Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva er din(e) yndlingsting med rasemotiv på?


Symra&Pippin

Recommended Posts

Ting og tang med rasemotiv på er vel stort sett noe man fort blir lei av, og mye av det er teit "søppel". Men av og til finner man jo noe som er fint eller gøyalt. Hva er dine yndlingsting?

Jeg hadde ikke sagt nei takk til ett av disse smykkene, alle er i rent gull, det i midten har ekte rubiner ...

Beardissmykke1.jpg

Beardissmykke2.jpg

Beardissmykke3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var nydelige :wub:

Jeg har, det er strengt tatt ikke en raseting, egentlig, men... Saris oppdretteren laget et smykke til meg. Et hjerte i glass, med et bilde av Sari brent inni glasset. Smykket har enorm affeksjonsverdi, både fordi det er av Sari, og fordi Saris oppdretter er slikt et fantastisk menneske som var en enorm støtte for meg da Sari døde. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var nydelige :wub:

Jeg har, det er strengt tatt ikke en raseting, egentlig, men... Saris oppdretteren laget et smykke til meg. Et hjerte i glass, med et bilde av Sari brent inni glasset. Smykket har enorm affeksjonsverdi, både fordi det er av Sari, og fordi Saris oppdretter er slikt et fantastisk menneske som var en enorm støtte for meg da Sari døde. :wub:

Å, så hyggelig gjort! Har du et bilde av det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har foreløbig bare bestilt meg en kalender med min rase for 2011 :wub:

Men det jeg kunne tenkt meg etterhvert, hvis det går an, er noe sånt som Siri Eveline forteller om. Dvs en treningsjakke eller vest med påbrodert (maskinsydd) et bilde av hunden min. F.eks. etter et foto jeg har tatt.

Finnes det steder som gjør sånt/produserer sånne ting? Altså maskinproduserte broderimotiver på klesplagg kundens utvalgte bilde? Jeg har en svak feeling på at jeg så det en gang, et eller annet sted, men er neimen ikke sikker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har foreløbig bare bestilt meg en kalender med min rase for 2011 :wub:

Men det jeg kunne tenkt meg etterhvert, hvis det går an, er noe sånt som Siri Eveline forteller om. Dvs en treningsjakke eller vest med påbrodert (maskinsydd) et bilde av hunden min. F.eks. etter et foto jeg har tatt.

Finnes det steder som gjør sånt/produserer sånne ting? Altså maskinproduserte broderimotiver på klesplagg kundens utvalgte bilde? Jeg har en svak feeling på at jeg så det en gang, et eller annet sted, men er neimen ikke sikker...

Ei i klassen min har en genser med hunden brodert bak. Det var moren hennes som hadde gjort det, tror jeg, så det er nok hvertfall noen som gjør det :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har foreløbig bare bestilt meg en kalender med min rase for 2011 :wub:

Men det jeg kunne tenkt meg etterhvert, hvis det går an, er noe sånt som Siri Eveline forteller om. Dvs en treningsjakke eller vest med påbrodert (maskinsydd) et bilde av hunden min. F.eks. etter et foto jeg har tatt.

Finnes det steder som gjør sånt/produserer sånne ting? Altså maskinproduserte broderimotiver på klesplagg kundens utvalgte bilde? Jeg har en svak feeling på at jeg så det en gang, et eller annet sted, men er neimen ikke sikker...

Det var en ekstremt god idé, mitt er bare av en tilfeldig phalene, men ligner litt på Tinka da :wub:

Men her fant jeg noe lignende det du spurte etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt denne kalenderen for 2011

40139_10150310133155434_796795433_15933763_304993_n.jpg

Og jeg har veldig lyst på dette:

amsschn.jpg

Et av veldig få snusersmykker jeg har likt godt.

Fine! Der kom jeg på: Ett eller annet sted har jeg et armbånd med snuser på. Lurer på hvor det har tatt veien.

Tror jeg skal lete etter gronnis-kalender.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De smykkene var jo kjempefine, spesielt det i midten.

Jeg er ingen stor tilhenger av diverse ting og tang med rasemotiv.

Men jeg har en håndmalt shibaklipe kjøpt på utstilling i Ronneby som jeg er glad i, og som jeg bruker når jeg og Linus entrer ringen.

IMG_4033.jpg

Og så håper jeg svigermor strikker boston terriervotter til meg til jul.

Disse fikk min datter til bursdagen sin nemlig, og sånne vil jeg også hajeg som er votteavhengig.

IMG_2099.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor fikk du kjøpt det? Har de flere raser også :wub:

Ikke så vanskelig å huske den nettbutikken, den het ganske enkelt www.calendars.com :wub:

Her er oversikten over hunde-kalendere:

http://www.calendars.com/Dogs/cat00187/

JulieOgBertene:

Hvor fikk du gjort det med påsydde broderte bilder av hundene dine? Bestilte du på nett eller...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De smykkene var jo kjempefine, spesielt det i midten.

Jeg er ingen stor tilhenger av diverse ting og tang med rasemotiv.

Men jeg har en håndmalt shibaklipe kjøpt på utstilling i Ronneby som jeg er glad i, og som jeg bruker når jeg og Linus entrer ringen.

IMG_4033.jpg

Og så håper jeg svigermor strikker boston terriervotter til meg til jul.

Disse fikk min datter til bursdagen sin nemlig, og sånne vil jeg også hajeg som er votteavhengig.

IMG_2099.jpg

Fiiine votter :ahappy:

Fins der strikkeoppskrifter til slikt på nettet mon tro? Er det en oppskrift svigermor din har laget sjølv?

(kanskje det finnes sheltie votter :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...