Anette Skrevet 20. September 2010 Rapporter Skrevet 20. September 2010 Venter på at registreringen skal starte: Vrimling: Corgi løøøøøøøve How you doooin Skjønne lille Leo Vrimling i påmeldingskøen Touch ups Pelle! Trener stå Forklaring av hvordan pent stilles opp Forstår liiiiiiiite.... *dele opp*
Anette Skrevet 20. September 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 20. September 2010 Så da trente vi bakpartskontroll istedenfor: Pena Hannvalp 3-6 mnd Tispe 3-6 mnd Gå pent kan vi også! Stod neeeeesten pent! Ser ut som jeg prøver å stenge igjen munnen hennes. huff og huff, men var hun som stakk hodet inn i båndet jeg holdt på Se på kontakten a Tispe 7-9 mnd Pena beste valp 7-9mnd mot beste valp 3-6 mnd! Ivrige tilskuere Corgi løøøve i gresset Pelle koser seg på armen *dele opp igjen*
Anette Skrevet 20. September 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 20. September 2010 Match showet: Mer kosing Trøbbel inc: hehehe, dette ble så priceless, kaller dette "Corgi-kluss" Der var det en FRYKTELIG god lukt Happy corgi Mer happy corgi Barn og hund Pelle den flyvende corgi nekter at han er 20 kg og stor gutt og skal fortsatt flyyyyy Titt tei til fotografen *puh* fortsatt er det masse mer, for de mer intreserte: http://picasaweb.google.com/develfox/CorgiensDag#
SoppenCamilla Skrevet 20. September 2010 Rapporter Skrevet 20. September 2010 Fiiine hundene! Og for en artig dommer dere hadde, da! (Oppdretteren til Baghera, slæsj sjefen min )
Saphire Skrevet 24. September 2010 Rapporter Skrevet 24. September 2010 Veier disse småtrola der hele 20 kg når de er voksne?? Syns de er så herlige jeg, skikkelig sjarmører alle sammen
Anette Skrevet 24. September 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 24. September 2010 Veier disse småtrola der hele 20 kg når de er voksne?? Syns de er så herlige jeg, skikkelig sjarmører alle sammen Rasen veier 12-20 kg. Amiga er allerede 11, så du kan jo tippe hvilken side av skalaen vi ender på...
Saphire Skrevet 24. September 2010 Rapporter Skrevet 24. September 2010 Rasen veier 12-20 kg. Amiga er allerede 11, så du kan jo tippe hvilken side av skalaen vi ender på... Jøss, da er de kraftplugger. Frost veier jo 22 kg nå, sånn ca den voksne vekten for tisper av hennes rase. Men hu er jo mye høyere og iallefall like lang som disse små¨...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar