Gå til innhold
Hundesonen.no

Får oss valp om fem uker!

Theri

Recommended Posts

Hei alle sammen!

Om fem (evt seks) uker får vi endelig valp! Da drar vi til Sverige for å hente vår lille staffordshire bull terrier gutt! Vi gleder oss kjempemasse! Sønnen vår på 5 år har fått bestemme navn, og knøttet skal hete Bolt! Valpene ble født i midten av august, så vi må bare smøre oss med tålmodighet frem til de blir leveringsklare. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal legge inn bilder så snart jeg vet hvilken valp vi får. Når valpene er ca seks uker gamle får vi vite hvilken som blir vår. Det er fordi oppdretter da har rukket å se hvordan gemyttet og oppførselen deres er, og har bestemt hvilken av de som egner seg best for oss som barnefamilie. :wub: Jeg gleder meg! Det er bare to guttevalper i dette kullet, og begge to var kjempenydelige, så uansett hvilken vi får så kommer vi til å få en skikkelig hjerteknuser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøper fra Kennel Joddricks! Var der for en uke siden å hilste på oppdretter, valpemor, og et eldre valpekull, og jeg er trygg på at vi kjøper valp fra en virkelig seriøs oppdretter som virkelig bryr seg om hundene sine. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Fler som snart får en liten Staff :icon_confused:

Vi skal hente vår i Sverige om 4 uker.. Var å besøkte han i går og falt pladask hele familien :lol:

Men vi er helt uerfarne mtp hund og mottar mer enn gjerne gode tips om hvordan vi skal ta han imot. Det hører vel med til historien at det finnes en 2 år gammel hann katt i huset også, som er VELDIG mammadalt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...