eple Skrevet 3. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2010 http://www.bt.no/nyheter/lokalt/--Rottweilere-er-kosete-og-troestende-1167583.html
pippin Skrevet 3. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2010 Veldi greit at de har en artikkel om dette da. Der eiere og andre folk synes rottweileren får alt for mye ufortjent oppmerksomhet. De har jo fått masse klager pga all denne "uthengingen"...
Mari Skrevet 3. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2010 Hells to the yeah! Flott at BT nyanserer litt! Lurer på om det finnes en rottiseier eller to blandt staben jeg.
Rottisembla Skrevet 4. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2010 Underholdningen her er jo kommentarene etterpå En skal høre mye er vel ganske dekkende begrep, men samtidig er det jo synd at så mange har et så snevert syn av rasen. Vel vel mer jobb for oss med rasen å vise at det ikke stemmer
SandyEyeCandy Skrevet 5. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2010 Dette var hyggelig! Jeg skulle jo faktisk ha rottweiler, men den tispa jeg ønska valp fra fikk aldri valper når det passa, og gikk ovenikjøpet tom idet jeg faktisk hadde lagt alt til rette. Og da blei det shiba, som jo nesten er det samme...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar