Gå til innhold
Hundesonen.no

True Blood


JailyTina

  

13 stemmer

  1. 1.

    • Bøkene
    • TV-serien
    • Liker begge like godt
    • Liker hverken serien eller bøkene


Recommended Posts

Jeg synes ikke TV-Sookie er sånn som min bok-Sookie er, verken i personlighet eller utseendemessig, men det er nå så. De andre karakterene fra bøkene er spunnet rundt hvordan skuespillerne ser ut, fordi jeg begynte å se på serien før jeg leste alle bøkene. Det er en del hendelser og personer jeg håper vil dukke opp i serien, som feks Quinn, vampyrkonferansen, Amelia osv. Og i tillegg skulle jeg ønske at serien ikke blei så hektisk og "tabloid".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to bøker igjen av serien, og en episode igjen av sesong 3 (TV serien) og digger begge deler. Men bøkene er mye mer... Fengende på en mer følelsesmessig måte. Antagelig fordi det er mer "tid og plass" i bøker og når en historie fortelles via bokstaver... På TV "må" alt bli litt hektisk når det er mye å fortelle, som det jo absolutt er i denne historien.

TV-serien syns jeg er så "drøy og syk" at jeg klarer ikke å la være å se.. Samtidig er den forferdelig vakker til tider, med utrolig vakre scener, både mtp på skuespillerne og miljøet/rommene det spilles inn i. Det er mye fine detaljer. Og skuespillere, hehe :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TV-serien og bøkene har jo blitt hver sin versjon av Sookie Stackhouse sitt liv og omgivelser. Så hva foretrekker dere?

Personlig liker jeg bokserien bedre enn TV-serien, men klarer ikke la være å se TV-serien heller. :icon_confused:

Serien og bøkene er liksom så forsjellige at jeg så langt nesten ser på det som to forsjellige historier. Jeg lar meg underholde. Så "Ja takk. begge deler" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...