Gå til innhold
Hundesonen.no

nordhordland hundeklubb..


Enits

Recommended Posts

Jeg har meldt meg og småen inn i klubben.

Og tenkte ta turen imorgen på sosialtreff.

Men er den kalenderen deres fortsatt aktiv? er ikke juleferie eller lignende?

Heisann. Jeg har pleid å trene lydighet med de, men har vært dårlig på å dra dit i det siste. Har tenkt meg på trening på torsdag klokken 18.30. Mistenker at sosialtreningen begynner klokken 18.30, men er usikker, og jeg aner heller ikke hvem som er ansvarlig for disse treningene. Jeg ville sendt en e-post til leder og spurt, for sikkerthets skyld :aww:

Edit: Glemte helt å ønske deg velkommen i klubben. Håper du vil trives, og så sees vi kanskje på trening en gang? :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Jeg har pleid å trene lydighet med de, men har vært dårlig på å dra dit i det siste. Har tenkt meg på trening på torsdag klokken 18.30. Mistenker at sosialtreningen begynner klokken 18.30, men er usikker, og jeg aner heller ikke hvem som er ansvarlig for disse treningene. Jeg ville sendt en e-post til leder og spurt, for sikkerthets skyld :aww:

Edit: Glemte helt å ønske deg velkommen i klubben. Håper du vil trives, og så sees vi kanskje på trening en gang? :aww:

Det gjør vi garantert! Lydighetstreningene er det jeg skal fokusere på, men hun er bare 10,5 uke så kanskje litt tidlig å begynne med det. Hun er veldig redd og usikker når hun møter nye ting, så må ta det rolig med henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør vi garantert! Lydighetstreningene er det jeg skal fokusere på, men hun er bare 10,5 uke så kanskje litt tidlig å begynne med det. Hun er veldig redd og usikker når hun møter nye ting, så må ta det rolig med henne.

Så bra, da sees vi garantert.

Du kan forresten fint komme på lydighetstreningene også, og holde på litt i deres eget tempo :aww: Vi har hatt flere valper med oss før :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom ingen idag.. så utrolig skuff :D

:whistle: Sendte du epost til leder?

Fikk informasjon om juleavslutning som jeg skal legge ut på hjemmesiden i dag. De skal ikke ha avslutning før 16. desember, så det var veldig rart at det ikke var noen der i dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:whistle: Sendte du epost til leder?

Fikk informasjon om juleavslutning som jeg skal legge ut på hjemmesiden i dag. De skal ikke ha avslutning før 16. desember, så det var veldig rart at det ikke var noen der i dag ;)

nei, jeg bare dro ut dit jeg :D

får prøve igjen neste gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sendte epost når jeg vurderte å melde meg inn, og det tok jo flere dager å få svar ;) men kan prøve å sende en epost neste gang :D

Hrmf. Treige folk. Har prøvd å tipse om at det bør legges ut kontaktperson for den sosialtreningen, skal purre på de igjen :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hrmf. Treige folk. Har prøvd å tipse om at det bør legges ut kontaktperson for den sosialtreningen, skal purre på de igjen :whistle:

Det hadde vært greit å ha ja ;) Spesielt for nye medlemmer som gjerne ikke har kontakt med andre som går der. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikkje Tore fungert som en slags kontaktperson for sosial treningen? Men ja, det er stille i klubben for tiden, syns eg.

Aner ikke :) Har aldri vært på sosialtreningen, så vet ikke helt hva som skjer der. Og har ikke hatt tid til å trene noe med klubben siste halvåret, så er ikke helt med, kan man si :)

Ps. Det blir juleavslutning den 16. desember, på Åse. Informasjon ligger på hjemmesiden, oppe til høyre. Og det har kommet litt informasjon fra kursansvarlig på kurssiden :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke :D Har aldri vært på sosialtreningen, så vet ikke helt hva som skjer der. Og har ikke hatt tid til å trene noe med klubben siste halvåret, så er ikke helt med, kan man si :P

Ps. Det blir juleavslutning den 16. desember, på Åse. Informasjon ligger på hjemmesiden, oppe til høyre. Og det har kommet litt informasjon fra kursansvarlig på kurssiden :lol:

Er vel ikkje helt med eg heller, på hva som skjer :P Har ikkje hatt trenbar hund på noen år nå :P

Må kanskje stikke nesa innom der da, *skrive i kalenderen*

hva er BSBK for noe? Bor i åsane jeg.

BSBK er vel Bergen Selskap og brukshundklubb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om jeg er medlem i nordhordland hundeklubb, der betaler jeg jo kontigent pluss nkk sin grunnkontigent. Om jeg da melder meg inn i BSBK i tillegg, må jeg betale grunnkontigent to ganger da? eller blir det kun de 200 til klubben da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikkje helt med eg heller, på hva som skjer :D Har ikkje hatt trenbar hund på noen år nå :P

Må kanskje stikke nesa innom der da, *skrive i kalenderen*

BSBK er vel Bergen Selskap og brukshundklubb.

Ja, det synes jeg du skal :P

Jeg skal iallfall prøve å komme meg på avslutningen.

om jeg er medlem i nordhordland hundeklubb, der betaler jeg jo kontigent pluss nkk sin grunnkontigent. Om jeg da melder meg inn i BSBK i tillegg, må jeg betale grunnkontigent to ganger da? eller blir det kun de 200 til klubben da?

Grunnkontigenten til NKK betaler man bare 1 gang :P Jeg har akkurat meldt meg ut av BSBK nå, og sitter og funderer på hvilke andre klubber jeg skal melde meg ut av. Nærmere 1500 kroner i påmeldingsavgifter blir litt mye når man nesten aldri bruker tilbudene klubbene har :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnkontigenten til NKK betaler man bare 1 gang ;) Jeg har akkurat meldt meg ut av BSBK nå, og sitter og funderer på hvilke andre klubber jeg skal melde meg ut av. Nærmere 1500 kroner i påmeldingsavgifter blir litt mye når man nesten aldri bruker tilbudene klubbene har :drool:

Har nettopp hatt en "opprydning" jeg og, endte på 3 klubber tilslutt, det er vel kontoen bra fornøyd med tenker jeg ;);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp hatt en "opprydning" jeg og, endte på 3 klubber tilslutt, det er vel kontoen bra fornøyd med tenker jeg ;);)

Tror jeg også ender opp på tre klubber, selv om jeg gjerne skulle kuttet enda mer ned på det. Men får heller prøve å bruke treningstilbudene klubbene har til neste år, slik at ikke pengene er helt bortkastet :drool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...