Gå til innhold
Hundesonen.no

Margrete's efit

Margrete

Recommended Posts

Skrevet

Ekstremt dårlige bilder

001-1.jpg

0700; tisse må man

005-1.jpg

0800; barn har stått opp og spiser

009-4.jpg

0900; ut på tur og aldri sur. Tur med Gandalf, Molly, Mandy og Milly (den siste synes ikke, setter og er i skogen ett eller annet sted)

016-4.jpg

1000: Gandalf får en børst og det synes han er ekstra dumt. Gamle menn skal behandles med verdighet (joda, grå schæfer)

051-3.jpg

1100; Asti har funnet ut at Gandalf er en fin mann å ha som helt

088-1.jpg

1200: Rydde bil...

091.jpg

1300: Hente barn

095.jpg

1400: hmmmmm her var det rotete, noen som ser den som burde rydde opp?

099-1.jpg

1500: Ah der var han, og han lager boller til meg!

104.jpg

1600: ombestemte seg til å lage skillingsboller

108-1.jpg

1700: mens jeg venter på middag er det viktig å gjøre andre ting

117.jpg

1800: ett halvhjertet forsøk på å plage ett barn...

112-2.jpg

1930: Hotel Cesær

2030: glemte...

124.jpg

2130: CSI

127.jpg

2230: Natta!

Skrevet

Fine dagen for alle det der :)

Må spørre jeg.. hvor kommer Gandalf fra,og hvor gammel er han??? :lol::)

Han er fra Britt Amundsen (Bjørnulvs), og kom til verden for 8 år siden.

edit: Kom på kennelnavn

Skrevet

Fine hundebilder og flink sønn som baker boller :lol:

Ryddet han opp også da ?

Jepp :) Han er flink slik. Forklaringen på hvorfor han ikke hadde ryddet tidligere var: "var jo ikke noe vits, jeg skulle jo søle ut igjen etterpå"

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men hvis hun spiser opp maten er det vel bare å enten gi henne mer, eller mer energirik mat? Høyenergifôr for jakthunder er for eksempel et godt alternativ.
    • Maten blir som oftest spist opp med en gang. Jeg har sett at hun spiser både tørr for og vom men hun spiser ikke nok siden hun fortsatt er undervektig. Skal bestille en time hos vetrinæren.
    • Mat fremme hele tiden er generelt en dårlig metode for småspiste hunder. Noen få, små måltider om dagen er bedre.  Antar du har testet med vårfôr og råfôr også.  Jeg ville nå uansett tatt en tur til dyrlegen og utelukket at det er noe galt, og få en profesjonell vurdering på om hunden er undervektig eller bare naturlig tynn.
    • De får mat til forskjellig tidspunkt. Hunden virker helt frisk og rask. Ellers hadde jeg tatt hun med til veterinæren alt. Når jeg gir henne godbiter vil hun alltid ha.  Hun er også lavere enn rasestandarden i mankehøyde og er ellers liten på alle områder.
    • Parasitter er det ikke da hun også lever med andre hunder og de er normalvektige. Ellers hadde de også blitt smitta. Hun får lik mat som de andre. Noen ganger er det mat fremme hele dagen mens andre dager blir det spist opp. Har ikke merka noen forskjell men gjør dette for at det skal være en forandring. Har prøvd flere for. Burde jeg da dra til dyrlegen for å sjekke stoffskifte?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...