SandyEyeCandy Skrevet 27. September 2010 Rapporter Skrevet 27. September 2010 Etter Sølen har Aiko og jeg trent en del spor, og hun blir stadig flinkere. Det er ganske mange shibaer som "vansmekter" som familiehunder, så i går inviterte trollbolla og jeg østlandsshibaer med på sportrening. 8 røde shibaer med familien på slep fant veien opp i skogen rundt Sognsvann. Prøver å finne et bra sted å starte sporet. Kiyomi klar for sitt første spor. ...og finner sporslutt så lett som bare det! Pippin har vært flink og funnet igjen den umulige anda som stikker av hele tida. Mikkel og Kiyomi slapper av sammen med meg. Og jeg innrømmer at jeg drøya pausa litt ekstra.. Hundene fra Kennel Mjøstrollet er klare til dyst! Vakre Mikkel. Det satt ei snål trollbolle og luska i buskene også... Venter på at sporlegger skal komme tilbake. Så var det Aiko sin tur! Flinkisen Aiko fulgte sporet over bekker, gjennom myrer, over to stier og over et lite fjell, og fant sporslutt hvor verdens kuleste draskinn lå og venta på oss, etter 45 minutters liggetid. Og jeg blir så stolt!
Guest LXT Skrevet 27. September 2010 Rapporter Skrevet 27. September 2010 Fine bilder! Ser dere hadde en morsom spordag
Kristiin Skrevet 3. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2010 fine bilder, ser ut som en koslig dag : ) Men hva står det på genseren din? Tenkte nemlig og trykke en gener med Milla på ryggen eller noe lignende : )
Midas Skrevet 3. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2010 Så fine bilder! Så bra intiativ da Jeg lurer også på hvor du har kjøpt genseren og hva det står på den. Jeg vil og ha sånn genser :rolleyes2:
SandyEyeCandy Skrevet 5. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Oktober 2010 Kjøpt fra Nordicprint, etter tips fra labbis. Str på hettegenserne er kjempestore! labbis (som riktignok er en knert ) har den største barnestr, mens jeg på 180 og 67 kg har S.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar