SiriEveline Skrevet 31. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 31. Oktober 2010 Da har Tinka og jeg deltatt i vår første offisielle konkurranse og klasse, og oppnådd godkjent sum, altså Sølvmerke i Freestyle Det var utrolig morro og ikke minst overraskende! Kjempestolt av flotte jenta mi!
Ganzie Skrevet 31. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 31. Oktober 2010 Gratulerer, kjempeflinke Film av programmet?
SiriEveline Skrevet 31. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Oktober 2010 Gratulerer, kjempeflinke Film av programmet? Takk Film kommer Skal bare lande litt etter en hektisk uke Men mamma har vært super fotograf og støtte så det var veldig deilig
ida Skrevet 31. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 31. Oktober 2010 Gratulerer så mye Gleder meg til bilder
Monica123 Skrevet 31. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 31. Oktober 2010 Gratulerer så mye til Siri og Tinka Dere var jo kjempe flinke hadde tenkt til og huke tak i deg,men du var jo borte før jeg rakk å blunke
SiriEveline Skrevet 1. November 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 1. November 2010 Gratulerer så mye til Siri og Tinka Dere var jo kjempe flinke hadde tenkt til og huke tak i deg,men du var jo borte før jeg rakk å blunke Takk takk Ja jeg forsvant rimelig raskt;) (skulle i 80årsdag )
Blongo Skrevet 1. November 2010 Rapporter Skrevet 1. November 2010 Dere var kjempe flinke Så ut som om dere kosa dere. Gratulerer med sølvmerke
SiriEveline Skrevet 1. November 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 1. November 2010 Dere var kjempe flinke Så ut som om dere kosa dere. Gratulerer med sølvmerke Takk Det gjorde vi, selvom jeg klarte å få hjerneteppe og glemte hele programmet. Men målet var å fullføre, og ha det gøy Og vi klarte attpåtil så da er det jo bare supert Gratulerer så mye Takk Gratulerer! Takk
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar