Gå til innhold
Hundesonen.no

Katt kastet i søppelbøtte


Rocket

Recommended Posts

Når man så på filmen så koset hun med den også bare KASTERN?! ?!?!? i bøtta liksom....

skjønner jo at hu har fått drapstrusler etter seg:P fysjom, ekle mennesker

Ja forstår meg virkelig ikke på slike mennesker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fullstendig uforståelig... Hun må jo ha en sykdom av noe slag, for det er jo ingen grunn til at hun skulle blitt provosert eller noe?! Uansett så kaster man jo ikke et levende dyr i søpla... Off, nei enda godt de fant katten... Håper de får tak i dette kvinnemennesket før hun gjør noe lignende igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fullstendig uforståelig... Hun må jo ha en sykdom av noe slag, for det er jo ingen grunn til at hun skulle blitt provosert eller noe?! Uansett så kaster man jo ikke et levende dyr i søpla... Off, nei enda godt de fant katten... Håper de får tak i dette kvinnemennesket før hun gjør noe lignende igjen...

Helt utrolig at noen gjør slikt. Hun er funnet, og får politibeskyttelse pga av trusler på nett. Politiet sier hun ikke har gjort noe kriminelt og vil nok ikke bli anmeldt :rolleyes2: RSPCA jobber med saken og skal intervjue henne direkte.

Loven i landet sier at det er ulovlig å utsette et dyr for unødvendig lidelse. Hvordan kan politiet påstå at en katt ikke blir utsatt for unødvendig lidelse når den har vært fanget i en søppeldunk i 15timer det forstår ikke jeg! :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt utrolig at noen gjør slikt. Hun er funnet, og får politibeskyttelse pga av trusler på nett. Politiet sier hun ikke har gjort noe kriminelt og vil nok ikke bli anmeldt :ahappy: RSPCA jobber med saken og skal intervjue henne direkte.

Loven i landet sier at det er ulovlig å utsette et dyr for unødvendig lidelse. Hvordan kan politiet påstå at en katt ikke blir utsatt for unødvendig lidelse når den har vært fanget i en søppeldunk i 15timer det forstår ikke jeg! :ahappy:

Oi jeg visste ikke at hun var funnet! Jeg leste om det i vg eller dagbladet tidligere i dag og trodde det var samme artikkelen :rolleyes2: Dette er jo dyremishandling og det er jo kriminelt! :yawn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi jeg visste ikke at hun var funnet! Jeg leste om det i vg eller dagbladet tidligere i dag og trodde det var samme artikkelen :rolleyes2: Dette er jo dyremishandling og det er jo kriminelt! :ahappy:

Hehe, fort gjort :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykdomspåstander blir vel litt ansvarsfraskrivelse? At man "ikke kan noe for det", fordi man er syk på slik eller sånn måte. Men det ser man jo i rettsvesenet. Få har baller nok til å stå for det de gjør, og alle vil påberope seg diverse sykdommer for å slippe unna straffen...

Handlingene hennes er i hvert fall syke, og jeg håper hun får en reaksjon fra det offentlige, annet enn politibeskyttelse da.... Hun beviser jo med uttalelsene sine i tillegg til handlingene at hu ikke har noe trivelig syn på dyr akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være lett å skylde på sykdom når man ser noe ekstremt i verden, men desverre er sannheten at mennesker er destruktive dyr som i mange tilfeller mangler fornuft og empati på alle nivåer.

Ja, da er det bedre hvis det er sykdom. Men denne damen kikket rundt seg før hun gjorde en handling som krever litt mer enn mangel på empati. Det er ikke veldig rart dersom folk tror det må være noe galt i topplokket på dette mennesket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...