ellers er det bare Willy som melder fra at han har skremt vekk stormtrooperen/sithen som egentlig drepte henne, i ekte helte-wookie-stil!

Selvsagt er det siste alternativ! :blink:

Hey, du har villig delt ut "bevismateriale" selv. :wave:

Pfffft.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uskyldig og uskyldig... :)

*mumle noe om en tråd.... Willy har mista dyden... :whistle:*

:blink:

... Vet ikke hva jeg skal tro, jeg! :wave: Jeg tror ikke Willy drepte meg, for jeg har da overlevd Willy før. Men kanskje jeg besvimte når jeg fikk overivrig sporhund rett i trynet? Kanskje jeg bare var på tur, sånn egentlig?

Og hva skjer med Ikke? Hun er jo så mammadalt, jeg kan ikke være borte fra henne så lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Willy egentlig en varulv? Som ikke skifter ham, og derfor oppfører seg som en hund til vanlig?....

Varwookie?

:blink::)

... Vet ikke hva jeg skal tro, jeg! :whistle: Jeg tror ikke Willy drepte meg, for jeg har da overlevd Willy før. Men kanskje jeg besvimte når jeg fikk overivrig sporhund rett i trynet? Kanskje jeg bare var på tur, sånn egentlig?

Og hva skjer med Ikke? Hun er jo så mammadalt, jeg kan ikke være borte fra henne så lenge :wave:

Bergensere tåler jo en trøkk, de, og Willy deler jo forøvrig bare ut litt harde, våte susser - iblandet noen tenner en gang i blant bare - tøffe labbis tåler sånt :). Ikke har jo oppdretter'n sin vøtt - eller kanskje noen har tenkt å kidnappe henne? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P :P Ikke kan jeg snoke meg unna heller! Har med A da, kan voldtar nok Mocca så du får mer enn nok å gjøre. *Puste ut og synes tanken var genial*

Men det ble med tanken gitt. Var nok andre "ting" som skjedde på denne turen...

*det du trodde var kaffe osv*

Jeg tipper Willy redder labbis fra å bli nedkjølt jeg, ved å legge seg som en kjempestor bjørnefell oppå henne! :P

Aha, så istedenfor å angripe og drepe direkte tar han det cooli og langsomt kveler henne i sin misforståtte snillhet :P

Er Willy egentlig en varulv? Som ikke skifter ham, og derfor oppfører seg som en hund til vanlig?....

Tror han er en animagus jeg. Som når han forvandler seg tilbake brått har Labbishår i kjeften, det som til vanlig ser ut som egen pels.

... Vet ikke hva jeg skal tro, jeg! :P Jeg tror ikke Willy drepte meg, for jeg har da overlevd Willy før.

Nei, det er kanskje ikke du som ble offeret her. Noen som har "sett" Margrete etter playdaten vår idag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er kanskje ikke du som ble offeret her. Noen som har "sett" Margrete etter playdaten vår idag :P

Ueee.. og jeg som frivillig foreslo en tur med deg :S

Kjenner jeg egentlig er litt glad at bikkja mi er passe aggressiv, på kommando that is! Og er mega flink på å henge seg fast i votter! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingvild prøvde også å få folk i litt bedre humør. "Vel.. Dagens høydepunkt er i det minste at vi fant ut hvem hjernen hørte til! Det er ihvertfall ikke TO lik der ute.."

:P:P

Elsker hvordan du har fått med sånne små detaljer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soppen skal gå og legge seg nå..... jaaaaada gjør nå endelig det med god samvittighet. Ikke tenk på oss andre sarte sjelene som nå ikke kommer til å få sove. :P Død og løse hjerner, fall ned en laaaaang trapp allerede 5. desember. :P Hva er dette for et mareritt? HÆH? :P Også blande inn den stakkars fuggern til Lola Pagola, a gitt... Nei, Soppen - hvor e r samvittigheten?? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingvild prøvde også å få folk i litt bedre humør. "Vel.. Dagens høydepunkt er i det minste at vi fant ut hvem hjernen hørte til! Det er ihvertfall ikke TO lik der ute.."

:P:P

Elsker hvordan du har fått med sånne små detaljer!

Hahahahaha, jeg henger vel mer i akkurat nå-tråden enn jeg liker å innrømme, da! :P

Soppen skal gå og legge seg nå..... jaaaaada gjør nå endelig det med god samvittighet. Ikke tenk på oss andre sarte sjelene som nå ikke kommer til å få sove. :P Død og løse hjerner, fall ned en laaaaang trapp allerede 5. desember. :P Hva er dette for et mareritt? HÆH? :P Også blande inn den stakkars fuggern til Lola Pagola, a gitt... Nei, Soppen - hvor e r samvittigheten?? :P

HAHAAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHA! Skal jeg begynne å vente til morgenen etter, kanskje? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var jo bare hysterisk bra :P Ikke så galt at det ikke er godt for noe, liksom *ler*.

Hahahahaha, jeg henger vel mer i akkurat nå-tråden enn jeg liker å innrømme, da! :P

Næsj... er det ikke der vi bor da ?

Har jeg ikke lyst til å gå og legge meg... Får vel koke ei kanne kaffe og pakke meg inn her på stua og håper jeg overlever natta... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei alle hundefolk! 😀 Jeg er på jakt etter en ny turkompis og følgesvenn. Jeg har tenkt på rase lenge og ønsker også innspill fra dere, så håper dere kan hjelpe meg. Jeg er tidligere vant med Alaska Husky da jeg har hatt 2 av den rasen, jeg elsker polarhunder og liker veldig personligheten og ærligheten til huskyene, så jeg var i utgangspunktet bestemt på en ny Alaska, men har senere sett mye på Siberian (SH grunnet at jeg liker at de er kraftigere) men så er det som trekker ned at jeg gjerne ønsker en som kan være litt løs i rundt meg når jeg holder på ute uten og stikke av, har også sauer beitende rundt eiendommen så det er jaktinstinktet som er litt vanskelig. Jeg bor på et stort småbruk med masse plass, går mye turer både i skog og på fjellet. Har også sett litt på rasen Lapsk vallhund, da de er litt like i utseende men den er en gjeterhund og har lite jaktlyst, gjeterhunder har jeg lite erfaring med og er redd det kan bli slitsomt mye lyd (helt greit med lyd når de er i aktivitet og lek) men vil ikke ha en som står å bjeffer hele dagen. Er også redd for at den skal begynne å gjete på alt. Jeg har gått litt tom for alternativer på eventuelt flere raser, og der håper jeg dere kan hjelpe. Er også interessert i å høre erfaringer fra folk som har Siberian eller Lapsk.
    • Vesle Yoshi er blitt over 2 år nå. Vi driver stort sett med blåbær løp da han er en smule overivrig på stevner og vil hilse på alle, så vi er avhengig av gjerder. Han har dog startet noen offesielle stevner. Han ble 3. beste agility hund i japaner klubben. Han er fremdeles minstemann i flokken og er kjempeglad for at båndtvangen er over, han elsker å løpe.
    • Han er helt nydelig😍  Blir veldig nysgjerrig på en sånn en dag😅
    • Tusen takk for det. Da er oppdretteren useriøs men jeg visste ikke om det før jeg kjøpte valpen. Ikke alt man kan lese om på dogweb eller Facebook.
    • Nei, seriøse oppdrettere lurer naturligvis ikke valpekjøpere. Useriøse oppdrettere gjør hva de vil.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...