Gå til innhold
Hundesonen.no

Katt kastet i søppelbøtte


Rocket

Recommended Posts

Skrevet

Når man så på filmen så koset hun med den også bare KASTERN?! ?!?!? i bøtta liksom....

skjønner jo at hu har fått drapstrusler etter seg:P fysjom, ekle mennesker

Skrevet

Når man så på filmen så koset hun med den også bare KASTERN?! ?!?!? i bøtta liksom....

skjønner jo at hu har fått drapstrusler etter seg:P fysjom, ekle mennesker

Ja forstår meg virkelig ikke på slike mennesker!

Skrevet

Det er fullstendig uforståelig... Hun må jo ha en sykdom av noe slag, for det er jo ingen grunn til at hun skulle blitt provosert eller noe?! Uansett så kaster man jo ikke et levende dyr i søpla... Off, nei enda godt de fant katten... Håper de får tak i dette kvinnemennesket før hun gjør noe lignende igjen...

Skrevet

Det er fullstendig uforståelig... Hun må jo ha en sykdom av noe slag, for det er jo ingen grunn til at hun skulle blitt provosert eller noe?! Uansett så kaster man jo ikke et levende dyr i søpla... Off, nei enda godt de fant katten... Håper de får tak i dette kvinnemennesket før hun gjør noe lignende igjen...

Helt utrolig at noen gjør slikt. Hun er funnet, og får politibeskyttelse pga av trusler på nett. Politiet sier hun ikke har gjort noe kriminelt og vil nok ikke bli anmeldt :rolleyes2: RSPCA jobber med saken og skal intervjue henne direkte.

Loven i landet sier at det er ulovlig å utsette et dyr for unødvendig lidelse. Hvordan kan politiet påstå at en katt ikke blir utsatt for unødvendig lidelse når den har vært fanget i en søppeldunk i 15timer det forstår ikke jeg! :ahappy:

Skrevet

Fatter det ikke.. Noen mennesker er bare helt ut av vater... Ingen kan forstå hva som foregår i hodet på slike personer og hva det er som får de til å gjøre slike ting helt uprovosert :rolleyes2:

Skrevet

Helt utrolig at noen gjør slikt. Hun er funnet, og får politibeskyttelse pga av trusler på nett. Politiet sier hun ikke har gjort noe kriminelt og vil nok ikke bli anmeldt :ahappy: RSPCA jobber med saken og skal intervjue henne direkte.

Loven i landet sier at det er ulovlig å utsette et dyr for unødvendig lidelse. Hvordan kan politiet påstå at en katt ikke blir utsatt for unødvendig lidelse når den har vært fanget i en søppeldunk i 15timer det forstår ikke jeg! :ahappy:

Oi jeg visste ikke at hun var funnet! Jeg leste om det i vg eller dagbladet tidligere i dag og trodde det var samme artikkelen :rolleyes2: Dette er jo dyremishandling og det er jo kriminelt! :yawn:

Skrevet

Oi jeg visste ikke at hun var funnet! Jeg leste om det i vg eller dagbladet tidligere i dag og trodde det var samme artikkelen :rolleyes2: Dette er jo dyremishandling og det er jo kriminelt! :ahappy:

Hehe, fort gjort :ahappy:

Skrevet

Oppfølging av saken idag:

link til DB

"Jeg skjønner ikke problemet. Det er bare en katt"

Hun LEKTE?! med katten...

tror hun at katter klarer å hoppe opp en glatt plastikkdunke og deretter åpne lokket hun da... jadad............ :rolleyes2:

Skrevet

Er det mulig! :rolleyes2: Skulle bare det litt morro?! jaha ja... Da har man et ganske sykt syn på hva som er gøy!

Skrevet

Sykdomspåstander blir vel litt ansvarsfraskrivelse? At man "ikke kan noe for det", fordi man er syk på slik eller sånn måte. Men det ser man jo i rettsvesenet. Få har baller nok til å stå for det de gjør, og alle vil påberope seg diverse sykdommer for å slippe unna straffen...

Handlingene hennes er i hvert fall syke, og jeg håper hun får en reaksjon fra det offentlige, annet enn politibeskyttelse da.... Hun beviser jo med uttalelsene sine i tillegg til handlingene at hu ikke har noe trivelig syn på dyr akkurat.

Skrevet

Det kan være lett å skylde på sykdom når man ser noe ekstremt i verden, men desverre er sannheten at mennesker er destruktive dyr som i mange tilfeller mangler fornuft og empati på alle nivåer.

Skrevet

Det kan være lett å skylde på sykdom når man ser noe ekstremt i verden, men desverre er sannheten at mennesker er destruktive dyr som i mange tilfeller mangler fornuft og empati på alle nivåer.

Ja, da er det bedre hvis det er sykdom. Men denne damen kikket rundt seg før hun gjorde en handling som krever litt mer enn mangel på empati. Det er ikke veldig rart dersom folk tror det må være noe galt i topplokket på dette mennesket.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...