Gå til innhold
Hundesonen.no

Pass av Vilja

Sanne

Recommended Posts

Vi skal passe Vilja (søstern til Shensi) fram til 13 desember. Har vel hatt henne her i et par uker nå. Superkoselig. Selv om to små fjortiser egentlig har ganske dårlig inflytelse på hverandre til tider :whistle: Men ja, bilder! Utrolig for en forskjell det er på de to hundene eksteriørt. Vilja veier en kg mer enn Shensi og er veldig mye kraftigere. Shensi veier bare 4,75. Noe som også er lite for en lundehundtispe :D

i79023_Bilder146136.JPG

Vilja

i79024_Bilder146154.JPG

i79025_Bilder146173.JPG

Shensi

i79026_Bilder146178.JPG

i79027_Bilder146210.JPG

i79028_Bilder146322.jpg

i79029_Bilder146375.JPG

i79030_Bilder146376.JPG

i79031_Bilder146389.JPG

i79032_Bilder146380.JPG

Fiiine lundisene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så godt forskjell på størrelsen deres ja :P ser nesten ut som man kunne fått 2 av den minste for å komme opp i samme str som den andre ;)

Mhm, Shensi er veldig mye mindre altså xD Liten, slank, feminin og veeeldig elegant^^ Vilja har litt mer hannhundkropp synes jeg. Men fryktelig fin hun også selvfølgelig! ^^

Herlighet de er jo prikk like jo! ;) Utrolig søte :D

Syns du :whistle: Jeg synes de er totalt ulike jeg :P Men jeg ser det jo på to av bildene jeg la ut så var de faktisk nesten tro kopi av hverandre. Så joda, det er vel litt søskenlikhet :P Ja de er så skjønne^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du :D Jeg synes de er totalt ulike jeg :P Men jeg ser det jo på to av bildene jeg la ut så var de faktisk nesten tro kopi av hverandre. Så joda, det er vel litt søskenlikhet ;) Ja de er så skjønne^^

Hahah! Jaa :whistle: På 3 av de stolbildene nederst så ligger de jo nesten helt likt og da ser de jo ut som tvillinger :P Men nå har jeg ikke noe erfaring eller kjennskap til Lundehund da, så det er vel en rase der jeg syns alle er helt like uansett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahah! Jaa :whistle: På 3 av de stolbildene nederst så ligger de jo nesten helt likt og da ser de jo ut som tvillinger :P Men nå har jeg ikke noe erfaring eller kjennskap til Lundehund da, så det er vel en rase der jeg syns alle er helt like uansett ;)

Haha, ja for en person som ikke kjenner dem og rasen generelt så skjønner jeg det kan være vanskelig å se :D

Så søte de er begge 2 :P

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innmari søte, ja! Liker lundehunder veldig godt. :P

Takker^^

Herlige Lundehunder ;):hmm:

Kommer snart oppover og kidnapper med meg Shensi :P:P:)

Jaa, de er skjønne :D

Shensi er noe for seg selv ja, uten tvil :P Vi har vært så ubeskrivelig heldig med den hunden på alle måter. Sånn sett bortsett fra at hu er en gneldrebikkje uten sidestykke OG at hun ikke er husren :P Men det er jo bare bagateller når hun ellers er så fantastisk! Du skulle tatt deg en tur til Trondheim, så hadde du fått hilst på prinsessa^^ Vi har plass til både bikkjer å mennesker vi :P

Fine lundehunder :P

Kjenner også en lundehund som heter nesten det samme som Vilja, men det er hannhund, og heter Viljar :P

Så artig :P

De er så kjempe morsomme med den ekstra tåen! :P

Kjempe søte begge to! :P Det er utrolig hvor små de egentlig er, jeg trodde alltid før at Lundehunder var litt større.

Vet du, jeg tenker ikke over labbene på lundehunder lenger jeg, men jeg synes det er urkomisk med hunder som ikke har ekstratær :) *lol* Litt for innprenta med lundehund da tror jeg altså!

De er ikke akkurat store nei. Jeg også trodde de var større før faktisk. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...