Enits Skrevet 6. November 2010 Rapporter Skrevet 6. November 2010 Kan dere sette opp en liste med ting man må ha når man får seg valp?
Theri Skrevet 6. November 2010 Rapporter Skrevet 6. November 2010 Mat og drikkeskål Hundemat Halsbånd Kobbel Negleklipper Hundeshampo Bæsjeposer Tyggeleker for kløende valpemunner Og evt bur til bil, og bur til å ha hjemme Og evt hundeseng, og liggeunderlag til bur (som er lett å vaske rent for tiss og bæsj)
armagnac Skrevet 6. November 2010 Rapporter Skrevet 6. November 2010 og børster hvs den har pels som krever slikt stell
Enits Skrevet 6. November 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 6. November 2010 Da ser det ut som jeg trodde
Theri Skrevet 6. November 2010 Rapporter Skrevet 6. November 2010 Ja, børste glemte jeg! Furminator er en børste jeg kan anbefale på det sterkeste! Kan kjøpes på ebay til en 50-lapp!
HeleneFS Skrevet 6. November 2010 Rapporter Skrevet 6. November 2010 nå er det veldig inviduelt, men jeg føler også at sele er et must have Grunnen til at JEG skal ha sele er fordi min hund skal gå fint når hun er festet i halsbånd, men med sele kan hun leke og tulle og snuse som hun vil, på denne måten vet hun forskjell.
Artemis Skrevet 6. November 2010 Rapporter Skrevet 6. November 2010 1. Mat 2. Baand og halsbaand 3. Matskaal og vannskaal(eller bruk noe du har hjemme) 4. En seng/tepper/noe aa ligge paa. Det er det viktigste, synes jeg. Kan vaere greit med noe aa tygge paa og leke med ogsaa.
Enits Skrevet 6. November 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 6. November 2010 Har foreløpig kjøpt bur, pute å ha i buret, leker, godbiter, mat og drikke skål i stativ og refleksvest. Får med valpepakke der det er halsbånd og kobbel og valpefor og litt sånt. Tenker også jeg skal ha en sele, det er nok lurt. Og børste bør jeg kanskje også kjøpe, da hun kommer til å trenge litt pelsstell.
Enits Skrevet 6. November 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 6. November 2010 gjerne en hundebok også Hvilken anbefales?
Rocket Skrevet 6. November 2010 Rapporter Skrevet 6. November 2010 Hvilken anbefales? Ikke skyt hunden av Karin Pryor og 100% positiv hverdagslydighet av Arne Arrestad anbefaler jeg
Hønemor Skrevet 6. November 2010 Rapporter Skrevet 6. November 2010 Det er vel som når man får baby det - svært lite man trenger - men mye man anskaffer Litt flåsete sagt kanskje. Poenget er at man gradvis vil finne ut hva man trenger. Men det er jo fryktelig moro å kjøpe inn på forhånd da
Enits Skrevet 6. November 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 6. November 2010 Det er vel som når man får baby det - svært lite man trenger - men mye man anskaffer Litt flåsete sagt kanskje. Poenget er at man gradvis vil finne ut hva man trenger. Men det er jo fryktelig moro å kjøpe inn på forhånd da kjempe kjempe moro, klør i fingrene etter å kjøpe ting til hunden vettu
Hønemor Skrevet 6. November 2010 Rapporter Skrevet 6. November 2010 Må nok handle inn litt på NKK-Lillestrøm Skal liksom glemme at alt hundeutstyret ligger fint samlet i en bod, får late som det er blitt borte liksom
Nancy-og-Geisha Skrevet 6. November 2010 Rapporter Skrevet 6. November 2010 Hvilken anbefales? - 100% positiv hverdagslydighet (Arne Aarrestad ) - På talefot med hunden (Rugaas, Turid) - Klikkertrening for din hund (Cecilie Køste, Morten Egtvedt) - Ikke skyt hunden! (Karen Pryor) blant annet. bøkene finner du her
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar