Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundesonens Julekrim


Julenissen

Recommended Posts

Altsaa, selv om noen var i hytten da Graatass mistet armen(og livet?), saa betyr jo ikke at de er uskyldige. Er mulig aa myrde noen uten aa vaere paa samme sted i doedsoeyeblikket. :(:( Har morderen kanskje en assistent? Tekniske hjelpemidler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 787
  • Created
  • Siste svar

Altsaa, selv om noen var i hytten da Graatass mistet armen(og livet?), saa betyr jo ikke at de er uskyldige. Er mulig aa myrde noen uten aa vaere paa samme sted i doedsoeyeblikket. :(:( Har morderen kanskje en assistent? Tekniske hjelpemidler?

Tekniske hjelpemidler som bytter ut Gråtass med en arm? :(

Dessuten skrev Soppis "håper dere finner moderen", så jeg antar at det bare er èn, hvis ikke blir det altfor mye jobb for en stakkars sekretær som attpåtil er hjernedød :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tekniske hjelpemidler som bytter ut Gråtass med en arm? :(

Dessuten skrev Soppis "håper dere finner moderen", så jeg antar at det bare er èn, hvis ikke blir det altfor mye jobb for en stakkars sekretær som attpåtil er hjernedød :(

Kan jo hende at det ligger en giljotin gjemt ute i skogen, som bommet paa, hodet, men traff armen?

:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altsaa, selv om noen var i hytten da Graatass mistet armen(og livet?), saa betyr jo ikke at de er uskyldige. Er mulig aa myrde noen uten aa vaere paa samme sted i doedsoeyeblikket. :(:( Har morderen kanskje en assistent? Tekniske hjelpemidler?

Ja, altså, det er jo snakk om en gjeng hundetrenere dette - så hvem vet om ikke morderen rett og slett har en HUND som er trent opp til å drepe! Har noen en liste over hundene?? Har DE alibi? Finnes det en Cujo-hund på sonenhytta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: skal ikke så mye til for å få alibi i denne smørja her, skjønner jeg :D :

Øyhhh, alibi er alibi - samma hvor tynt det er vel :D

:(

Er du sint på 'a?

Det er bare å spørre, det er ikke så mye annet å finne på her i himmelen :P

Tipper du har det ganske varmt der du er, jeg :P

Alle disse var jo til stede når noen kuttet av en arm ute i skogen, DA'H :(

Syns du virker veldig negativ til "listen med alibi" her, kanskje jeg skal putte deg på en "mistenkelig +"liste :(

Ahhhhh, gradering av de mistenkte - viktig :(

Zombie! smiley-scared004.gif

:(:lol:

Er mulig aa myrde noen uten aa vaere paa samme sted i doedsoeyeblikket. :D:lol: Har morderen kanskje en assistent? Tekniske hjelpemidler?

Fjernmyrding??? Kanskje det er Snåsakailln's onde tvilling som er ute på tokt???

Dessuten skrev Soppis "håper dere finner moderen",

Men - savner Soppen MORRA si ??? :lol::P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Susanne, bortsett fra all døinga, så er det jo nettopp det man gjør på hyttetur: spiser snacks :(

Man må jo trene til skogs vel? Eller ta oss en skitur?

Også ser det ut som Talli begynner få ett alibi!? Alle valpene kommer jo tilbake ser det ut som, jeg tviler på at Blaze vil ha de i retur *ler*

156522_10150334387875072_834435071_16033343_4235199_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg setter virkelig en knapp på Tøfflus, jeg fant blodspor i barnehagegarderoben idag.. uten at noen hadde sagt noe som helst... greit nok, fikk tørka det opp.. Men i utetiden fant jeg flere spor.. og ja, dette er heeelt sant.

Til poenget, Tøfflus er vel den eneste som har blitt nevnt, utenom døde *Marie* som bor i nærheten av meg, og kan ha hatt tid til å stikke innom barnehagen min...

Så der! :(

En KNAPP!! Er det alt du setter på meg? Fnyyyyys...

BTW; jeg er ikke spes glad i barn så at jeg har vært i barnehagen og "forsynt" meg er vel en mulighet...

*peke ned til videre forklaring*

Raksha sier jeg jo!

Pøh, hun er for bløt. Hønemor IRL også, ikke bare på nett :(

Erklært død

Labbis (når hjernen min er slengt utover vil jeg tro det, ja!)

Men er det egentlig konstatert at det var DIN hjerne, Labbis??

tøfflus (råfôrer også? Eller?)

Jepp, og har også kanskje vært på barnehagebesøk hos Siri Eveline. Jeg mener, hvem av dere ser forskjell på Labbis' hjerne og en barnehagehjerne?

Jeg bare spør :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men - savner Soppen MORRA si ??? :(:(

:( Wops!

Men er det egentlig konstatert at det var DIN hjerne, Labbis??

Kanskje det er enda en død der ute, men tror jeg ble ganske død av å mangle halve hodeskallen og hjernen hvertfall :(

Ellers kan Talli settes opp på mistenkt + listen, tror jeg. Hun dreper labbis og Marie for å få tilbake valpene sine, og syns det var så moro at hun tok med noen andre i samme slengen. Heter jo ikke Taliban for ingenting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøh, hun er for bløt. Hønemor IRL også, ikke bare på nett :(

Hihi - det er damen som har skjønt det. :( Menne - jeg er litt småbekymret for at dersom du er morderen så tar du Lupin, men hva skjer med de to andre? Og resten av dyrehagen? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må jo trene til skogs vel? Eller ta oss en skitur?

But of course :(.

Ellers kan Talli settes opp på mistenkt + listen, tror jeg. Hun dreper labbis og Marie for å få tilbake valpene sine, og syns det var så moro at hun tok med noen andre i samme slengen. Heter jo ikke Taliban for ingenting!

Det var det jeg visste at det var noe skummelt med den hunden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er enda en død der ute, men tror jeg ble ganske død av å mangle halve hodeskallen og hjernen hvertfall :(

Nei vett'u hva...Det finnes da noe som heter hjernetransplantasjon (og sikkert skalltrans... også) så hvordan kan vi egentlig VITE at det ikke er det du driver med bare for å forvirre oss. Later som om du er hjernedød når du egentlig har kastet fra deg en teithjerne og deretter tar alle andre smarte hjerner og selger dem dyrt videre. For vi vet da alle at du liksom skal flytte til et bedre sted og det er dyrt, ikke sant!!

Fy flate altså, Labbis...

Hihi - det er damen som har skjønt det. :( Menne - jeg er litt småbekymret for at dersom du er morderen så tar du Lupin, men hva skjer med de to andre? Og resten av dyrehagen? :(

Snuserdamen, jodlemannen og hestene er check, hønene er mat :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*overse*

74296_10150096618571327_701416326_7828358_4806970_n.jpg

*støtter Taliban-anklagene*

Lurer på om det er trygt å sove i sengen i natt jeg? Den aktuelle morder

hunden ligger ved min side. Eller kanskje det er noen som prøver gi henne skylden?

Norris vet jo at 2ne var blå etter det angrepet! Eller kanskje 2ne prøver overføre skyld?

Kanskje det er alle disse LOTR ballene sine hundesøsken sommsøker hevn? Amy, Cita ++?

Eller kanskje det er Caroline som prøver få meg til å kvitte meg med en ak og få meg en sheltie?

Eller kanskje man rett og slett må ut å trene hund på den hytten eller ta oss en skitur? Alle blir jo smågærn

av bare sitte inne å spise snacks. Kanskje vi rett og slett er så rusa på sukker at vi hallisunerer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, Siri Eveline :(

Meg hva? Jeg har jo vært på nabohytta hele tiden, sammen resten av sonisgjengen som ikke omtales i denne krimmen :( Selvfølgelig har vi jo overvåket det hele, eller hva? :(

En KNAPP! Er det alt du setter på meg? Fnyyyyys...

BTW; jeg er ikke spes glad i barn så at jeg har vært i barnehagen og "forsynt" meg er vel en mulighet...

*peke ned til videre forklaring*

Jepp, og har også kanskje vært på barnehagebesøk hos Siri Eveline. Jeg mener, hvem av dere ser forskjell på Labbis' hjerne og en barnehagehjerne?

Jeg bare spør :(

Søren at jeg ikke tok bilde (tomt for batteri på mobilen idag tidlig).. da hadde jeg kunnet bevist hva Tøfflus driver med i RL, og det støtter mistanken om henne som morder.

Husk også at hun har jakthunder...

Men hva skjer med Dratini, hun har stadig vekk vært tilstede, uten at det har hendt henne noe.. så et samarbeid/deal med morderen må hun ha, men jeg tror ikke hun er den skyldige. Men hvem kan Dratini ha en slik avtale med, som sparer henne fra å bli myrdet..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om det er trygt å sove i sengen i natt jeg? Den aktuelle morder

hunden ligger ved min side. Eller kanskje det er noen som prøver gi henne skylden?

Norris vet jo at 2ne var blå etter det angrepet! Eller kanskje 2ne prøver overføre skyld?

Kanskje det er alle disse LOTR ballene sine hundesøsken sommsøker hevn? Amy, Cita ++?

Eller kanskje det er Caroline som prøver få meg til å kvitte meg med en ak og få meg en sheltie?

Eller kanskje man rett og slett må ut å trene hund på den hytten eller ta oss en skitur? Alle blir jo smågærn

av bare sitte inne å spise snacks. Kanskje vi rett og slett er så rusa på sukker at vi hallisunerer?

"Of course it is happening inside your head, but why on earth should that mean that it's not real?" Fritt sitert etter Albus Dumbledore. :(

Jeg kan ikke dø i dag, i morgen, men ikke i dag. *bestemme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg sjenket forfatteren full og hun fortalte meg hele greia. suckers! :(

Neida, ønsketenkning desverre!

Veldig ønsketenking og, det der. Jeg har nemlig nettopp KJØRT meg selv helskinnet, edru, hjem. :(

Og dere, da! Bare fordi dere ikke er nevnt enda betyr ikke at dere ikke er med! Det kommer sånn etterhvert! Egentlig var det ElinT som skreik til meg om den CC-børsten som drepte Lola, men så tenkte jeg at det var greit å bytte med Caroline, siden det var mer sannsynlig, hun er så pelsstellete. :( Så dere kommer, i tur og orden!

Btw, den lista du lagde er ikke så god, labbis, for alibi er noe denne supermorderen ikke har hørt om, bare vent og se i dagens episode!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Så herlig at ferien din har begynt, og at du og hunden din skal nyte den sammen! Det høres ut som dere kommer til å få masse kvalitetstid sammen, noe som er så viktig. Når det gjelder naboene og hundevennen din, det er jo flott at de har så mye tillit til deg, men jeg skjønner godt at du ikke vil overta flere hunder! Det er jo en stor forpliktelse, og det er viktig å kjenne sine egne grenser. Håper dere får en fantastisk ferie sammen, du og hunden din! ❤️
    • Odin var også dement mot slutten, og det var tøft. Han hadde ikke samme uroen, han var bare forvirret, og ville være inntil oss hele tiden (nok en kombinasjon av døvhet/blindhet også). Vi fikk Eldepryl hos Renate Nydal, det hjalp litt en stund på uroen, men ikke store forandringer. Kan være verdt forsøket.
    • Du kan ta pulsen ved å kjenne på blodåren som går ned på innsiden av låret.
    • Frøkna her begynner å bli dement, og det er utrolig vanskelig å forholde seg til. Så snart det er "dødtid" hjemme begynner hun enten å vandre frem og tilbake, eller å gå i ring. Hvis jeg avbryter henne og tar henne med ut på tur eller trening "våkner" hun og er seg selv igjen, men hun må altså ha mental input hele tiden for å ikke gå inn i disse tvangshandlingene. Jeg antar at det i stor grad skyldes kjedsomhet og uro, men ettersom hun har en ødelagt skulder er det ikke mulig å gå lange turer med henne heller. Lite fysisk aktivitet bidrar helt sikkert til problemet. Hun går på Karsivan, men synes ikke det hjelper så veldig. Det er ikke noe særlig til livskvalitet sånn som hun har det nå, men jeg kan jo ikke underholde henne konstant. Er det noen som har hatt dement hund som har noen tips til hva jeg kan gjøre for henne? Andre typer medisiner som hjelper?
    • Jeg vet ikke hvordan det skilles mellom de ulike dachsrasene, men avlsrådet i raseklubben vil kunne hjelpe deg med dette. Jeg ser ingen grunn til at det skulle bli komplikasjoner hvis begge er friske, men det er mange andre hensyn å ta før man velger å avle, så ta kontakt med avlsrådet og be om hjelp der.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...