Gå til innhold
Hundesonen.no

Kornsirkler ...


Aya

Recommended Posts

Spennende! :ahappy: Jeg er så interessert i slike fenomener og kan sitte i timesvis å se på forskjellige nettsider.

Jeg tror nok mange av de er menneskelagd, men jeg tror ikke ALLE er det. Men hva det kan være aner jeg ikke. Mulig noe er utenomjordiskt eller at det er energier som lager noen av disse sirklene. Ingen vet jo med sikkerhet.. :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror alle er menneskelagde. Ser ikke for meg at noen kommer fra en annen planet kun for å tegne litt i en kornåker. Og om det er tilfelle, så er det nok en tenåringsgjeng (fra en annen planet altså) med litt for mye tid og energi til overs. Så sitter de der og kikker på alle menneskene som ikke skjønner bæret :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror alle er menneskelagde. Ser ikke for meg at noen kommer fra en annen planet kun for å tegne litt i en kornåker. Og om det er tilfelle, så er det nok en tenåringsgjeng (fra en annen planet altså) med litt for mye tid og energi til overs. Så sitter de der og kikker på alle menneskene som ikke skjønner bæret :ahappy:

Hvordan mener du at mennesker FÅR TIL å lage de sirklene der på en natt? Så symmetriske, og i den størrelsen? Og som det nederste bildet Aya la inn, slik at et ansikt vises når kornet som står, kaster skygger?

Jeg vet ikke HVA eller HVEM som lager kornsirkler. Men jeg VET at det ikke er vanlige mennesker, for vi eier ikke kunnskap, evner og redskap til å lage noe sånt.

Ikke minst fordi EKTE kornsirkler ikke har knekte strå, men bøyde, der leddene i strået er "kokt" eller altså varmet opp til en slik varme at de sprekker. Som en mikrobølgeenergi, eller noe, som koker det innenfra. Alle kornsirkler der stråene er knekt, blir avvist som menneskeskapte kornsirkler av ekspertene. De bøyde stråene har ingen noen forklaring på. Ei heller at korn i en kornsirkel, som er blitt laget når kornet var umodent, og deretter har modnet, har bedre vekst-evne, vokser fortere og mer enn kornet utenfor kornsirkelen.

Ellers, hva er grunnen til at i mange kornsirkler, fungerer ikke elektriske apparater? Mobiltelefoner, videokameraer, pacemakere, osv, slutter iblant å fungere inne i kornsirkler. Derfor blir gravide, og folk med pacemaker, ikke anbefalt å besøke kornsirkler, da man ikke vet hvilke energier som fungerer der.

Akkurat dette her er et tema som har facinert meg i mange år, og jeg kunne godt tenkt meg å undersøkt det nærmere selv, hadde jeg bare hatt muligheten til å reise til blant annet England, der de fleste oppstår.

Også synes jeg det er veldig facinerende at de aller fleste, største og mest avanserte kornsirklene oppstår over, eller like i nærheten av, store vannårer og magnetiske felter. :innocent:

Jeg klarer ikke å forklare det ved ren menneske-kraft. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel egentlig bevist at man ikke kan skille de menneskeskapte kornsirklene fra de som ikke er bekreftet menneskeskapte, ergo- vi kan få det til. Samtidig er det jo endel mystikk i dette, blant annet er det jo ikke sånn at noen har tatt æren for/ansvar for alle kornsirklene (noe som er litt merkelig, for mennesker er jo ikke kjent for å gjøre sånne stunts UTEN å ta æren for det :ahappy: ), og det at mange av de blir laget så innmari raskt og effektivt ... Jeg tror nok ikke det er utenomjordiske (det ville vært en merkelig måte å kommunisere på!), men for min del skal jeg ikke utelukke at det kan være noe spennende noe ... hekser, trollmenn, spøkelser, alver ... Hvem vet? Det er mer mellom himmel og jord enn man skulle tro! :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det er utrolig spennende :innocent: Og man får samme fenomen på is :ahappy:

Tror ikke de er menneskelaget med tanke på størrelse og symetri... har sett en del program om det på TV, der de har funnet koder som betyr ting osv. Utrolig spennende!

Ville de ikke funnet noen type menneskespor eller noe, på vei inn til sirklene hvis vi laget dem?? Hvis mennesker laget dem hadde det vært interessant å se hvordan de praktiserte det.

Tror det er mer mellom himmel og jord enn vi aner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de er laget av mennesker. Så et program en gang om hvordan de fikk til å bøye kornet uten å knekke det. Om man ser nøye etter er de ikke perfekt symmetriske og det er mange ujevnheter, så kan være laget av mennesker. Svært dyktige folk uten tvil, men likevel tror jeg det er mennesker. ...Men klart, noen fasit har ingen, så det KAN være andre ting og, men jeg tviler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror noen er laget av mennesker, men de virkelig store og avanserte... Jeg veit ikke hvem som har laget de og hvordan... Det er jo temmelig ekstreme greier da.

Men jeg syns det er veldig spennende og jeg tror definitivt at det finnes mer mellom himmel og jord :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er beskjeder, for eksempel den ene som det er bilde av der, det er ca det samme som et trampstamp. Jorda er trampen til en annen planet. Vi er alle bare kjøttstykker som vandrer rundt og venter på å bli brukt av pimpene på en eller annen planet. :innocent:

Dette var optimistisk for jordas befolkning :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan mener du at mennesker FÅR TIL å lage de sirklene der på en natt? Så symmetriske, og i den størrelsen? Og som det nederste bildet Aya la inn, slik at et ansikt vises når kornet som står, kaster skygger?

Jeg klarer ikke å forklare det ved ren menneske-kraft. :)

Jeg så et program på tv en gang om et ektepar som hadde laget slike kornsirkler på åkrene sine i flere år. De avslørte seg til slutt, og viste hvordan de hadde laget de. Veldig kjapt og effektivt var det :lol:

Nå synes jeg folk har lov til å tro hva de vil, egentlig :innocent: Ingen vet hva fasiten er. Jeg tror ikke at vi er alene i universet, men jeg tror heller ikke at noen kommer fra en annen planet for å tegne litt på et jorde, så sant det da ikke er tenåringsaliens som morer seg. Eventuelt noen som har vært i et festlig lag :ahappy:

Jeg tror på mye annet rart da, og vet at det finnes mye mellom himmel og jord. Synes i grunn livet er ganske spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mennesker har bygget pyramidene, fått 640000kg til å fly, over 500000DWtonn til å flyte, vi har satt flagg på månen og lært oss å manipulere selve livet med genmodifisering. Hvorfor i alle dager skulle vi ikke kunne lage noen simple geometriske mønstre i en åker...?! Blir litt overrasket over hvor sterkt man undevurderer menneskeheten noen ganger :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SIMPLE geometriske mønstre var vel kanskje en underdrivelse på enkelte av sirklene.. ;)

Mange er simple, og de er mest sannsynlig menneskelagde. Men hva med de som har store matematiske formler og som er for store til å lages på en natt? Hver gang noen har prøvd å "bevise" at de kan lage kornsirkler så lager de ofte enkle former. Gjerne kvadratiske. Det beviser ingenting for min del ihvertfall. Men nå er ikke jeg så "trangsynt" at jeg tror vi er de eneste i universet jeg da :P Jeg er åpen for alt selv om det ikke er bevist. Det er jo ikke bevist at de ikke finnes også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysikk og matematikkprofessorer er rare dyr man ikke alltid forstår seg på... ;) hehehe, nei ellers finnes det programmer ala Mathematica og MATLAB som lett regner ut og plotter store matematiske formler for en.

Hvorvidt vi er alene i universet blir en annen sak, det ene ekskluderer ikke det andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...