Gå til innhold
Hundesonen.no

Tips til blødende operasjonssår


Mari

Recommended Posts

  • Svar 153
  • Created
  • Siste svar

Ok. Hun er hjemme igjen! Yay! Veterinæren mente det var hevelse i forbindelse med de to operasjonene, han tror ikke det er ny blødning.

Grunnen til at hun har bleke slimhinner er pga blodtapet. Vi skal følge med henne i natt og prate med veterinæren igjen i morgen.

Jeg hadde for øvrig misforstått. De fant ikke årsaken til blødningen hennes da de åpnet henne i går. Men de satte nye ligaturer uansett. Han sa det var veldig rart. Ikke veldig betryggende for min del må jeg innrømme, hva om hun blør enda?

Jeg skal legge ut et bilde av magen og hvor stor den var i morgen. Nå er jeg helt utslitt kjenner jeg, og det spørs om det blir en lang natt. Det har vært altfor mye action i livet mitt de siste ukene.

Men hun lever! Og de tror hun kommer til å bli fin igjen. Hun var så flink så flink når veterinæren klemte og styrte med magen hennes. Lå der og pep fordi det gjorde så vondt, men aksepterte alt. Fine jenta mi som skal ha det så vondt. :(

Nå har hun fått i seg litt mat og mer smertestillende, og jeg håper inderlig at hun får en god natts søvn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Hun er hjemme igjen! Yay! Veterinæren mente det var hevelse i forbindelse med de to operasjonene, han tror ikke det er ny blødning.

Grunnen til at hun har bleke slimhinner er pga blodtapet. Vi skal følge med henne i natt og prate med veterinæren igjen i morgen.

Jeg hadde for øvrig misforstått. De fant ikke årsaken til blødningen hennes da de åpnet henne i går. Men de satte nye ligaturer uansett. Han sa det var veldig rart. Ikke veldig betryggende for min del må jeg innrømme, hva om hun blør enda?

Jeg skal legge ut et bilde av magen og hvor stor den var i morgen. Nå er jeg helt utslitt kjenner jeg, og det spørs om det blir en lang natt. Det har vært altfor mye action i livet mitt de siste ukene.

Men hun lever! Og de tror hun kommer til å bli fin igjen. Hun var så flink så flink når veterinæren klemte og styrte med magen hennes. Lå der og pep fordi det gjorde så vondt, men aksepterte alt. Fine jenta mi som skal ha det så vondt. :(

Nå har hun fått i seg litt mat og mer smertestillende, og jeg håper inderlig at hun får en god natts søvn.

Så bra å høre!!!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

F**N! Dette skulle jo ikke skje :(

Syns som mange andre her at du har fått mer enn nok.

Vi krysser alt her.

Dette skal gå bra!

:P

Og som vanlig knotet jeg så lenge før jeg fikk skrevet svaret, at jeg ikke oppdaget at det var kommet en oppdatering.

Men så bra at hun er hjemme igjen og at hun spiser :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hun lever! Og de tror hun kommer til å bli fin igjen. Hun var så flink så flink når veterinæren klemte og styrte med magen hennes. Lå der og pep fordi det gjorde så vondt, men aksepterte alt. Fine jenta mi som skal ha det så vondt. :(

Nå har hun fått i seg litt mat og mer smertestillende, og jeg håper inderlig at hun får en god natts søvn.

Håper dere alle får en forholdsvis god natt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gøy å lese at dere måtte inn igjen, og jeg skal ærlig talt innrømme at jeg betrygges ikke av at de ikke fant blødningen sist gang.. :P Men jeg håper dyrlegen har kontroll, og at alt går bra med søteste Fyda! For noen øyne hun har på det bildet altså.. dakar liten... Prøv å sove litt innimellom i alle fall! Du våkner sikkert med en gang hun rører seg likevel. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for at dere bryr dere! :(

Nå går det mye bedre med damen vår. Halen var litt opp på tisseturen til og med, og hun fikk tygge på kongen sin i ti minutt noe som var veldig stas. Hun spiser igjen og det var veldig godt å se. Når hun ikke ville spise holdt jeg på å daue, denne jenta er vanligvis no innmari glad i mat!

Det er så utrolig godt å se at hun er på bedringens vei altså. Det har vært en påkjenning for oss alle dette, og vi var så redde for at vi skulle miste henne. ikke et alternativ rett og slett, hun skal bli en gammel og inntørket rosin hun. En som aldri dør.

Vi er slitne hele gjengen altså. Vi har ikke så mye hjelp til Heljar, familien bor langt unna og vi har ingen barnevakter i Oslo. Men vi er jo to heldigvis, så det går da. Heljar sover gjennom natta nå, og det har vært helt avgjørende. Selv om han var litt smågrinete når vi måtte dra han ut av søvnen og opp på klinikken stakkar. Kjipeste familie-ekskursjonene ever liksom. :!

Her er bilder av buken hennes i går. Fikk ikke tatt noen bra bilder med mobilen, og det var dårlig lys fra akvariet.

5125742228_28bd31642b.jpg

Det vises litt bedre her, men ikke så representativt altså.

5125740914_1b61148845.jpg

Igjen, tusen takk for alt folkens! Dere er så gode å ha. Good peoples. <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...