MegaMarie Skrevet 8. September 2013 Rapporter Skrevet 8. September 2013 Gratulerer med opprykk Hun er råfin! Får du mange rare spørsmål om henne av ikke-hundefolk på gaten? Siter
Pingo Skrevet 8. September 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 8. September 2013 Gratulerer med opprykk Hun er råfin! Får du mange rare spørsmål om henne av ikke-hundefolk på gaten? Ja, jeg får mange rare og veldig laaange blikk. Både fra hundefolk og ikke-hundefolk. Mange er nysgjerrige og spør om hva slags hund hun er, og ofte hører jeg folk snakke seg i mellom. Det de stort sett kommenterer er at enten så synes de hun er en veldig vakker hund, eller en veldig skummel en Jeg hører også ganske ofte at " oj, den ser ut som en ulv" 1 Siter
shira Skrevet 8. September 2013 Rapporter Skrevet 8. September 2013 Gratulere med opprykk Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2 Siter
Pingo Skrevet 29. September 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 29. September 2013 Gratulere med opprykk Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2 Tusen takk Siter
Pingo Skrevet 7. Mars 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Mars 2014 Litt nye bilder fra i vinter Ulven min 4 Siter
TullBull Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Skrevet 7. Mars 2014 Så fin hun er! Veldig morsom rase og ikke minst farge Og så noe helt annet; du har ikke tilfeldigvis kjøpt kanin av meg tidligere (Solbakken)? Synes bare du ser så kjent ut Siter
Pingo Skrevet 7. Mars 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Mars 2014 Så fin hun er! Veldig morsom rase og ikke minst farge Og så noe helt annet; du har ikke tilfeldigvis kjøpt kanin av meg tidligere (Solbakken)? Synes bare du ser så kjent ut Takk for det Jo det stemme det, hadde noen Rexer fra deg mange år siden da Siter
TullBull Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Skrevet 7. Mars 2014 Takk for det Jo det stemme det, hadde noen Rexer fra deg mange år siden da Ah, morsomt! Ja, må ha blitt noen år siden, er noen år siden vi solgte de siste kaninene Siter
H P Skrevet 11. Juni 2014 Rapporter Skrevet 11. Juni 2014 Hun må være en av de peneste hundene som finnes altså! Den dagen noen finner opp en kopimaskin for hunder, så står jeg først i køen 1 Siter
Lars J Skrevet 12. Juni 2014 Rapporter Skrevet 12. Juni 2014 Kan bli sprell om hun der krøller seg opp i sofaen som en pyntepute, og man har uinnvidde på besøk... 1 Siter
Shlush Skrevet 12. Juni 2014 Rapporter Skrevet 12. Juni 2014 Hun må være en av de peneste hundene som finnes altså! Den dagen noen finner opp en kopimaskin for hunder, så står jeg først i køen Jeg står som nr 2 :-D 2 Siter
Pingo Skrevet 30. August 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 30. August 2014 På tide med litt oppdatering igjen... Vi har vært i Finland på WDS der Anya ble WW-14. Flaks med tanke på pels, for nå 14 dager etter er hun fullstendig på bunn mtp pels 10 Siter
Mud Skrevet 30. August 2014 Rapporter Skrevet 30. August 2014 Den hunden er noe av det vakreste Siter
Shlush Skrevet 31. August 2014 Rapporter Skrevet 31. August 2014 *sukk* Så pen!! Gleder meg til å hilse på mudien :-) 1 Siter
Pingo Skrevet 4. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 4. September 2014 Den hunden er noe av det vakreste Hun er lekker *sukk* Så pen! Gleder meg til å hilse på mudien :-) Takk alle sammen Hun er virkelig en hund som har utviklet seg og bare kommer lengre og lengre inn i hjerte mitt. Hun er rett og slett blitt min "once in a lifetime " hund Klart hun har sine feil og mangler, men det spiller liksom ingen rolle fordi hun er som hun er Vi var på muditreff dagen før WDS der hun gjorde virkelig god reklame for seg selv fordi hun er så enkel, omgjengelig og vennlig Kult om du kommer innom oss på Lillestrøm, @Shlush ! 2 Siter
Arcticaa Skrevet 4. September 2014 Rapporter Skrevet 4. September 2014 Wow for en flott hund! Hun minner meg litt om en sølvrev i utrykket. Skikkelig vakker Siter
Lunatic Skrevet 4. September 2014 Rapporter Skrevet 4. September 2014 Å, jeg er så forelsket i krøllebøllen din! Jeg kommer også innom på D4A! -glede seg- Siter
Pingo Skrevet 4. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 4. September 2014 Wow for en flott hund! Hun minner meg litt om en sølvrev i utrykket. Skikkelig vakker Å, jeg er så forelsket i krøllebøllen din! Jeg kommer også innom på D4A! -glede seg- Takk for det He he, jeg er forelsket jeg også Hyggelig om du titter innom oss Siter
Carina Skrevet 7. September 2014 Rapporter Skrevet 7. September 2014 Gratulerer med WW! Utrolig nydelig hund, det der. Siter
Recommended Posts