Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundesonens Julekrim


Julenissen

Recommended Posts

  • Svar 787
  • Created
  • Siste svar

Hallo her! Jeg har bare to hunder, Raksha har tre! Og det er hennes som stadig er gærne! Mine kunne vært pynt i bokhylla så snille som de er. Da tror jeg mer på kaosdamen altså, mye vil ha mer!

Du har jo bare vattnisser du! :thumbs: Jeg har ikke tid til å følge med i akkurat nå- tråden for tiden, men julekrimmen må jeg lese spent hver dag :)

Og selv om jeg har puddel så eier jeg ikke en eneste fancy kam, det er oppdretteren som tar seg av pelsstellet her :thumbs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var kyllingvingene gode? :banana::thumbs:

Jamen SELVSAGT var de gode!! Var jo jeg som laget dem jo *host*

...og var det egentlig kyllingvinger sonisene knasket i seg? :):hug::wub::thumbs:

:thumbs:

Og det er jo Siri som står for matlagingen.. hmm men hun spiller jo veldig bra uskyldig...

Jeg er jo bare en enkel pike fra landet, jeg :thumbs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, nå fikk jeg jo ikke no særlig lyst på kyllingvinger...! :)

Baghera SKAL hit!, NEMLIG! :hug:

Begynner forresten å få en "ekkel" følelse her jeg... :thumbs:

Jeg begynner også å få en ekkel følelse... Du er der liksom støtt og stadig, men blir aldri drept... Hmmm.... Mystisk! :thumbs:

:banana:

Man må jo passe på hverandre, Madam Mim kan jo ikke bli der ute alene :thumbs:

Og at ikke noen av ullteppene eller de andre vakt/vokterhundene tilstede reagerte :lol::wub: Ullteppene elsker å leke de :lol:

Ulltepper :thumbs: Jeg skal ha alle dine hvis du ikke er morderen :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ohoh... Jeg tar over alle kelpiene jeg, når Ikke spiser JeanetteH :thumbs:

Er du sikker på at du egentlig vil det? :thumbs:

Altså - hvem har dyrehager her på bruket? Tror vi sitter med to alternativer jeg, Argyros eller Raksha. De vil bare ha alle de fine sonenhundene i samlingen sin :)

Hva hun sa! :thumbs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei akkurat. Bare påberop deg utilregnelig i gjerningsøyeblikket du :thumbs:

Amme/mordertåke, går for'e samma det vel *flir*

Nettopp- jeg vet jo ikke hva jeg gjør selv engang. Distre, jeg? Neeei. Særlig ikke nå midt i ammetåka :thumbs:

Forresten lurer jeg på hva JEG fikk å spise? Jeg som er veggis, liksom? Prøver resten av folket å sulte meg? :thumbs: Da blir jeg IALLEFALL utilregnelig!

Men det er kanskje like greit? Hvor trygg er liksom Siris kylling?? :) Og hvor fikk hun kyllingen fra?? Raksha? Argyros? Har dere sjekket hønsegårdene i det siste?

Edit: Motiv, ja... Kanskje det er noen canisere som driver og myrder sonister? De vil utrydde sonen! *hysterisk*

Hvem henger på andre hundenettsteder her? *skule mistenksomt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er kanskje like greit? Hvor trygg er liksom Siris kylling?? :thumbs: Og hvor fikk hun kyllingen fra?? Raksha? Argyros? Har dere sjekket hønsegårdene i det siste?

Moahahahahahahaha.... :thumbs:

Edit: Motiv, ja... Kanskje det er noen canisere som driver og myrder sonister? De vil utrydde sonen! *hysterisk* Hvem henger på andre hundenettsteder her? *skule mistenksomt*

*Skitt..skynde seg lukke igjen alle Canissidene*

THE TRUTH IS OUT THERE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer i alle fall aldri til å få lyst på kyllingvinger igjen!

Men den teorien om at det er Canisfolk som prøver å utrydde sonen var interessant. Eller kan det være akkurat-nå-tråd-motstandere som prøver å fjerne alle akkurat-nå-folk fra sonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Jeg begynner også å få en ekkel følelse... Du er der liksom støtt og stadig, men blir aldri drept... Hmmm.... Mystisk! :D

:lol:

Ulltepper :lol: Jeg skal ha alle dine hvis du ikke er morderen :whistle:

Kanskje ullteppene er skjulte nazi-tysker-zombie-hunder (tenker tilbake på fritt villt )? :lol: Kanskje jeg er neste offer, fordi jeg påpeker det åpenbare hele tiden? :) Kanskje jeg er en skjult agent? :D

Den som lever får lese! Oi!! :D

Men den teorien om at det er Canisfolk som prøver å utrydde sonen var interessant. Eller kan det være akkurat-nå-tråd-motstandere som prøver å fjerne alle akkurat-nå-folk fra sonen?

Skule etter brukere som har vært negative til akkurat-nå-tråden.... Hmm... Hvem av de smugleser inne her mon tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh! Jeg vet om en sonen-motstander! Som har gitt uttrykk for sitt hat i særlig en tråd. Men tviler på at han vil være med på sonen treff hele jula?

Og ER det egentlig noen som er med på treffet?

Vi har jo ikke oversikt over hvem som er der heller - og det er jo forståelig. Slik jeg forstår det er det mange.

Eller hva om det er noen av våre bedre halvdeler som er sjalu på sonen??? *Skule på Yodelmannen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer i alle fall aldri til å få lyst på kyllingvinger igjen!

Men den teorien om at det er Canisfolk som prøver å utrydde sonen var interessant. Eller kan det være akkurat-nå-tråd-motstandere som prøver å fjerne alle akkurat-nå-folk fra sonen?

Oioi, tror du er inne på noe der altså.... skremmende :lol:

Kanskje ullteppene er skjulte nazi-tysker-zombie-hunder (tenker tilbake på fritt villt )? :lol: Kanskje jeg er neste offer, fordi jeg påpeker det åpenbare hele tiden? :icon_cry: Kanskje jeg er en skjult agent? :whistle:

Den som lever får lese! Oi! :)

Skule etter brukere som har vært negative til akkurat-nå-tråden.... Hmm... Hvem av de smugleser inne her mon tro?

Oi guri... Ja han hjemme hos meg driver jo å biter veldig... hmmm... :D

:D *løpe ut og sjekke hønsene*

Nei nå blir det for mye for meg altså :lol: :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne julekrimmen blir bare bedre, haha :icon_cry:

Jeg kommer i alle fall aldri til å få lyst på kyllingvinger igjen!

Men den teorien om at det er Canisfolk som prøver å utrydde sonen var interessant. Eller kan det være akkurat-nå-tråd-motstandere som prøver å fjerne alle akkurat-nå-folk fra sonen?

:whistle: Kanskje du er inne på noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chivas ut i skogen a l e n e for å sjekke ut ett eller annet som han knurret på i mørten. :whistle: Da kan jeg love dere at det er noe muffens her, ass! *låne Margrete sin smiley som slenger hendene foran øynene og gjemmer seg*

Det var bare for å lokke Madam Mim uti den mørke skogen der Willy og andre vesener lurer, tenker jeg...den sleipe lille bikkja... :lol:

Hjeeelp halllooooo hjeeeeelp :icon_cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp- jeg vet jo ikke hva jeg gjør selv engang. Distre, jeg? Neeei. Særlig ikke nå midt i ammetåka :lol:

Forresten lurer jeg på hva JEG fikk å spise? Jeg som er veggis, liksom? Prøver resten av folket å sulte meg? :icon_cry: Da blir jeg IALLEFALL utilregnelig!

Men det er kanskje like greit? Hvor trygg er liksom Siris kylling?? :lol: Og hvor fikk hun kyllingen fra?? Raksha? Argyros? Har dere sjekket hønsegårdene i det siste?

Edit: Motiv, ja... Kanskje det er noen canisere som driver og myrder sonister? De vil utrydde sonen! *hysterisk*

Hvem henger på andre hundenettsteder her? *skule mistenksomt*

Moahahahahahahaha.... :lol:

*Skitt..skynde seg lukke igjen alle Canissidene*

THE TRUTH IS OUT THERE!

:whistle: Dette er helt topp! Jeg lurer på hvor mange soniser som blir igjen etter denne jula her jeg.. frafallet akselerer jo! 3 stk i en smæle.. blir spennende å se hva slags progresjon vi har her.. 1, så 1 og så 3.. neste runde 5? 7? 9? Eller er det en Taylor rekke mon tro..

X-files - lurer på hvem som egentlig er alien inni seg jeg? Bortsett fra Willy da.. han vet vi er en Wookie (og wookier er ikke varulver så jeg vet at Willy ikke er varulv).

Jeg også har filosofert litt over likoppbevaringen.. de som datt i kjelleren er liksom godt forvart men de andre - ble det råforing ekstraordinære mon tro? Eller "kyllingvinger" (fingre da tenker jeg..)? Tror man skal følge med hvis det blir servert biff, indre filet eller om noen byr biskene på spesiell "tørket lever" (hjerne har nemlig litt samme konsistensen. Det vet jeg fra mangelfulle fransk-kunnskaper på en restaurant i Frankrike en gang - det som angivelig var noe med kalv, var noe med kalv - kalvehjerne!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner det å bli groteskt! Hvor skal dette ende...! :whistle:

Det har jeg fundert på også. :lol: Jeg antar at "hvissåfremtifall" Madam Mim blir funnet uti den mørke skogen så ser hun vel ikke akkurat ut som et fruktfat. :lol: Labbis hadde jo fått revet ut hjernen sin, hva blir det neste, liksom? :icon_cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var bare for å lokke Madam Mim uti den mørke skogen der Willy og andre vesener lurer, tenker jeg...den sleipe lille bikkja... :whistle:

Snille Willy ligger da ikke og lurer i skogen, han? Søteste lille koser seg jo bare i sofaen, han :icon_cry:

X-files - lurer på hvem som egentlig er alien inni seg jeg? Bortsett fra Willy da.. han vet vi er en Wookie (og wookier er ikke varulver så jeg vet at Willy ikke er varulv).

Schizofren kanskje? :lol:

Jeg også har filosofert litt over likoppbevaringen.. de som datt i kjelleren er liksom godt forvart men de andre - ble det råforing ekstraordinære mon tro? Eller "kyllingvinger" (fingre da tenker jeg..)? Tror man skal følge med hvis det blir servert biff, indre filet eller om noen byr biskene på spesiell "tørket lever" (hjerne har nemlig litt samme konsistensen. Det vet jeg fra mangelfulle fransk-kunnskaper på en restaurant i Frankrike en gang - det som angivelig var noe med kalv, var noe med kalv - kalvehjerne!)

Menneskekjøtt skal jo smake ganske likt kylling har jeg "hørt"... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men paa en annen side, saa kan vel neppe Lill, Raksha, Dratini, Marita&Vesla eller 2ne vaere morderen? Jeg mener, de var jo ved motsatt ende av tauet da Graatass moette sin skjebne?

...men hvor har Toefflus og Siri gjort av seg? :icon_cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Odin var også dement mot slutten, og det var tøft. Han hadde ikke samme uroen, han var bare forvirret, og ville være inntil oss hele tiden (nok en kombinasjon av døvhet/blindhet også). Vi fikk Eldepryl hos Renate Nydal, det hjalp litt en stund på uroen, men ikke store forandringer. Kan være verdt forsøket.
    • Du kan ta pulsen ved å kjenne på blodåren som går ned på innsiden av låret.
    • Frøkna her begynner å bli dement, og det er utrolig vanskelig å forholde seg til. Så snart det er "dødtid" hjemme begynner hun enten å vandre frem og tilbake, eller å gå i ring. Hvis jeg avbryter henne og tar henne med ut på tur eller trening "våkner" hun og er seg selv igjen, men hun må altså ha mental input hele tiden for å ikke gå inn i disse tvangshandlingene. Jeg antar at det i stor grad skyldes kjedsomhet og uro, men ettersom hun har en ødelagt skulder er det ikke mulig å gå lange turer med henne heller. Lite fysisk aktivitet bidrar helt sikkert til problemet. Hun går på Karsivan, men synes ikke det hjelper så veldig. Det er ikke noe særlig til livskvalitet sånn som hun har det nå, men jeg kan jo ikke underholde henne konstant. Er det noen som har hatt dement hund som har noen tips til hva jeg kan gjøre for henne? Andre typer medisiner som hjelper?
    • Jeg vet ikke hvordan det skilles mellom de ulike dachsrasene, men avlsrådet i raseklubben vil kunne hjelpe deg med dette. Jeg ser ingen grunn til at det skulle bli komplikasjoner hvis begge er friske, men det er mange andre hensyn å ta før man velger å avle, så ta kontakt med avlsrådet og be om hjelp der.
    • Hei, Av ren nyskjerrighet kan man blande en tispe kanindachs med en hann dvergdachs dersom begge er friske og har ingen skjulte sykdommer?    Vil det oppstå komplikasjoner eller hvordan er det? Si hun blir max 5 kg og han blir max 7,5 kg
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...