Gå til innhold
Hundesonen.no

"Underforum" el.lig. for Rasevalg


Recommended Posts

Det dukker stadig opp tråder hvor folk lurer på hvilken rase passer dem, og mange har ikke engang planlagt å kjøpe ny hund engang enda.

Dog syntes jeg selv at det er spennende tråder og jeg regner med at flere syntes det.

Dessverre "forsvinner" disse trådene inn i havet av tråder på Hundeprat. Hva med kanskje å lage en egen del for nettopp "rasevalg" eller noe?

Dette er bare synsing fra min side, kanskje det er interesse for dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja synes det er en god idè jeg, er jo så mange av dem. Synes jo sånn sett de kan være litt interressante og, men de er jo veldig like også, så hadde vært greit å få "stuet" dem bort en plass :)

Nettopp det jeg tenker :) Også er det litt lettere å lete opp en, om du husker en du har lest og tenker at du har litt samme tankene. Også kan man fortsette spørsmålene rundt spesifikke raser i deres egne tråd :)

Men tenkte veldig på at det er greit å ha dem et sted.. er jo dem det nesten er flest av, som ikke har eget sted :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Var dette en dead end eller?

Syntes liksom det er flere rasetråder enn noensinne, og det er faktisk vanskelig å huske hvilken av de jeg faktisk leser.

Om man hadde samlet alt i et underfora, så hadde det vært lettere å velge titteler som beskrev litt mer nøyaktig (evt. inkludere nicket sitt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...