Gå til innhold
Hundesonen.no

Nå er det årntli' høst ja..

Aussieglis

Recommended Posts

Skrevet

Kjempe fine bilder! Hvordan får du bildene så skarp i høy fart? Hvilken linse bruker du på disse bildene? :D

Takk! ;) Jeg bruker ISO 500 (på kameraet) og en lysskarp fastlinse (sigma 50mm f1.4)

Flotte bilder av en stor og en mini lykkepille ;)

*ler* Vi kaller de ofte for det faktisk!

Innmari fine! Jeg sitter og humrer over hvor gærne bikkjene dine er. :lol:

Emma er egentlig ikke så gal, hun bare får sånne lykkepille-kick av og til. My har ikke mye fornuft imellom ørene derimot, hun er litt sånn "lyset er på men det er ingen hjemme" ;):P:)

Skrevet

Endelig bilder fra deg igjen, Anniken :) Nydelige bilder som alltid! Gleder meg til nytt kamera :)

Er du fornøyd med objektivet forresten? Jeg har tenkt på å kanskje kjøpe det. Jeg har Canon 85mm, f/1.8 fra før, men på crop kamera så blir jo det 136mm. 50mm på crop blir jo 80mm ca :)

Skrevet

Endelig bilder fra deg igjen, Anniken :) Nydelige bilder som alltid! Gleder meg til nytt kamera :)

Er du fornøyd med objektivet forresten? Jeg har tenkt på å kanskje kjøpe det. Jeg har Canon 85mm, f/1.8 fra før, men på crop kamera så blir jo det 136mm. 50mm på crop blir jo 80mm ca :)

Kjempe fornøyd med objektivet! Det er raskt, skarpt og lyssterkt. :) Jeg har og crop kamera, så får vel rundt den brennvidden jeg å. Men syns det funker veldig bra fordiom. Merker jo at jeg savner å ha zoom da, men heller lysskarphet enn zoom :)

Fantastiske bilder! :) My er vakker som alltid!

Nå fikk jeg også lyst på det kameraet med den linsen! Nydelige bilder, og så morsomme :)

Takk! :)

Skrevet

Kjempe fornøyd med objektivet! Det er raskt, skarpt og lyssterkt. :) Jeg har og crop kamera, så får vel rundt den brennvidden jeg å. Men syns det funker veldig bra fordiom. Merker jo at jeg savner å ha zoom da, men heller lysskarphet enn zoom :)

Ja, mitt er jo lysskarpt også. Ingen zoom på min heller, men jeg er blitt veldig vandt med det i det siste. Hver gang jeg kommer til zoom objektiver så glemmer jeg helt at jeg kan zoome :) Føler du noen ganger at du skulle ønske du kunne komme nærmere det du tar bilder av eller lengre bort?

Skrevet

Årntli høst du liksom, her er det årntli vinter ;)

Er vel nesten det og her nå, minus grader og snø i lufta :) Syns snøen kan vente enda litt til med å legge seg!

Flotte bilder som alltid! :whistle: Hundene er så fine og kule hihi. Ikke vanskelig å se at det er i Saltdalen :blink:

Takk ;) Saltdal er en ganske fin plass, tror vi kommer til å få det som hånd i hanske her etterhvert :) Sååå mye og store turområder!! Men jeg har litt angst for elg og bjørn :P

Hærlige bilder. :);)

Takk! :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...