armagnac Skrevet 4. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2010 En stund siden vi hadde treff sist nå, og det ser ut til å være interesse for dette Vi har jo hatt det koselig før, kom gjerne med forslag til helger det passser Ukedager blir vanskelig for meg da jeg jobbe... Begge jentene mine blir seff med Vi gleder oss allerede til og møte gamle og nye
Anette Skrevet 4. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2010 Ledig alle helger untatt 6-7 november grunnet spor helg og dogs4all helga. Hvilke passer for dere i oktober da? søstrene GD er jo noe opptatt
TonjeRA Skrevet 4. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2010 Jeg er med... passer de samme helgene som søstersen...
Anette Skrevet 4. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2010 Da foreslår jeg lørdag 16 eller søndag 17! For da var det allerede påtenkt treff som ikke blir noe av, jeg har bil og satt av helga! edit: oktober!
armagnac Skrevet 4. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Oktober 2010 Hmm skal vi se, vi er ledige 9. oktober og 23. oktober Sier vel ikke at vi er travle folk, stiller jo nesten ikke hund i helgene engang :P Ellers må de bli i november en gang
TonjeRA Skrevet 4. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2010 Hmm skal vi se, vi er ledige 9. oktober og 23. oktober Sier vel ikke at vi er travle folk, stiller jo nesten ikke hund i helgene engang :P Ellers må de bli i november en gang Herregud oktober blir travel... Og samme greia i november egentlig!!
armagnac Skrevet 4. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Oktober 2010 Herregud oktober blir travel... Og samme greia i november egentlig! jaha er november like ille Eidsvoll og Dogs4all?? Mer?? GD-treff?
Anette Skrevet 4. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2010 Dere to altså! Når jeg kikket på websidene deres stod det ingenting om 16-17 oktober
sham Skrevet 4. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2010 Jeg blir med :P men kan ikke 16-17 oktober Kan hende jeg tar med meg typen sin hund også.. kan være litt knurrete på førsten men går fort over med litt tilsnakk
armagnac Skrevet 4. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Oktober 2010 Dere to altså! Når jeg kikket på websidene deres stod det ingenting om 16-17 oktober Jøss Kanskje vi er ledige da Ikke alt som er oppdatert der, for de små utstillingene kommer i hundesport Skal sjekke litt mer i morra jeg Men det er jo en mulighet for at de dagene er ledige Jeg blir med :P men kan ikke 16-17 oktober Kan hende jeg tar med meg typen sin hund også.. kan være litt knurrete på førsten men går fort over med litt tilsnakk Vi tåler litt lyd vi vettu Hender lille frøkna mi er stor i kjeften også, men hun er kjapp til beins også Det skal nok gå finfint Koselig å se lille Tass igjen
sham Skrevet 4. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2010 Vi tåler litt lyd vi vettu Hender lille frøkna mi er stor i kjeften også, men hun er kjapp til beins også Det skal nok gå finfint Koselig å se lille Tass igjen Goodie Han er ganske kjapp til beins han også.. Han jogger foran Tass, mens han løper for harde livet Skal bli kjempe koselig å se deres "små" og store også Lenge siden nå
SiriEveline Skrevet 5. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2010 Tinka og jeg er med, muligens Chico også. Vi kan ikke siste helgen i oktober (Hundelivsmessen og Freestyle-debutt) og helgen før skal vi på kurs, datoer blir da altså 23. og 24. og her står det at Freestylen er den 31. (altså kan jeg forsåvidt den 30. om det ikke forandres). Også er det en helg jeg skal passe hus og to jacker, (16. og 17.) men det er visst da de fleste ikke kan uansett. Hva med til helgen da? 9. eller 10.
Anette Skrevet 5. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2010 Da tror jeg at jeg må si pass, Amiga går med sting i labben og jeg tror Nanti fever vil medføre at den labben flyr veggemellom Men 23 da siri, du var opptatt da? Virker ut som vi andre foreløpig er ledig, ellers blir det kanskje november
armagnac Skrevet 5. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Oktober 2010 Tinka og jeg er med, muligens Chico også. Vi kan ikke siste helgen i oktober (Hundelivsmessen og Freestyle-debutt) og helgen før skal vi på kurs, datoer blir da altså 23. og 24. og her står det at Freestylen er den 31. (altså kan jeg forsåvidt den 30. om det ikke forandres). Også er det en helg jeg skal passe hus og to jacker, (16. og 17.) men det er visst da de fleste ikke kan uansett. Hva med til helgen da? 9. eller 10. Vi kan ikke den 10. da er vi på NKK hamar, da må det bli den 9. i såfall
Anette Skrevet 5. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2010 Som jeg ser det er det 9,23 eller november 9 kommer ikke vi for jeg tror at Nanti og Amiga vil herje for mye og Amiga går med sting:P 23. kan vi november, kan vi siiiiiiiiiikkkert
armagnac Skrevet 5. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Oktober 2010 23. passer jo bra det Denne berømte parken (Nedlagte barnehagen) vi bruker i er i såfall i Skiptvet sentrum, Meieribyen Man kjører til sentrum og tar av ved Skiptvets Idretshall:)
Anette Skrevet 5. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2010 23. passer jo bra det Denne berømte parken (Nedlagte barnehagen) vi bruker i er i såfall i Skiptvet sentrum, Meieribyen Man kjører til sentrum og tar av ved Skiptvets Idretshall:) *kremt* jeg trenger en adresse min GPS vil til, ikke etter brua ved grusveien og venstre etter katta som mjauer i veikanten, for det er jo ikke på landet i det heeeele tatt ev kan det jo hende den har "skiptvet" Blir bra for Amiga å møte noen hun kjenner, samt noen nye siden hun er så fryktelig redd etter hun ble bitt, nå har hun blitt litt større så Nanti kanskje ikke klarer å spise heeeeele Amiga i et jafs yay! østfold treff
armagnac Skrevet 5. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Oktober 2010 Vil tro den finner Skiptvet sentrum Kan i såfall møtes på Esso (eneste bensinstasjonen i Skiptvet) Og husk å plott i Skiptvet og IKKE SkiptveDt Da finner den nok ikke frem
SiriEveline Skrevet 5. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2010 Jeg kan ikke den 23. nei Dessverre, med mindre det skjer noen forandringer med kurset
Monica123 Skrevet 5. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2010 Mulig jeg er litt dum ,men hvor ligger skiptvet? Ebba kunne trengt litt sosialisering med snille hunder da hun er litt skeptisk til nye hunder,men snill som et lam.. Siri:Hundelivs messa hva er det og når er det/hvor?
TonjeRA Skrevet 5. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2010 Mulig jeg er litt dum ,men hvor ligger skiptvet? Ebba kunne trengt litt sosialisering med snille hunder da hun er litt skeptisk til nye hunder,men snill som et lam.. Siri:Hundelivs messa hva er det og når er det/hvor? Skiptvet ligger i indre Østfold... Ikke så langt fra Askim... Hundelivsmessa er forresten på Exporama/Hellerudsletta 30.-31. oktober...
Litz Skrevet 5. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2010 Hm... Shadow hadde også trengt litt sosialisering. Han er snill og vil bare leke, problemet er at vi ikke tør å slippe han siden innkalling ikke sitter 100%, og her vi bor er det ingen inngjerdede områder vi kan bruke. Men det spørs om jeg får overtalt gubben til å kjøre... jeg har ikke lappen. Er jo ikke veldig langt til Skiptvet.... og vi har vært der ett par ganger. (var jo bl a der vi henta Shadow)
sham Skrevet 5. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2010 Hm... Shadow hadde også trengt litt sosialisering. Han er snill og vil bare leke, problemet er at vi ikke tør å slippe han siden innkalling ikke sitter 100%, og her vi bor er det ingen inngjerdede områder vi kan bruke. Men det spørs om jeg får overtalt gubben til å kjøre... jeg har ikke lappen. Er jo ikke veldig langt til Skiptvet.... og vi har vært der ett par ganger. (var jo bl a der vi henta Shadow) Sånn jeg forsto det skal vi være på et inngjerdet området så det ikke noe problem ang innkallingen iallefall Ja overtal gubben
Red Merle Skrevet 5. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2010 Åh vi vil være med!, men er for langt å reise kollektivt :/
armagnac Skrevet 5. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Oktober 2010 Hm... Shadow hadde også trengt litt sosialisering. Han er snill og vil bare leke, problemet er at vi ikke tør å slippe han siden innkalling ikke sitter 100%, og her vi bor er det ingen inngjerdede områder vi kan bruke. Men det spørs om jeg får overtalt gubben til å kjøre... jeg har ikke lappen. Er jo ikke veldig langt til Skiptvet.... og vi har vært der ett par ganger. (var jo bl a der vi henta Shadow) Ja, området er inngjerdet Må gjerne komme en tur Hvor i Skiptvet hentet dere shadow?? Litt nysgjerrig Åh vi vil være med!, men er for langt å reise kollektivt :/ Dere er hjertelig velkommen hvis du finner ut at du vil ta turen likevell
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar