Gå til innhold
Hundesonen.no

X-factor 2010


Monab88

Recommended Posts

Er det flere som følger med på X-factor her?

Hvem er deres favoritt og hvem håper dere ryker i kveld?

Mine favoritter er så langt Atle og Annsofi. :)

Hvilken karakter vil dere gi dagens opptredener?

Jeg har samme favoritter som deg. Atle, Annsofi og Mo. Synes ikke Annsofi sang så bra i dag, men vet jo hvor god hun er. Dessuten er hun tøff! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det for første gang denne sesongen idag, og så langt er jeg ikke imponert over noen. Annsofi hørte jeg har noe der, men likte ikke det hun viste i dag - og ellers har det ikke vært mer enn OK, OK minus og totalt styrk etter min mening, til nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utrolig mye dårlig i årets X-Faktor! :) Sitter jo med haka langt nedpå magen når jeg hører på kommentarene fra dommerne... Karlsen:" Det var dritbra!" og jeg skjønner ingenting. Er han døv?? Sist jeg så det var det utrolig dårlig ihvertfall.. Og jeg skjønner ikke hvorfor mange av disse har gått videre... :)

Men må jo følge med litt uansett.. Han med det blonde håret. 19åringen er sjarmerende da.. :) Elsket den sangen han sang forrige gang.. Men resten? Njaaaa... Kanskje Annsofi, men ikveld var det rett og slett litt rævva.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utrolig mye dårlig i årets X-Faktor! :) Sitter jo med haka langt nedpå magen når jeg hører på kommentarene fra dommerne... Karlsen:" Det var dritbra!" og jeg skjønner ingenting. Er han døv?? Sist jeg så det var det utrolig dårlig ihvertfall.. Og jeg skjønner ikke hvorfor mange av disse har gått videre... :)

Sitter å tenker det samme. Og lurer på om det er lyden som er så elendig, eller om det bare er meg. For jeg hører tydeligvis ikke det samme som dommerne. Jeg syns absolut ingen har hørtes BRA ut.

Ikke noen spesielle favoritter heller.. Så kjip er jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld er det vel ingen som har sunget bra, egentlig... Surt, og de har ikke evnet å finne sanger som deltakerne behersker. Jeg synes det er 4 stk som skiller seg ut nå, og det er Eivind, Atle, Mo og Ann-Sofie. Resten er vel bare middelmådig på en god dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke den aller største fanen av Irresistible, men synes det er litt spennende å se de likevel siden jeg har gått på samme skole som de og var nabo med og kjente hun ene for noen år siden.

Det står om de i lokalavisa her hver eneste dag..

Men Annsofi, Atle, Mo og Eivind er fortsatt favorittene. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...