Gå til innhold
Hundesonen.no

Synes det er kjedelig å gå tur


Eggechutesen

Recommended Posts

Hei dere!

Siste tiden har jeg hatt et lite problem emd at Bella blir lei etter at vi har gått en stund.

Vi pleier å gå omtrent like langt og vi har et par ekstra lange turer i uka så hun får litt trening.

Dette har hun pleid å syns er kjempegøy, men nå går hun lei etter en liten stund og nekter å gå lenger.

Først tenkte jeg at det var noe hun var redd for i området, men hun virker ikke engstelig eller noe. Jeg kan heller ikke komme på noen negative opplevelser hun har hatt.

Så tenkte jeg at hun kanskje hadde vondt et sted, men hun løper jo rundt som en gal hjemme uten problemer...

Hun brakk foten når hun var liten og har litt løse ledd i beina, men vi har vært hos veterinæren og helt ærlig virker hun ikke som hun plages med det.

Jeg har også prøvd å ta med bamser og godbiter, gå litt forskjellige veier enn vanlig og lignende, men hun går lei etter hvert...

Noen ideer?

30850_1360187217478_1615475617_848462_6072111_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå på en helt ny plass?

Spes tisper går lei av samme område dag ut og dag inn, da de ikke er så voldsomt nøye når de leser avisa som hannene. (snuse på tisseflekker for å sjekke hvem som har vært her siden sist) Kanskje hun er på tur inn i løpetid, tisper kan bli litt rare da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...