Gå til innhold
Hundesonen.no

Sonenvalper i Oslo?


simira

Recommended Posts

Kovu trenger å treffe litt flere likesinnede. Og jeg er ikke så skrekkelig keen på å "sosialisere" valpen min etter en times valpekurs, når han er mettet på inntrykk allikevel...

Så er det noen med valper som vil treffes på søndag? På grøntområdet ved Haraldsheim/Sinsenkrysset, kanskje? God plass og god offkom.

Kovu er 12 uker på søndag, og ca. like mange kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle veldig gjerne vært med på det, men på søndag har vi treff med østlandstoller gjengen... Jeg kan gjerne være med å sosialisere valpisene enten tirsdag eller torsdag kommende uke. Vi har valpekurs mandag og onsdag. Midas er snart 5mnd og veier ca 15kg. Han er et tollertroll :aww: Mulig du synes han blir for stor for din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle veldig gjerne vært med på det, men på søndag har vi treff med østlandstoller gjengen... Jeg kan gjerne være med å sosialisere valpisene enten tirsdag eller torsdag kommende uke. Vi har valpekurs mandag og onsdag. Midas er snart 5mnd og veier ca 15kg. Han er et tollertroll :) Mulig du synes han blir for stor for din?

Haha, min er større! Ihvertfall like stor... Vi har også valpekurs på mandag, og trening med Odin på tirsdag, men torsdag går sikkert fint. Husker ikke hvor dere bor jeg.. hvor er fint å møtes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...