Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundeull!


pippin

Recommended Posts

Noen som har fått laget tøy av hundeull? Det høres så godt og varmt ut! ;)

Legg gjerne ut bilder av det dere har fått. Spant du det selv eller fikk du hjelp?

Fant denne siden: hundegarn.no Mye interessant ;)

Både spinner og strikker av hundeull selv ;) Har bare blitt strikket noen votter av det så langt, og ei eg spant for har pjona votter av garnet. Varme og deilige votter :drool: Ett annet par eg har strikket er utstilt på rasestanden til Eurasierklubben på Dogs4All denne helga.

Paret under her er laget av ull fra tre forskjellige eurasiere.

011+(2).JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både spinner og strikker av hundeull selv ;) Har bare blitt strikket noen votter av det så langt, og ei eg spant for har pjona votter av garnet. Varme og deilige votter ;) Ett annet par eg har strikket er utstilt på rasestanden til Eurasierklubben på Dogs4All denne helga.

Paret under her er laget av ull fra tre forskjellige eurasiere.

011+(2).JPG

Herlig!^^ Hadde vært litt kult med votter eller lue av hundeull. Ganske spesielt da.. :drool: Sikkert mange som får store øyne når de hører de er laget av hunde"pels" :P

Lukter de noe eller alt av hund vasket vekk? F.eks når de blir våte osv.. ;) Ser for meg at de lukter litt våt hund.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig!^^ Hadde vært litt kult med votter eller lue av hundeull. Ganske spesielt da.. :wub: Sikkert mange som får store øyne når de hører de er laget av hunde"pels" :lol:

Lukter de noe eller alt av hund vasket vekk? F.eks når de blir våte osv.. :D Ser for meg at de lukter litt våt hund.. :)

Om garnet skulle begynne å lukte hund er det bare å vaske det med hundesjampo, så er en kvitt problemet. Pleier som oftest å vaske både garn og strikket produkt i hundesjampo.Ellers er bikkjene her i overkant interessert i plagget, og vil helst finne ut av hvor den bikkja er :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini
Her er ei som er kjempeflink med å lage nytteplagg av hundeull. Har prøvd ett par votter som hun laget til ei venninne av meg, vannvittig varme og gode! :ahappy: Klikker dere på bildene så ligger det oppskrifter inne der også :wub:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...