MonicaT Skrevet 30. August 2010 Rapporter Share Skrevet 30. August 2010 Jeg vurderer en ny layout på hjemmesiden min og i den sammenhengen lurer jeg på fotoalbum. Nå har jeg det slik at jeg legger ut referat med bilder og har egen albumsider. ( dette er nye sider ) Så om jeg skal gjøre om hjemmesiden må alle dise gjøres om også - og det blir en stor jobb. Er det noen fotoalbum løsning noe sted hvor jeg kan legge ut bilder og noe tekst ? Som er enkelt og greit å bruke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 30. August 2010 Rapporter Share Skrevet 30. August 2010 Jeg er fornøyd med Porta, du kan jo se hvordan det ser ut på siden min, i Bokhylla. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Dratini Skrevet 2. September 2010 Rapporter Share Skrevet 2. September 2010 Ikke alle slike album fungerer i alle nettlesere. Porta fungerer f.eks. ikke i FireFox (men fungerer i IE og Opera). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar