Gå til innhold
Hundesonen.no

Tur i Skiptvet


armagnac

Recommended Posts

En stund siden vi hadde treff sist nå, og det ser ut til å være interesse for dette :D Vi har jo hatt det koselig før, kom gjerne med forslag til helger det passser :P Ukedager blir vanskelig for meg da jeg jobbe...

Begge jentene mine blir seff med :P Vi gleder oss allerede til og møte gamle og nye :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Hmm skal vi se, vi er ledige 9. oktober og 23. oktober :P Sier vel ikke at vi er travle folk, stiller jo nesten ikke hund i helgene engang :P :P

Ellers må de bli i november en gang :P

Herregud oktober blir travel...:D Og samme greia i november egentlig!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere to altså! Når jeg kikket på websidene deres stod det ingenting om 16-17 oktober :P

Jøss :P Kanskje vi er ledige da :P Ikke alt som er oppdatert der, for de små utstillingene kommer i hundesport :P Skal sjekke litt mer i morra jeg :D

Men det er jo en mulighet for at de dagene er ledige :P

Jeg blir med :P :P men kan ikke 16-17 oktober :P Kan hende jeg tar med meg typen sin hund også.. kan være litt knurrete på førsten men går fort over med litt tilsnakk :P

Vi tåler litt lyd vi vettu :P Hender lille frøkna mi er stor i kjeften også, men hun er kjapp til beins også :P Det skal nok gå finfint :P

Koselig å se lille Tass igjen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tåler litt lyd vi vettu :D Hender lille frøkna mi er stor i kjeften også, men hun er kjapp til beins også :P Det skal nok gå finfint :P

Koselig å se lille Tass igjen :P

Goodie :P Han er ganske kjapp til beins han også.. Han jogger foran Tass, mens han løper for harde livet :P

Skal bli kjempe koselig å se deres "små" og store også :P Lenge siden nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinka og jeg er med, muligens Chico også.

Vi kan ikke siste helgen i oktober (Hundelivsmessen og Freestyle-debutt) og helgen før skal vi på kurs, datoer blir da altså 23. og 24. og her står det at Freestylen er den 31. (altså kan jeg forsåvidt den 30. om det ikke forandres).

Også er det en helg jeg skal passe hus og to jacker, (16. og 17.) men det er visst da de fleste ikke kan uansett.

Hva med til helgen da? 9. eller 10.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg at jeg må si pass, Amiga går med sting i labben og jeg tror Nanti fever vil medføre at den labben flyr veggemellom :D

Men 23 da siri, du var opptatt da? Virker ut som vi andre foreløpig er ledig, ellers blir det kanskje november :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinka og jeg er med, muligens Chico også.

Vi kan ikke siste helgen i oktober (Hundelivsmessen og Freestyle-debutt) og helgen før skal vi på kurs, datoer blir da altså 23. og 24. og her står det at Freestylen er den 31. (altså kan jeg forsåvidt den 30. om det ikke forandres).

Også er det en helg jeg skal passe hus og to jacker, (16. og 17.) men det er visst da de fleste ikke kan uansett.

Hva med til helgen da? 9. eller 10.

Vi kan ikke den 10. da er vi på NKK hamar, da må det bli den 9. i såfall :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23. passer jo bra det :P

Denne berømte parken (Nedlagte barnehagen) vi bruker i er i såfall i Skiptvet sentrum, Meieribyen :P

Man kjører til sentrum og tar av ved Skiptvets Idretshall:)

*kremt*

jeg trenger en adresse min GPS vil til, ikke etter brua ved grusveien og venstre etter katta som mjauer i veikanten, for det er jo ikke på landet i det heeeele tatt :D

ev kan det jo hende den har "skiptvet" :P

Blir bra for Amiga å møte noen hun kjenner, samt noen nye siden hun er så fryktelig redd etter hun ble bitt, nå har hun blitt litt større så Nanti kanskje ikke klarer å spise heeeeele Amiga i et jafs :P

:P yay! østfold treff :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg er litt dum :D ,men hvor ligger skiptvet?

Ebba kunne trengt litt sosialisering med snille hunder da hun er litt skeptisk til nye hunder,men snill som et lam..

Siri:Hundelivs messa hva er det og når er det/hvor?

Skiptvet ligger i indre Østfold... :P Ikke så langt fra Askim...:P

Hundelivsmessa er forresten på Exporama/Hellerudsletta 30.-31. oktober...:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... Shadow hadde også trengt litt sosialisering.

Han er snill og vil bare leke, problemet er at vi ikke tør å slippe han siden innkalling ikke sitter 100%, og her vi bor er det ingen inngjerdede områder vi kan bruke.

Men det spørs om jeg får overtalt gubben til å kjøre... jeg har ikke lappen. :D

Er jo ikke veldig langt til Skiptvet.... og vi har vært der ett par ganger. (var jo bl a der vi henta Shadow)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... Shadow hadde også trengt litt sosialisering.

Han er snill og vil bare leke, problemet er at vi ikke tør å slippe han siden innkalling ikke sitter 100%, og her vi bor er det ingen inngjerdede områder vi kan bruke.

Men det spørs om jeg får overtalt gubben til å kjøre... jeg har ikke lappen. :D

Er jo ikke veldig langt til Skiptvet.... og vi har vært der ett par ganger. (var jo bl a der vi henta Shadow)

Sånn jeg forsto det skal vi være på et inngjerdet området så det ikke noe problem ang innkallingen iallefall :P

Ja overtal gubben :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... Shadow hadde også trengt litt sosialisering.

Han er snill og vil bare leke, problemet er at vi ikke tør å slippe han siden innkalling ikke sitter 100%, og her vi bor er det ingen inngjerdede områder vi kan bruke.

Men det spørs om jeg får overtalt gubben til å kjøre... jeg har ikke lappen. :D

Er jo ikke veldig langt til Skiptvet.... og vi har vært der ett par ganger. (var jo bl a der vi henta Shadow)

Ja, området er inngjerdet :P Må gjerne komme en tur :P Hvor i Skiptvet hentet dere shadow?? Litt nysgjerrig :P

Åh vi vil være med!, men er for langt å reise kollektivt :/

Dere er hjertelig velkommen hvis du finner ut at du vil ta turen likevell :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...