Gå til innhold
Hundesonen.no

Amstaffen har gjort det igjen...

Mika

Recommended Posts

Gratulerer så mye :ahappy:. Dere startet kanskje der Hanne og Arwen briard også var, dere da, tenker jeg :)

Takk:)

Hanne og Arwen var så absolutt til stede :D

De konkurrerte i kl 3. Det ble dessverre ikke noe opprykk på de, men det var morro og pent å se på :D

Så til neste år konkurrerer vi i samme klasse, skal bli morro å se hvem som først rykker opp.

Jeg regner jo med at det nok blir Hanne og Arwen, de er litt mer strukturert i treningene sine enn jeg og dyret er.. vi tar det litt mer etter innfallsmetoden vi :)

Er nok derfor Hanne og Arwen bestandig har hatt opprykk før oss i LP, Bruks og Rally.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk:)

Hanne og Arwen var så absolutt til stede :ahappy:

De konkurrerte i kl 3. Det ble dessverre ikke noe opprykk på de, men det var morro og pent å se på :)

Så til neste år konkurrerer vi i samme klasse, skal bli morro å se hvem som først rykker opp.

Jeg regner jo med at det nok blir Hanne og Arwen, de er litt mer strukturert i treningene sine enn jeg og dyret er.. vi tar det litt mer etter innfallsmetoden vi :D

Er nok derfor Hanne og Arwen bestandig har hatt opprykk før oss i LP, Bruks og Rally.

Hehehehehe, jo, det er noe i det der med å trene strukturert og jevnlig liksom - det pleier visst å hjelpe, det har jeg hørt :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Gratulerer.. :hmm:

Supert at du fortsatt konkurere med gamle Ragga.. :hmm:

Takk :P

Gammel og gammel, virker ikke som at han vet at han snart blir 8 år.

Jeg får til og med spørsmål om hvor gammel valpen er når han hilser på "nye" personer :P

Planen er jo å prøve å komme oss opp i elite både i LP og Rally. Men vi får se om vi kommer så langt. Som jeg skrev til Siri så "trener" jo jeg og dyret litt sånn etter innfallsmetoden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gammel og gammel, virker ikke som at han vet at han snart blir 8 år.

Jeg får til og med spørsmål om hvor gammel valpen er når han hilser på "nye" personer :)

Planen er jo å prøve å komme oss opp i elite både i LP og Rally. Men vi får se om vi kommer så langt. Som jeg skrev til Siri så "trener" jo jeg og dyret litt sånn etter innfallsmetoden :)

Snart 8 år er ingen alder for en så flott hund! Odin her er "bare" snart 9 år han :) Og om jeg ikke har missforstått sambo helt, så kommer de til å stille i flere blodsporskonkurranser i neste sesong (om da ikke hunden får flere EP-anfall og er "borte" innen den tid).

Håper dere fortsetter å ha det moro sammen og så kommer det nok enda flere og bedre resultater etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...