Gå til innhold
Hundesonen.no

Letohallen 30. og 31. oktober

Sasha&Kiara

Recommended Posts

• Svar 106
  • Created
  • Siste svar

:wub: Ja var noe sånnt vi tenkte på også :)

Må jo være fantastisk deilig og bare kunne ta heisen ned og vips er man fremme, hehe, ingen times tur i bilen, lang kø for å finne parkering osv osv, hehe :)

Jeg er rimelig sikker på at hotellet på Leto er fullbooket. Iallefall var det ikke nok rom der til alle som skal jobbe der engang, så arrangøren må benytte et annet hotell i tillegg.

Men ja- elsker virkelig Letoutstillingene, da hotellrom over utstillingshallen ikke kan betegnes som annet enn luksus.

Rommene i den gamle delen er helt OK, i den nye delen er det faktisk ganske fint.

Det er ingen "Scandic frokost", men helt grei og endel god mat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mocca er 5 dager for ung til å delta, men jeg tenker vi kommer iaf en av dagene for å se på. Må jo "skule" på de fremtidige konkurrentene våre :wub:

Dobbeltposter.

Du kan ikke ringe arrangøren og spørre, da?

Enkelte er greie om det bare er snakk om noen dager. Det er jo uansett uoffisielt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er rimelig sikker på at hotellet på Leto er fullbooket. Iallefall var det ikke nok rom der til alle som skal jobbe der engang, så arrangøren må benytte et annet hotell i tillegg.

Men ja- elsker virkelig Letoutstillingene, da hotellrom over utstillingshallen ikke kan betegnes som annet enn luksus.

Rommene i den gamle delen er helt OK, i den nye delen er det faktisk ganske fint.

Det er ingen "Scandic frokost", men helt grei og endel god mat :wub:

Ja fullbooket er det. Vi bestilte heldigvis for lenge siden :whistle:

Netopp fordi vi tenkte oss at det kom til og være ett par andre som også kunne tenke seg og bo der :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke ringe arrangøren og spørre, da?

Enkelte er greie om det bare er snakk om noen dager. Det er jo uansett uoffisielt :ahappy:

Nei, jeg er litt sånn "regel-rytter" jeg :whistle: Er det 4 mnd som er grensen så er det 4 mnd, selvom det er uoff :wub: Og det kommer bøtter av andre sjanser senere så sentralt som vi bor så det er ikke noe synd på oss om vi "bare" er tilskuere denne gangen :lol:

*mumle noe om at jeg tror Yodel gjerne vil kosemose saluki en gang til og det skal hun få om vi finner hverandre, hihi*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*mumle noe om at jeg tror Yodel gjerne vil kosemose saluki en gang til og det skal hun få om vi finner hverandre, hihi*

Hm???? Hvem?? Jeg??? :whistle:

(Men jeg mistenker at jeg vet hvor Tøflussen kommer til å være under salukibedømmningen nevertheless :ahappy: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig hilser og sier at hun gleder seg :)! Sender deg PM med mobilnummer så vi får avtalt nærmere :blink:!

Nå håper jeg både du og Amiga får oppmøte rundt kl 12.. så slipper jeg å kjøre så himla tidlig med labbis på sleng :whistle:

Har noen forøvrig en klype jeg kunne lånt? Eller vet om et sted jeg får kjøpt rimelig something så jeg får festet nummeret på meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnet STOR påmelding og fler ringer enn forventet trenger de flere skrivere om noen har anledning til å stille opp?

Man mottar dagshonorar, kjøregodtgjørelse og mat.

Antar det ikke kan kombineres med å stille ut? Skal bare stille ut Amiga en eller annen gang iløpet av dagen :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt alene begge dagene jeg da ;)

Det synes jeg er litt kjipt når jeg endelig drar på noe som ikke er rasespesial :P

Har vunnet min egen klasse helt alene en gang før, er jo "kjempegøy" :P

Får krysse fingrer om at labbis ikke skal møte kl 9 på lørdagen så vi slipper å kjøre aaaaaaaaaalt for tidlig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...