Henriette Skrevet 12. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2010 Håpte det skulle gå vekk men det gjorde det ikke. Når jeg går inn i en tråd så overlapper inleggene hverandre, editor boksen dukker opp midlt i trådene og der er stoore grå felt her og der, bare hos meg det er slik? Har ikke helt fått til å ta print screen på denne datan så jeg får ikke tatt bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reefer Skrevet 12. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2010 Tja, hvilken nettleser bruker du i første omgang? Jeg bruker FF og min er helt normal, bruker Ad-block som eneste add-on og siden fungerer kjempefint for meg iallefall Edit; kjører du noen script i nettleseren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nowisclee Skrevet 13. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2010 Har litt problemer med det samme av og til. Det pleier ofte å rette seg hvis du trykker på editor-feltet, da kommer det på plass nederst. Eller hvis du oppdaterer siden. Eller trykker på multiquote på ett av innleggene som har flyttet seg. Hva det kommer av, vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gry83 Skrevet 14. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2010 har samme problemet her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 15. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2010 Har samme problem her og, på 2 ulike maskiner og 2 ulike versjoner av IE. For meg ser det ut å dukke opp når det legges inn bilder i innleggene, da overlapper det slik at bilde innlegget blir liggende under innlegg som kommer etterpå avbrudt av store grå felter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriette Skrevet 21. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2010 Bruker IE. Blir bare verre og verre her egentlig. Begynner og bli fryktelig irriterendes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 21. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2010 Har dere prøvd f.ex chrome, opera eller firefox? IE er ikke kjent for å være bugfri... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 21. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2010 Bruker Chrome jeg, og det skjer innimellom med meg også. Blir alltid borte om jeg går inn i ny tråd, og så tilbake dit jeg hadde prob. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blongo Skrevet 21. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2010 Jeg oppdaterte windows explorer eller hva det heter hehe.. Ikke så god peilig på data. Men etter oppdatering så funkerte sidene normalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 21. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2010 Jeg bruker firefox, og har ingen problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar