Gå til innhold
Hundesonen.no

Vart har ni valpen medan ni jobbar?


haydor

Recommended Posts

Vi var hjemme med Kovu i to uker (fikk ham ved 10 uker). Andre uken trente vi ordentlig hjemme alene, med 30 min ute, en time, osv. Da var han også burtrent og komfortabel med å være der. Tredje uken begynte først mannen min, og så jeg, på jobb. Første dagen dro mannen min sent på jobb, så hundene var alene ca. 2 timer før jeg kom hjem. Andre dagen var de alene 3 timer før mannen min kom hjem tidlig. Noen dager kommer han til å være med på jobb, ellers kommer mannen min til å ha hjemmekontor enten første eller andre halvdel av dagen, slik at de blir hjemme maks 3 timer før eller etter min jobb. Er så heldig å jobbe deltid, så det blir aldri mer enn 5 timer alene på de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt spørsmål! Dette lurte jeg også på før jeg bestemte meg for valp. Jeg henter min om to uker og har tatt helt fri i en måned samtidig som sjefen vet at jeg ikke kommer til å jobbe lange vakter eller mange dager igjen med det første. Er veldig glad for at jeg har muligheten til å gjøre det slik for å kunne legge et godt grunnlag i starten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke hentet valpen enda, men når den tid kommer så har jeg fri i 2 1/2 uke. Når jeg begynner på jobb igjen blir det litt forskjellig ut i fra vaktene mine. Samboeren min jobber kun dag, mandag - fredag. Jeg jobber turnus dag/kveld.

På mine dagvakter blir valpen med på jobb og når jeg har seinvakt blir den hjemme alene med labbisen (om alt går som det skal da) frem til sambo kommer hjem. Alt fra 1 1/2 - 4 timer. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...