Stine Pernille Skrevet 20. November 2010 Rapporter Share Skrevet 20. November 2010 Deilige tjukkebollene Takk for titten! Vi kommer selvsagt igjen når Ø kan være med også Han var en smule missunnelig fordi jeg fikk knipe valper og ikke han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keven Skrevet 20. November 2010 Rapporter Share Skrevet 20. November 2010 Nommin Det er de første pelsdottene som har klart å få meg valpesyk etter priaja kom i hus gitt Edit ; woops, feil bruker... dette er Wigdis som skriver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trevi Skrevet 22. November 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. November 2010 Belgervalper er virkelig noe av det mest tiltalende jeg vet om.. Ikke sant!? Enig Deilige tjukkebollene Takk for titten! Vi kommer selvsagt igjen når Ø kan være med også Han var en smule missunnelig fordi jeg fikk knipe valper og ikke han Var bare hyggelig å ha deg på besøk, og det er bare å komme igjen Nommin Det er de første pelsdottene som har klart å få meg valpesyk etter priaja kom i hus gitt Edit ; woops, feil bruker... dette er Wigdis som skriver Så kjekt å kunne gjøre en "god gjerning" da *fnise* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar