Gå til innhold
Hundesonen.no

Har slutta å vokse

Minadachs

Recommended Posts

Etter at hunden min fikk hårsekkmidd og har blitt behandlet deretter har hunden min sluttet å vokse.

Han er en mops, men ser ut som en liten chihuahua valp. Jeg håper han vokser altså, for vil jo ha en god klump av en mops. Broren hans er mye større enn han, men min er eldre. Kan veksten ha noe å gjøre med medisiner eller noe? Broren hadde også demodex.

Jeg har aldri sett en så liten hund som Diego er, og jeg synes det er merkelig, er det tilfeller av dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at hunden min fikk hårsekkmidd og har blitt behandlet deretter har hunden min sluttet å vokse.

Han er en mops, men ser ut som en liten chihuahua valp. Jeg håper han vokser altså, for vil jo ha en god klump av en mops. Broren hans er mye større enn han, men min er eldre. Kan veksten ha noe å gjøre med medisiner eller noe? Broren hadde også demodex.

Jeg har aldri sett en så liten hund som Diego er, og jeg synes det er merkelig, er det tilfeller av dette?

Hvor gammel er han og hvor mye veier han nå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er han, hva slags behandling fikk han, når fikk han denne behandlingen (hvor lenge siden) og hva er nevnt som mulige bivirkninger av disse medisinene?

Diego er 6 mnd, han fikk advocate behandling som vi holder på med enda frem til november. Har ikke hørt om noen mulige bivirkninger. Jeg spurte dyrlegen min om det kan ha noe med medisineringen å gjøre. Han sa nei det har det ikke, og så fant jeg ut i går at han ikke er spesialisert på smådyr, men hest og ku. Så skal bytte dyrlege uansett hva. Men han veier ca. 3,2 kg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Det var ikke mye. Han veier jo ca like mye som en 12 uker gammel valp.

Skal forhøre meg litt innen mopsklubben så skal jeg se om jeg kan komme tilbake til deg med noen som har erfaringer.

Høres veldig flott ut :icon_redface: Bare å si ifra om hva andre i klubben har å si :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...