Gå til innhold
Hundesonen.no

Monicas EFIT 1.september


Wanderlust

Recommended Posts

Endelig klarte jeg å huske EFIT også :lol: Ikke den mest interessante dagen, men det får så være. (Tidene er sånn ca tider, ikke tatt helt på minuttet for å si det sånn).

Begynner før vi står opp (10.30)

1030.jpg

11.30 er det klar for frokost...

1130.jpg

...mens Bocca har funnet en solflekk i stua

11302.jpg

Så var det ut på tur med Bocca (12.30)

1230.jpg

Halv 2 reiste jeg til ei venninne med Chilli, og da måtte gps'en frem (13.30)

1330.jpg

Fremme ved Ulsrudvannet eller noe sånt (14.30)

1430.jpg

...hvor vi fikk besøk av noen chilli var veldig interessert i (15.30)

1530.jpg

Vel hjemme var det klart for middag (16.30)

16301.jpg

16302.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også litt sonensurfing og titting etter leiligheter må til (17.30)

1730.jpg

Men så glemte jeg bort tiden og det ble ikke noe bilde før fôring av bikkjene (19.30)

1930.jpg

En time senere ankom vi IKEA (20.30)

2030.jpg

Og der ble man jo i en times tid (21.30)

2130.jpg

Så var det selvsagt klar for litt spising til litt surfing på nettet igjen, mens hundene drev med sitt (22.30)

2230.jpg

Og der gav jeg meg. De siste bildene ble tatt med mobilen, for gadd ikke drasse med meg kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Plystre* Bor man hjemme, så bor man hjemme :)

I paiform ca. 24 cm i diameter.

I stekeovnen ved 200 grader C, ca. 15 minutter for bunnen.

I stekeovnen ved 180 grader C, ca. 20 minutter for hele paien.

Paibunn:

125 g TINE Ekte Meierismør

200 g hvetemel

2 ss vann

Smuldre smør og mel. Tilsett vann og lag en jevn deig. La deigen stå kaldt ca. 30 minutter. Trykk deigen så ut i en smurt paiform. Stek bunnen

Også var det fyllet da *ler* 4 egg, litt melk/vann (som om man lager omelett), 3-4 pølser i skiver, litt sprøstekt bacon, kokt makaroni og ost.

Strø ost i bunnen, hell røra med egg, pølser, makaroni og bacon oppi, og strå så litt ost på toppen igjen.

Håper det var forståelig :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ah, paien så herlig ut! Satt og tenkte på det igår, at jeg ville prøve meg på min egen pai : p

Men altså, hva har du på til pålegg til frokost? det så godt ut det også : p

Hihi. Eggesalat :) (egg og løk hakket opp i små biter blandet med majones :) veeeldig godt).

Om nom! Fin dag! Fine hunder! Jeg vil og på Ikea.

Takk :lol: Vi får ta en tur på Ikea da vettu :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Bruk kode "alrute15" for å få 15% rabatt på ruta, rutebånd, blindspots og targets hos Drammen Hundepark. Gyldig til 15. oktober 2024 https://www.nettbutikk.drammenhundepark.no/categories/rute
    • Hei, er det noen som vet hva reglene er for å stille kirurgisk kastrert hannhund i utlandet er, eller hvor man kan finne slik informasjon? Jeg vet at NKK tillater å stille kastrert hannhund dersom det er gjort av medisinske årsaker og hvis man kan fremvise attest for at hunden hadde to normale testikler før kastrering. Men gjelder dette også hvis man ønsker å stille hunden for eksempel i Sverige, Finland, Frankrike etc? Eller har alle land ulike regler? Noen som eventuelt vet hvilke land som godkjenner det eller land som ikke tillater å stille kastrert hund (uansett om det er gjort av medisinske årsaker?😊
    • Hvis hun fortsatt bruker samme metodene er det jo "bare" å anmelde igjen. Ellers ville jeg sendt formelle henvendelser til klubben og NKK.
    • Jeg klagde på dette hos NKK inne på FB da det kom opp at de lot henne holde på. Det ble slettet og jeg fikk "mute" for en tid. Skremmende holdning. jeg kjenner personen fra hestemiljøet helt tilbake til 1988  da jeg kommer fra og har bodd 3 il fra hennes hjemsted. Kjenner og tilk henne fra hund selv om jeg har hatt nada med henne å gjøre.. jeg anbefaler at dere går inn og leser de grusomme sms som ble sendt mellom henne som eier og driver av kennelen - og de to ansatte..saken er mye verre enn det virker i media. Mangelen på respekt og empati er hårreisende.  Hun skal og ha blitt dømt for vold mot menneske og er kjent i området for å være "feisty". hvis man kan si det sånn.. sier ikke mer om  saken.. men rapporter og boikott.. Den som blir direkte berørt må være flink å si i fra.. Kanskje det er på tide at NOAH kommer på banen??
    • Skriv litt fort her men veit at mensen er noe kvinner har å ikke hunder. Men trudde du klarte å slå 2 fluer sammen ✨️ Vi har fikset alt å funnet ut av alt så går det ikke Ann å slette innholde heller  Så andre som sere dette så all good ok8 vi fant ut av problemet 😄
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...