Mika Skrevet 24. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 24. Oktober 2010 Vi har deltatt på Rally-Lydighetskonkurranse i dag. 191 poeng av 200 mulige, og opprykk til kl. 3
Kristiin Skrevet 24. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 24. Oktober 2010 Så gøy! Hvor i landet ble den rally konkurransen avholdt? Vi går rally lydighetskurs nå, skikkelig kult"
simira Skrevet 24. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 24. Oktober 2010 Gratulerer! Lurer også på hvor dette var. Fikk bare med meg det på Sofiemyr på torsdag jeg?
Mika Skrevet 24. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Oktober 2010 Takk, dette var knall Rallykonkurransen ble holdt på Rana Trekk- og Brukshundklubb, Mo i Rana.
Baby Skrevet 24. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 24. Oktober 2010 Gratulerer. RL er MORO. Fikk samme poengsum på min første konkrranse og.
Mari Skrevet 24. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 24. Oktober 2010 Så flinke dere er! Skikkelig kult! Det får det til å banke i et kamphunddamehjerte.
Marianne&Java Skrevet 25. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 25. Oktober 2010 Så flinke dere er Gratulerer så mye
Nowisclee Skrevet 25. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 25. Oktober 2010 Haha, jeg begynte først å lure på hva det NÅ var noen hadde dratt fram for noe negativt om amstaffen(som rase, altså).. Og håpet dypt inni meg at det var noe positivt. Masse gratulerer! :) Dere er kjempeflinke!
Carina Skrevet 25. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 25. Oktober 2010 Ååå, gratulerer så masse! En stykk supertrivelig og allsidig amstaff du har der. Digger han.
Siri Skrevet 25. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 25. Oktober 2010 Gratulerer så mye . Dere startet kanskje der Hanne og Arwen briard også var, dere da, tenker jeg
Mika Skrevet 25. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Oktober 2010 Gratulerer så mye . Dere startet kanskje der Hanne og Arwen briard også var, dere da, tenker jeg Takk:) Hanne og Arwen var så absolutt til stede De konkurrerte i kl 3. Det ble dessverre ikke noe opprykk på de, men det var morro og pent å se på Så til neste år konkurrerer vi i samme klasse, skal bli morro å se hvem som først rykker opp. Jeg regner jo med at det nok blir Hanne og Arwen, de er litt mer strukturert i treningene sine enn jeg og dyret er.. vi tar det litt mer etter innfallsmetoden vi Er nok derfor Hanne og Arwen bestandig har hatt opprykk før oss i LP, Bruks og Rally.
Siri Skrevet 25. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 25. Oktober 2010 Takk:) Hanne og Arwen var så absolutt til stede De konkurrerte i kl 3. Det ble dessverre ikke noe opprykk på de, men det var morro og pent å se på Så til neste år konkurrerer vi i samme klasse, skal bli morro å se hvem som først rykker opp. Jeg regner jo med at det nok blir Hanne og Arwen, de er litt mer strukturert i treningene sine enn jeg og dyret er.. vi tar det litt mer etter innfallsmetoden vi Er nok derfor Hanne og Arwen bestandig har hatt opprykk før oss i LP, Bruks og Rally. Hehehehehe, jo, det er noe i det der med å trene strukturert og jevnlig liksom - det pleier visst å hjelpe, det har jeg hørt .
Midas Skrevet 25. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 25. Oktober 2010 Vi har deltatt på Rally-Lydighetskonkurranse i dag. 191 poeng av 200 mulige, og opprykk til kl. 3 Gratulerer!! Det er så gøy at han gjør det så bra! Godt for folk å se at en amstaff ikke bare er en "drapsmaskin".
Verita Skrevet 25. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 25. Oktober 2010 Gratulerer til dere begge. Ragga er jo så hærlig, men absolutt en farlig hund. Husker han tråkka meg på tærne så jeg nesten fikk vondt en gang han skulle kose.
KjerstiG Skrevet 12. November 2010 Rapporter Skrevet 12. November 2010 Gratulerer.. Supert at du fortsatt konkurere med gamle Ragga..
Mika Skrevet 12. November 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 12. November 2010 Gratulerer.. Supert at du fortsatt konkurere med gamle Ragga.. Takk Gammel og gammel, virker ikke som at han vet at han snart blir 8 år. Jeg får til og med spørsmål om hvor gammel valpen er når han hilser på "nye" personer Planen er jo å prøve å komme oss opp i elite både i LP og Rally. Men vi får se om vi kommer så langt. Som jeg skrev til Siri så "trener" jo jeg og dyret litt sånn etter innfallsmetoden
Guest Dratini Skrevet 13. November 2010 Rapporter Skrevet 13. November 2010 Gammel og gammel, virker ikke som at han vet at han snart blir 8 år. Jeg får til og med spørsmål om hvor gammel valpen er når han hilser på "nye" personer Planen er jo å prøve å komme oss opp i elite både i LP og Rally. Men vi får se om vi kommer så langt. Som jeg skrev til Siri så "trener" jo jeg og dyret litt sånn etter innfallsmetoden Snart 8 år er ingen alder for en så flott hund! Odin her er "bare" snart 9 år han Og om jeg ikke har missforstått sambo helt, så kommer de til å stille i flere blodsporskonkurranser i neste sesong (om da ikke hunden får flere EP-anfall og er "borte" innen den tid). Håper dere fortsetter å ha det moro sammen og så kommer det nok enda flere og bedre resultater etterhvert
Mika Skrevet 13. November 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 13. November 2010 Snart 8 år er ingen alder for en så flott hund! Odin her er "bare" snart 9 år han Og om jeg ikke har missforstått sambo helt, så kommer de til å stille i flere blodsporskonkurranser i neste sesong (om da ikke hunden får flere EP-anfall og er "borte" innen den tid). Håper dere fortsetter å ha det moro sammen og så kommer det nok enda flere og bedre resultater etterhvert Du har helt rett. Snart 8 er ingen alder I alle fall ikke om hunden mener at han er max 8 mnd Hm.. tiden går fort. Virker jo som det var nå i høst vi stilte på valpeshow på Bangneset og Amy (jeg tror det var hun) stressflasset noe helt grasat.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar