Anette Skrevet 9. November 2010 Rapporter Skrevet 9. November 2010 Sitter og ser på Extreme Makeover Home edition USA og en hund reddet hele familien i brann, så jeg tenkte vi kunne gjette hvilke raser hun har Jeg tenkte først dalmis og border, men ansiktet har litt setter over seg, tror jeg da.
HeleneFS Skrevet 9. November 2010 Rapporter Skrevet 9. November 2010 spennende Jeg tror jeg ser dalmantiner-flekker og kanskje bc? (skyter i løse luften)
Anette Skrevet 9. November 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 9. November 2010 spennende Jeg tror jeg ser dalmantiner-flekker og kanskje bc? (skyter i løse luften) Tenkte det samme, men så trodde jeg at jeg så litt setter Håper de avslører iløpet av episoden
Ingvild Skrevet 9. November 2010 Rapporter Skrevet 9. November 2010 Jeg ser engelsk setter og en eller annen molosser (type pyreneer, kanskje?)...
Anette Skrevet 9. November 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 9. November 2010 Hvor kommer prikkene fra da? jah.. setteren kan vel ha prikker *korttenkt*
Ingvild Skrevet 9. November 2010 Rapporter Skrevet 9. November 2010 Hvor kommer prikkene fra da? jah.. setteren kan vel ha prikker *korttenkt* Jeg syns heller ikke det er spesielt typiske dalmatinerprikker på den hunden. På det nederste bildet hadde hodet en del setter-preg, også. Men det blir jo bare vill gjetting! Jo flere raser som er blandet inn, desto vanskeligere blir det å gjette - og desto mer pussig kan genetikken framstå. Prikker og andre særtrekk kan dukke opp tilsynelatende "ingensteds" fra.
Ane Skrevet 9. November 2010 Rapporter Skrevet 9. November 2010 Slenger meg på engelsk setter og border collie. Det MÅ da være engelsk setter i den vel
potifa Skrevet 9. November 2010 Rapporter Skrevet 9. November 2010 Basert på bildene ser det ikke ut som hunden har lang/ tykk pels, er det tilfelle? Eller er den klippet?
Lola Pagola Skrevet 9. November 2010 Rapporter Skrevet 9. November 2010 Dalmatinerblandinger får som regel slike "dårlige" flekker, mer som ticks. Halen ser veldig tykk ut da, om det er den man ser i bakgrunnen der For de som er interessert http://vandalmis.wordpress.com/2009/12/20/dalmatinerblandinger/
Anette Skrevet 9. November 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 9. November 2010 Basert på bildene ser det ikke ut som hunden har lang/ tykk pels, er det tilfelle? Eller er den klippet? Alle bilder og snutter så har den kort pels men bustette hale.
Kajsa95 Skrevet 19. November 2010 Rapporter Skrevet 19. November 2010 Tror det er en setter og en aussie (?) aussier kan ha flekker da
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar