Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK valpeshow i Andebu

Miko

Recommended Posts

Chihuahuaen hennes som hun skal hente på søndag(?) :)

Riktig :P Vårt lille mirakel fra Ungarn :P Andreas går helt i spinn her, han gleder seg så.. Han har ordnet seng til han på kontoret sitt og prater om hvor de skal gå tur hen og er helt i hundre. Jeg prøver å si at han skal være med meg på duejakt, men det vil han ikke ha noe av! Hoho

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig :P Vårt lille mirakel fra Ungarn :P Andreas går helt i spinn her, han gleder seg så.. Han har ordnet seng til han på kontoret sitt og prater om hvor de skal gå tur hen og er helt i hundre. Jeg prøver å si at han skal være med meg på duejakt, men det vil han ikke ha noe av! Hoho

Hoho :) Det kan jeg tenke meg!! Det er jo det tøffeste da, gutter med chi 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå ja.. det stemmer det...! visste det jo egentlig.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreas synes selv at det er kjempetøft å være gutt med chihuahua' date=' og skjønner ikke hvorfor noen gutter synes det er flaut å gå tur med chi. Dette er drømmehunden hans, så han synes det er helt normalt! Hehehe.. :)[/quote']

Hoho, du må ta bilde av dem sammen!!!!!! :D:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Will do! Skal legge ut bilder med en gang vi har fått ham i hus! Litt dumt at utstillingen i Andebu falt på akkurat den datoen da' date=' men .. Min hjemkommune og allting :D Men jeg skal dra i Pingvinhallen i Sandefjord i januar hvertfall..[/quote']

Weee, da kommer jeg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sees vi der! Jeg må få med meg aussiene og et par dobere jeg kjenner :P Kanskje jeg skal melde på Lisa også?? Da blir hun jagd ut av ringen tenker jeg' date=' hoho :)[/quote']

Det kan bli festelig!!!!! :P:D Du må jo melde henne på, hadde vært genialt!!! Så kan vi se hvem som kommer lengst, Felix eller Lisa 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Personlig er jeg veldig glad i bichon-rasene, selv om de krever litt klipping og børsting. Med riktig sosialisering og trening så er de fine familiehunder som kan være med på det meste. Om dere lener mot spaniel så synes jeg personlig at springeren er et bedre valg. Cockeren og de mindre (king charles og cavalier) har mye helseproblemer. De er fine familiehunder, men krever også litt pelsstell. Shetland sheepdog kan være et alternativ. Hvis dere ikke vil ha pelsstell i det hele tatt så ta en titt på dansk/svensk gårdshund. De kan bjeffe når det kommer besøk, går folk på veien, osv. men ikke noe mer enn de fleste andre små raser. De er glatthåret, men røyter da korte hår minst et par ganger i året, som er normalt for alle røytende raser. De er aktive og trenger både fysisk og mental aktivisering, og kan kanskje minne litt om beagle hvis det er utseende som trekker der. Mellompuddel eller dvergpuddel er morsomme og allsidige hunder, de må klippes/børstes.
    • Takk for utfyllende svar og gode råd!  Hvis vi skulle se på en mindre hund, er det noen raser du vil anbefale da?   Hvis vi lener mot spaniel: vil en cocker spaniel eller springer spaniel være et bedre valg? 
    • Har jobbet i kafé tidligere, og etter det jeg kan huske så benyttet vi oss av et spesifikt middel for å bløtlegge bestikk i noen minutter før steamer. Het vel «Dip-It» eller noe sånt.
    • Det ser jo ut som at det virker å bruke strup, men jeg ønsker ikke å bruke det på hundene mine uansett. Mykere metoder tar nok lengre tid, og krever sikkert mer av meg som hundefører, men jeg ønsker heller å legge inn den innsatsen enn å påføre smerte på hundene mine. Hva forskning sier er ikke så relevant for meg, når jeg ser at jeg klarer å oppnå det jeg ønsker uten å bruke brutale metoder så gjør jeg selvsagt det.  Ingen av mine hunder er enkle typer, så når det går an å få de til å fungere godt uten bruk av vold så tenker jeg det skal være mulig for de fleste. 
    • Det er veldig lenge siden jeg har brukt noe slik(da jeg gikk på folkehøyskole for 20+ år siden). Men jeg husker at man skulle skylle før man satte inn i maskinen. Jeg fant også dette, om det er til noe hjelp; Oppvaskmaskin til industri: Slik får du best resultat - Machine Products Storkjøkken AS
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...