Gå til innhold
Hundesonen.no

Ny valp - checklist, internettsider etc

Minna

Recommended Posts

Blir ægare till en toypudel efter nyttår och må børja inhandlingen av utstyr, dærfør undrar jag om ni kan tipsa mig om sidor ni sjælva bestællt ifrån?:console: Finns många sidor, och mye fint! Vad trenger en liten puddel i klæder? Regnkappa?

En liten check lista på de viktigaste tingerna, skulle också vara uppskattat! Saker som jag absolut MÅ køpa.

MVH Minna :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ægare till en toypudel efter nyttår och må børja inhandlingen av utstyr, dærfør undrar jag om ni kan tipsa mig om sidor ni sjælva bestællt ifrån?:console: Finns många sidor, och mye fint! Vad trenger en liten puddel i klæder? Regnkappa?

En liten check lista på de viktigaste tingerna, skulle också vara uppskattat! Saker som jag absolut MÅ køpa.

MVH Minna :blink:

Siden du skal ha puddel - gratulerer forresten! - så er det en del ting du må skaffe deg. Som gode karder og børster og kam, klippemaskin og saks. Jeg foretrekker kammer, børster og karder, samt shampo og balsam fra Chris Christensen. CC produkter får du kjøpt hos Hiawathas dog supply. Jeg foretrekker Andis klippemaskin - helst 2 speed, og Roseline saks, begge deler får du kjøpt hos Dogstuff. Jeg vil også anbefale deg å registrere deg på Norsk Puddeklubb sitt forum, der er det mange erfarne puddeleiere som kan hjelpe deg med råd og tips rundt pelsstell ol. :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...