Gå til innhold
Hundesonen.no

True Blood

JailyTina

13 stemmer

1. 1.

• Bøkene
    • TV-serien
    • Liker begge like godt
    • Liker hverken serien eller bøkene

Recommended Posts

Skrevet

TV-serien og bøkene har jo blitt hver sin versjon av Sookie Stackhouse sitt liv og omgivelser. Så hva foretrekker dere?

Personlig liker jeg bokserien bedre enn TV-serien, men klarer ikke la være å se TV-serien heller. :wub:

Skrevet

Jeg synes ikke TV-Sookie er sånn som min bok-Sookie er, verken i personlighet eller utseendemessig, men det er nå så. De andre karakterene fra bøkene er spunnet rundt hvordan skuespillerne ser ut, fordi jeg begynte å se på serien før jeg leste alle bøkene. Det er en del hendelser og personer jeg håper vil dukke opp i serien, som feks Quinn, vampyrkonferansen, Amelia osv. Og i tillegg skulle jeg ønske at serien ikke blei så hektisk og "tabloid".

Skrevet

Jeg har to bøker igjen av serien, og en episode igjen av sesong 3 (TV serien) og digger begge deler. Men bøkene er mye mer... Fengende på en mer følelsesmessig måte. Antagelig fordi det er mer "tid og plass" i bøker og når en historie fortelles via bokstaver... På TV "må" alt bli litt hektisk når det er mye å fortelle, som det jo absolutt er i denne historien.

TV-serien syns jeg er så "drøy og syk" at jeg klarer ikke å la være å se.. Samtidig er den forferdelig vakker til tider, med utrolig vakre scener, både mtp på skuespillerne og miljøet/rommene det spilles inn i. Det er mye fine detaljer. Og skuespillere, hehe :icon_confused:

Skrevet

TV-serien og bøkene har jo blitt hver sin versjon av Sookie Stackhouse sitt liv og omgivelser. Så hva foretrekker dere?

Personlig liker jeg bokserien bedre enn TV-serien, men klarer ikke la være å se TV-serien heller. :icon_confused:

Serien og bøkene er liksom så forsjellige at jeg så langt nesten ser på det som to forsjellige historier. Jeg lar meg underholde. Så "Ja takk. begge deler" :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...