Kajsa95 Skrevet 30. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2010 Hei, jeg skal få meg en DSG og jeg har ikke peiling på navn. Det må være et navn på A, en hannhund. Siden det er første kull, eller kull A. Så jeg trenger hjelp til å finne han hundenavn på A til en Dansk Svensk Gårdshund
xxx12345 Skrevet 30. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2010 Ikke for å være partypooper, men bør du ikke hilse på noen representanter av rasen før du bestemmer deg?
Lola Pagola Skrevet 30. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2010 Aro Her går det fort i svingene, var ikke jrt drømmerasen da?
HeleneFS Skrevet 30. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2010 Afrodite Aiko Aily Aina Akilles Akira Alma Alvin Amigo Amina Amir/Amira Apollo Ares Argon Armani Ask Atlas Aaron Aayda det sto ikke om det var jente eller gutt, så jeg tok litt av begge edit: du hadde visst skrevet det, gikk litt fort i svingen der ja, hehe
Kajsa95 Skrevet 30. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Oktober 2010 Aro Her går det fort i svingene, var ikke jrt drømmerasen da? Går ikke så fort, JRT VAR drømmerasen men alle andre sa at da burde jeg heller få meg en DSG pga dsg har mye roligere gemytt en JRT-en Og Hapzen, der sto det var en han hundenavn, Men takk for alle navnene fordi om
Kajsa95 Skrevet 31. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Oktober 2010 Jeg synes Armani Diego er tøft jeg, på stamtavlen kan den hete Armani Diego men bli kalt bare Diego
Lola Pagola Skrevet 31. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 31. Oktober 2010 Flott at du velger å høre på folk, jeg tror og dsg vil være et bedre valg for deg. Hvilken oppdretter skal du ha fra? Gratulerer iallefall, håper dette blir som du ønsker deg:ahappy:
simira Skrevet 1. November 2010 Rapporter Skrevet 1. November 2010 Har du møtt noen gårdshunder? Hvis du søker på "hundenavn" på nettet, så finner du mange lister på forskjellige nettsteder.
HeleneFS Skrevet 1. November 2010 Rapporter Skrevet 1. November 2010 så gøy at du har funnet valper! Har du reservert en?
Kajsa95 Skrevet 2. November 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 2. November 2010 Ja det har jeg Hapzen !
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar