Gå til innhold
Hundesonen.no

Angående julekalenderen


Mirai

Recommended Posts

Vi skal jo selvfølgelig ha julekalender i år også. Etter hva jeg har hørt stikker nissen innom av og til med noen problemstillinger til oss. Men vi lurer også på; hvilke oppgaver var morsomme i fjor, og hva slags oppgaver kan dere tenke dere fler av? Noen oppgaver som var forferdelige? Forslag til nye typer oppgaver?

Forsøker å legge inn også litt som krever en innsats, istedet for å google hvor

Så skal vi se hva vi ender opp med :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hvor mye jeg får svart på kalenderen i år, med tanke på tidsforskjellen i usa (og jeg vil nok bare være pålogget på kvelden der). Men kan jo si hva jeg mener fordet :P

Jeg syns leteoppgave på forumet kan være greit, litt for å lære å bruke søkefunksjoner bedre. Syns det å finne ut hvilket medlem dere er ute etter er morsomt, men det er kanskje en dårlig oppgave for de som ikke er så "kjent" på forumet, og bør evt få ledetråder man kan søke seg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh julekalenderen :P

Jeg liker VELDIG godt de oppgavene hvor man får ledetråder for å komme fram til et sonenmedlem.

Tror jeg sånn ca aldri har sendt inn svar i julekalenderen, men jeg har pleid å gruble meg ihjel og kost meg masse med det alikevel! :P

I :P Julenissen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte veldig godt den ene som ble laget ifjor om at vi skulle finne en tråd, så var det en videre ledetråd i den tråden osv. :P

Den syntes jeg også var veldig festlig! :P

Ellers så har jeg egentlig veldig god erfaring med de tidligere julekalenderne, all honnør til nissen og hans hjelpere! Synes egentlig at det skal være litt "hummer og kanari" i kalenderen og ikke basert på at de fleste er aktive inne i akkurat nå-tråden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også leteoppgaver er gøy. :P

Det som ikke var så gøy, var de bortimot umulige, med bilde av f.eks. et øye med pels rundt der man skulle gjette rase. Blir jo bare gjettelek, og jeg liker ikke gjetting. :P Artigere med "detektivarbeid" for å finne frem til rase. :P Oppgaver om hunderaser er kanskje greiere enn "forumkunnskap" for de som ikke er maniske sonenbrukere også. *host* :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den syntes jeg også var veldig festlig! :P

Ellers så har jeg egentlig veldig god erfaring med de tidligere julekalenderne, all honnør til nissen og hans hjelpere! Synes egentlig at det skal være litt "hummer og kanari" i kalenderen og ikke basert på at de fleste er aktive inne i akkurat nå-tråden

Enig! Ordentlig moro med julekalenderen! :P Julenissen og hjelperne hans har gjort en kjempejobb! Gleder meg til årets kalender og skal prøve å faktisk svare på flere av oppgavene i år :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra, det var jo ikke mye misnøye her hvertfall :P

Vi prøver å ta utgangspunkt i at oppgavene skal være løselige for de aller aller fleste, men det blir vel kanskje et par stk som krever at man har litt kjennskap til forumet. Men man skal absolutt ikke trenge å være aktiv i Akkurat Nå-tråden for å kunne delta.

Prøver også å vri hjernene litt for å lage litt vanskeligere oppgaver (de som handler om ting utenfor forumet). Eks. at en oppgave består av tre spm og lignende.

Da skal vi definitivt få inn litt av det som står på ønskelisten i tråden her :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...