Guest Lilli22 Skrevet 3. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2010 Heisann! Jeg er nokså ny her! Jeg tenkte jeg kanskje skulle presentere meg. Mitt navn er Lene. Jeg er 21 år gammel og bor i Bergen. Jeg å sambo venter en liten portugisisk vannhund i slutten av november. Så det gleder jeg meg utrolig mye til. Har ikke bilde enda men det lover jeg å sette inn når vi får vite hvilken valp vi får. Vi skal ihverfall ha hann valp som skal enten hete Leo/Leon eller Aro/Aron. Vi får se hva det ender med. Ellers har jeg veldig lyst å prøve meg på utstilling så det blir spennende.
Enits Skrevet 3. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2010 Skal du bruke han til noe annet enn utstilling? Blir spennende å se bilder og følge den
Guest Lilli22 Skrevet 5. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2010 Skal du bruke han til noe annet enn utstilling? Blir spennende å se bilder og følge den I begynnelsen blir det nok bare utstilling. Kanskje det blir litt agility senere også. Jeg slenger inn bilde så fort jeg får =) må jo vise han frem
Guest Lilli22 Skrevet 11. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2010 Velkommen Hei! Beklager sent svar Takk for det =)
Guest Lilli22 Skrevet 13. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2010 Vil bare legge til min blogg hvis dere vil se den. Den er ny så følg med videre for mer! Blogg
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar