Peers Skrevet 29. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2010 Å, så godt å lese at det går bedre! Nå SKAL det fortsette på dette viset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Banshee Skrevet 29. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2010 Så godt å høre at det går bedre nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 30. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2010 Blir det krise, eller noe sånt, så ring 48052804, så hopper jeg inn i en drosje og kommer ned. Dere skal da ikke måtte dra ut nestennyfødt midt på natten, eller i drittvær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 30. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2010 *snip* Snill du er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 30. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2010 uff... Litt vel "spennende" lesning her.. Det må ha vært så forferdelig for deg, og ikke minst stakkars hunden.. Jeg ønsker masse god bedring videre! ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 31. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2010 oioi, virkelig en farlig spennende tråd å lese dette... Håper virkelig alt er over av dramatikk nå og at det bare går fremover. Stor klem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 5. November 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. November 2010 Og hun er frisk frisk frisk frisk frisk! Hun er frisk frisk frisk frisk friiiiisk! Herregud hun er så frisk og spesiell. :wub: Fyda la hele sulamitten bak seg omtrent et døgn etter siste operasjon og har ikke sett seg tilbake. Da var hun så glad så glad og fikk raptuser av å tisse en skvett og av å se Elvis nabo-labbis. Hun er verdens beste! Blir det krise, eller noe sånt, så ring 48052804, så hopper jeg inn i en drosje og kommer ned. Dere skal da ikke måtte dra ut nestennyfødt midt på natten, eller i drittvær Det var da det snilleste... Ida, du er bare god du. Tusen takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 5. November 2010 Rapporter Share Skrevet 5. November 2010 *Jubler i kor med Mari* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 5. November 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. November 2010 *Jubler i kor med Mari* w00t! Jeg er truanes til hallingspark og hele sulamitten jeg nå, så lykkelig er jeg. Best du har øynene med deg om du skal være med på denne heisaturen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 5. November 2010 Rapporter Share Skrevet 5. November 2010 Hurra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 5. November 2010 Rapporter Share Skrevet 5. November 2010 Veldig gode nyheter! Hold deg frisk nå, Fyda! :wub: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tøfflus Skrevet 5. November 2010 Rapporter Share Skrevet 5. November 2010 Og hun er frisk frisk frisk frisk frisk! Hun er frisk frisk frisk frisk friiiiisk! Herregud hun er så frisk og spesiell. :wub: Dette er en av de anledningene hvor jeg virkelig koser meg med å si: Det var det jeg sa Mel: Helene Harefrøken Lille Fyda var så svak og syk Men mente "dritten" kunne reis og ryk Hun sto imot og kjempet godt for livet sitt Og nå er hun tilbake igjen med faktor IT Med to tette og en høyre rette tar Fyda igjen sitt liv med ro gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildah Skrevet 5. November 2010 Rapporter Share Skrevet 5. November 2010 Nå ble jeg glaaaad! Dette var godt å høre :wub: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 5. November 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. November 2010 Tuusen takk jenter! Jeg var så redd og alt var så fælt! Det er så innmari godt å ha henne tilbake. Dette er en av de anledningene hvor jeg virkelig koser meg med å si: Det var det jeg sa Mel: Helene Harefrøken Lille Fyda var så svak og syk Men mente "dritten" kunne reis og ryk Hun sto imot og kjempet godt for livet sitt Og nå er hun tilbake igjen med faktor IT Med to tette og en høyre rette tar Fyda igjen sitt liv med ro gitt Oh, I love you! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Midas Skrevet 5. November 2010 Rapporter Share Skrevet 5. November 2010 :wub: Hurra for Fyda, som er en skikkelig tøff og sterk jente. Dette var veldig hyggelig å høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 5. November 2010 Rapporter Share Skrevet 5. November 2010 Hurra for deg og for Fyda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 5. November 2010 Rapporter Share Skrevet 5. November 2010 w00t! Jeg er truanes til hallingspark og hele sulamitten jeg nå, så lykkelig er jeg. Best du har øynene med deg om du skal være med på denne heisaturen! Altså - jeg har allerede fått whiplash, så her gikk det hardt for seg ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 5. November 2010 Rapporter Share Skrevet 5. November 2010 Fine, fine Fyda som fighter og kommer tilbake! Hun virket særdeles levende og oppegående i går, i hvert fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 5. November 2010 Rapporter Share Skrevet 5. November 2010 Supert! Veldig bra det endte godt! Er vel fullt liv i heimen nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 5. November 2010 Rapporter Share Skrevet 5. November 2010 Åh så bra! Fujipusen hilser og sier at tøffe damer lar seg ikke knekke så lett. :wub: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 5. November 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. November 2010 Takk! Fyda fortjener alle hurraer, hallingspark, cheerleaders og glisende smileys dere kan kaste i hennes retning! Men Siri fortjener ikke whiplash da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 5. November 2010 Rapporter Share Skrevet 5. November 2010 Men Siri fortjener ikke whiplash da... Bare fordi jeg har så dårlig teknikk det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garmen Skrevet 5. November 2010 Rapporter Share Skrevet 5. November 2010 Deilige Fydamen er tøffere enn toget :wub: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100004 Skrevet 5. November 2010 Rapporter Share Skrevet 5. November 2010 Så utrolig bra å høre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 5. November 2010 Rapporter Share Skrevet 5. November 2010 Alltid herlig med historier som går bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar